Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Wat vinden jullie er van om als vrouw in een mannenjasje te starten?
Vond hier bij het opruimen nog een mooi donkergroen jasje. Echt heel mooi, maar het is een mannenmodel met de knopen de verkeerde kant op. Wat denken jullie, gewoon proberen?
marshmellow schreef:Mijn wedstrijd set is weer een beetje aangepast
Nieuwe laarzen, dekje, en peesjes. (dekje en peesjes heb ik al een tijdje, maar had ik nog geen foto van bij elkaar)
[ Afbeelding ]
Ik ben ook nog opzoek naar een nieuw shirtje voor onder mn jasje.
Ik zat zelf te denken aan blauw, omdat ik ook een oornetje heb waar iets een blauw randje in zit, zou dat passen bij al dat bruin?
Of evt. een andere kleur wat er bij zou passen? (oornetje heb ik namelijk niet altijd bij hem op).
Nies_ schreef:Kep vind ik zo lelijkis je nieuwe jasje blauw? Je cap lijkt blauw namelijk of is dat niet? Paard is wel heel knap trouwens
marshmellow schreef:Mijn wedstrijd set is weer een beetje aangepast
Nieuwe laarzen, dekje, en peesjes. (dekje en peesjes heb ik al een tijdje, maar had ik nog geen foto van bij elkaar)
[img]http://i40.tinypic.com/2hgxp3a.jpg[/img*]
Ik ben ook nog opzoek naar een nieuw shirtje voor onder mn jasje.
Ik zat zelf te denken aan blauw, omdat ik ook een oornetje heb waar iets een blauw randje in zit, zou dat passen bij al dat bruin?
Of evt. een andere kleur wat er bij zou passen? (oornetje heb ik namelijk niet altijd bij hem op).