Mijn neopreen is altijd waterdicht geweest, ook in diepe plassen. Nu, na 3 jaar, zijn ze helaas aan vervanging toe Neopreen houd wel nog regen tegen maar geen diepe plassen meer. Ben in een nagel getrapt dus nu gaatje in de zool...
Helaas ben ik ook niet zo HEEL blij meer met mijn Muckies. De hielen zijn compleet opengelopen, en als ik ze nu aantrek zonder dikke pleisters op mijn hielen gaat het gewoon echt ZEER doen knuk. Ze zijn nog steeds super waterdicht, maar ik kan er dus echt niet zo lang meer op lopen
Heb er 2 winters HEEL veel plezier van gehad, maar kan er nu niet meer op lopen. Ben er mee naar de schoenmaker geweest, die kan er leren hielen inzetten (lijmen neem ik aan) maar dan moet ik ze héél voorzichtig aantrekken, en dan nog geen garantie dat dat blijft zitten. Heb ze net op MP gezet. TEAB. Misschien heeft er iemand interesse om ze nog op te lappen. Ze zijn in elk geval nog wel 100% waterdicht. Balen
Anoniem_x
Geplaatst: 24-05-13 09:54
Ik heb ze ook Ik vind ze fantastisch, maar ik rijd er niet mee hoor...ben denk ik te gehecht aan mijn rijlaarzen haha. Ik gebruik ze vooral veel om de hond uit te laten
Ik moet nu ook wel bekennen dat ik wel 2 lagen dikke sokken aan moet, na 2 jaar zijn de hielen bij mij ook versleten dus dat doet pijn. maar ik doe gewoon normale sokken aan en daar overheen thermosokken (of paardrijsokken) en dat helpt goed
Bij mij ook de hielen versleten en gat in de zool.
Wilde graag nieuwe maar daarbij zat het stiksel in de hiel al direct gemeen te prikken, daar kon ik echt niet fatsoenlijk op lopen dus die heb ik teruggebracht, wel balen want wilde ze heel graag hebben
Ik heb een poosje geleden op Marktplaats gekeken voor wat nieuws en voor iets van 3 tientjes deze gekocht, die bevallen echt supergoed!!!
twijfel twijfel. Had wel een winkel redelijk dichtbij gevonden die ze verkoopt. Want vind het altijd wel prettig om iets te kunnen zien voor ik koop maar ken niemand die ze heeft.
Even een vraagje, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb de Muckboots van Dimple overgenomen om te zien of het me bevalt en vandaag binnen gekregen. Ik heb ze (nogmaals) schoongemaakt maar ze blijven wat wit uitgeslagen als ze opdrogen. Erg zonde vind ik, is er iets wat ik er op kan smeren waardoor ze weer wat mooier zwart worden? is er misschien speciale creme/vet wat ik er op kan doen? Weet dat ze bij mij ook wel weer vies worden maar het rubber ziet er nu zo uitgedroogd uit?
Heb nog nooit last gehad dat mijn laarzen wit uitgeslagen zijn en heb ze nu al een paar jaar. Eventueel als erg veel natte modder op zit even afspoelen onder een kraan. Meer dan dat met schoonmaken doe ik eigenlijk niet.
_PatriciaH
Geplaatst: 11-07-13 15:21
michejan schreef:
Ik kende dit helemaal niet. Lijkt me ideaal zeg! Zijn ze ook in het hogere stuk water dicht? of alleen bij de voet?
Het hogere gedeelte is precies hetzelfde als de voet dus moet ook waterdicht zijn, en je schijnt er mee te kunnen rijden en dat leek me ook wel fijn.
michejan
Geplaatst: 11-07-13 15:24
Ja idd. Als je laarzen of schoenen gaat wisselen in de winter dan zijn ze altijd zo koud
Ik spuit ze regelmatig in met een spuitbusje van 4 euro waarmee je de grasmaaier glanzend kunt houden, dit legt meteen een beschermlaagje tegen uitdroging op de laars en ze gaan er super mooi van glanzen.