Dubarry

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:03

ja de zomer gaat wel een probleem worden, dan zouden we aan de bootschoenen van dubarry moeten maar dan krijg je weer zo'n reputatie als zeiler...
misschien moeten we ze eens mailen of ze niet gewoon hippe slippers kunnen maken :))

OoappeloO

Re: Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 20:03

Niks mis met de reputatie van zeiler :D Ze schijnen echt heerlijk te lopen, hups met je blote voeten erin en niks geen plekjes of pijn ervan!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 09:09

Het probleem van zweetvoeten blijft met dichte leren schoenen. Doe mij maar gewoon slippers bij de paarden. Misschien ga ik wel crogs open, dan heb ik nog iets van bescherming bij de teen, maar die dingen vind ik zo verschrikkelijk lelijk :=

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 22:56

Bij de paarden liep ik altijd op mn klompen, ze waren zwart, dus in de zomer soms best warm. Dan ging ik gewoon even met de tuinslang erover heen en het koelde weer wat af!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:01

Crocs zijn idd lelijk, vind ik wel tenminste. Maar ze kunnen ook heel handig zijn, vorige zomer is mijn paard met zn volle gewicht op mijn teen gesprongen, (let op, dit is een vies verhaal!!) en toen is mijn teen opengebarsten. Ben er nog mee naar het ziekenhuis geweest, want ze dachten dat hij gebroken was. Gelukkig niet, maar wel heel zwaar gekneusd. Kon nergens op lopen, behalve op crocs. En ik moet zeggen dat ik er nu thuis nog vrij veel op loop. Het loopt wel heel lekker, al zijn ze lelijk..

Liep eerst wel veel op slippers of blote voeten bij de paarden, maar dat durf ik nu niet meer. Ik had gewoon mijn rijlaarzen aan, maar toch, als je een keer zoiets mee maakt.. Ik deed mijn laarzen toen uit, was mijn hele sok compleet doorweekt met bloed, het droop er gewoon af.. Bah.. %)

Vind het in ieder geval wel zonde dat mijn laarzen straks een paar maand werkloos in de kast staan. Ik heb ze nu al een week niet aan gehad denk ik, en dat vind ik al erg :D

ZanaraZ04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:32

Ik heb de lavender en de ski blue bootschoenen van Dubarry en ze lopen goddelijk!!!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:40

Ik vind de bootschoenen niks, totaaal niet mijn stijl. En ach, voor in de zomer heb ik zoveel slippertjes, pumps en andere mooie schoenen.. Ik heb echt een schoenentik, de plaatselijke schoenenwinkel is er niks bij.. Dus ik heb eigelijk genoeg schoenen. Heb ook besloten dat ik dit jaar geen schoenen ga kopen. Dat houdt ik vast niet vol, maar goed. Mijn dubarry's waren mijn laatste schoen en laars aankopen..

Met dit vieze rotweer ben ik toch weer erg blij met mijn laarzen hoor, zal er niet zonder willen!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:09

Hihi hier nog 1 met een schoenentick! :o Heb een verhuisdoos vol en een samsonite-reiskoffer vol, en dan nog het schoenenrek en de kledingkast vol met schoenen die ik dagelijks gebruik...

Nieuwe schoenen komen er wel weer hoor. Heb al een verlanglijstje... :+

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:47

Het héle jaar geen schoenen meer kopen Zorro? :\ Nouhe.. Succes dan maar ;)
Heb na m'n dubarry's alweer een paar skateschoenen aangeschaft, ik behoor bij de groep vrouwen die je niet wijs kan maken dat koopjes ook geld kosten.

Ik hoop ook ooit nog zo'n heineken- reclame kleding inloopkast te hebben met 100 paar schoenen.. nog even sparen :))

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 18:52

Jaaa ik wil ook graag zo'n inloopkast, en dan het liefst met zo'n mechanisch rek, dat ik in kan voeren welke kleur ik wil, dat alle schoenen dan in dezelfde witte doos zitten, met een polaroidfoto voorop welke schoen het is, en dat ik als ik de kleur heb ingevoerd, alle schoenendozen van die kleur tevoorschijn schuiven.. Lijkt me prachtig. Heb al genoeg schoenen, dus ik hoef eigelijk alleen dat rek nog maar :j

Ach, het is een voornemen hoor, van dat geen schoenen kopen dit jaar. Een jaar is natuurlijk wel heel lang.. O:)

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 20:36

Schoenen vind ik best wel belangrijk, het maakt of breekt toch je kleding en uitstraling vind ik :j

Ik heb nu eindelijk grijze laarsjes, en ik voel me 'er heel goed in. Mn bruine laarzen bij grijze broek vond ik toch echt helemaal niets.

