Het loopt de spuigaten uit die dierenartskosten!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

b485

Re: Het loopt de spuigaten uit die dierenartskosten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 14:55

Heb hier eventjes een paar pagaina's doorgelezen. Ik mag precies heel blij zijn met mijn dierenarts. Als ik haar bel met een vraag, zal ze eerst telefonisch door enkele vragen bepalen of het dringend of niet is. Is het dringend komt ze meteen. Is het niet dringend: afspraak voor s'avonds, de volgende dag,... En soms krijg ik ook het advies om nog een dagje aan te kijken. Telefonisch: gratis zelfs in het weekend. Als ze dan langskomt, betaal ik ongeveer 50 à 70 euro (voor kleine dingen bijvoorbeeld kreupel, een hoestje,..) Vaak krijg ik er dan nog gewoon de nodige medicijnen bij. Voorrijkosten hebben wij hier in België helemaal niet.

Ik ben zelfs eens een keertje langs geweest bij haar op de praktijk met vragen over een paardje wat ik dacht aan te kopen (medisch verleden) ze heeft me toen gratis advies gegeven, terwijl dit gewoon tijdens het spreekuur was en er in de wachtzaal andere klanten zaten te wachten.