Tsja qua kleding en schoenen ben ik echt een dame(tje), als ik iets aanheb wat het niet helemaal is dan voel ik me die dag niet fijn. Ik voel me minder op mn gemak. Daar tegen over staat, als ik iets aanheb waar ik tevreden over ben, dan voel ik me echt goed daar in.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:43

Jaa dat heb ik ook ja! Ik geef eerlijk toe dat ik redelijk verslaafd ben aan kleding, schoenen en tassen, ik heb echt heel veel. Ik zat juist heel trots te denken dat het al vrij lang geleden is dat ik iets gekocht heb, en dan schiet me ineens te binnen dat ik donderdag nog een rokje en truitje gekocht heb.. Ik merk het dus niet eens meer dat ik iets koop :D

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 21:49

Rennen met je Dubarry's aan is trouwens niet aan te raden... Heb naast een pony mee gelopen en gerend voor een uur, had toen wel erg pijnlijke voeten..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:57

ik wil ze binnenkort toch ook (eindelijk) gaan aanschaffen :D

iemand een (web)winkel waar ze goedkoper te krijgen zijn :D ?

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:28

volgens mij zijn ze overal even duur... ik heb ze bij de paardendrogist gekocht met 10% korting, maar dan moet je maar net zo'n actie hebben.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 19:40

@ justSaar: leuk! :) Al een model in gedachte?

Van internetwinkels weet ik niets, heb ze bij een zaak gehaald. Maar goedkoop zijn ze nergens te krijgen hoor :n Misschien idd dat je net ergens een actie treft of een model wat eruit gaat bijv.

Ik ben trouwens nog steeds flink in love met mn laarzen! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:43

zeker weten de galway ik vind ze zoooooo mooi <333
dat had ik idd al verwacht, maar vaak heb je wel van die site's waar ze net wat goedkoper zijn.

ach ja anders wordt het maar een gewone winkel, tis niet anders :D

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:46

justSaar schreef:

Bij de paardendrogist zijn de Cashel in de aanbieding:
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=38650

Ik heb daar iets mindere ervaringen mee. Dat nylon is toch wat minder stevig, ging op den duur aan de binnenkant slijten. Nu heb ik de Galway en die kunnen even wat meer hebben.
Maar voor dit geld (147,50) heb je echt een leuk stel laarzen!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:54

ik heb hele dunne kuiten, zijn deze niet heel breed?
of lijkt dat maar?

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:56

wat zijn hele dunne kuiten? van paardrijlaars heb ik maat 38 van kuit en de galway zitten bij mij mooi, niet te los (en "uiteraard" niet te strak)

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:56

justSaar schreef:
ik heb hele dunne kuiten, zijn deze niet heel breed?
of lijkt dat maar?

Dat lijkt maar denk ik, ik heb zelf namelijk best wel dunne pootjes :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:58

nu ben ik benieuwd naar een foto :D

tis echt een ramp die dunne kuiten van mij xD

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:04

ik keek net even in je profiel en eh, je hebt niks gelogen over die dunne kuiten :wow:
denk dat je gewoon even moet gaan passen, hogere model (galway dus) staat denk ik al wel beter dan een lagere, heb het idee dat daar de kuit wat breder van is

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 20:12

Arizona schreef:
justSaar schreef:

Bij de paardendrogist zijn de Cashel in de aanbieding:
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=38650

Ik heb daar iets mindere ervaringen mee. Dat nylon is toch wat minder stevig, ging op den duur aan de binnenkant slijten. Nu heb ik de Galway en die kunnen even wat meer hebben.
Maar voor dit geld (147,50) heb je echt een leuk stel laarzen!

€ 147,50...? Ik het € 360,- betaald voor mijn Tipperary!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:15

de tipperary is ook niet in de aanbieding... alleen de cashel, maar die zijn niet van leer.
Vind ze eerlijk gezegd ook niet zo mooi, vind leer mooier