Welke opties zitten hier allemaal op?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tsplendid schreef:Heel mooi hierboven!
Mijn juweeltjes waren ook binnen na bijna 7 weken wachten
Echt heeeeeeel blij mee, ze zijn zo mooi!!!
[ [url=m/g6aTER.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sPGiaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VTWHCj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg er wederom een laarzentas en spoorriempjes bij. Dit keer ook een onderhoudspotje voor het brushed leder, extra zachte zakjes voor om elke laars en extra steentjes.
gisteren voor het eerst mee gereden en zitten heerlijk!
nu zag ik dat deniro maat xxs had voor kuit *yeah* is er ergens een prijslijst te vinden hoe veel extra opties kosten?
ik heb bijvoorbeeld voor trainin het zachtere tricolore model. Ik vind ze heerlijk zitten zijn net slofjes! Op conours draag ik de dressagio laarzen met harde schacht ook die zitten prima.
Zie er gewoon tegenop om ze aan te trekken 

Ik wilde vandaag m'n laarzen aantrekken, steekt er een super scherpe pin uit aan de binnenkant?? Nu kan m'n voet er niet meer in want dan steekt die pin langs m'n voet. Iemand dit wel is eerder gehad? Ik heb de dressagio en het zit vanonder aan de binnenkant bij m'n rits. Het zit alleen niet aan m'n rits want als ik deze omhoog doe zit het er nog steeds..
.
. Heb ze nog geen 50x gebruikt denk ik door al het gezeik ermee en later door blessure paard. Anyway, de vorige keer was de rits geknapt en de balein. Rits onder garantie vervangen, heel netjes want ik zat natuurlijk al lang buiten garantieperiode maar de balein moest ik zelf betalen. Heb inmiddels een nieuw paard waarmee ik het nu eens aandurfde om met de polo's te rijden (iets met jong paard en bakrand). Ben klaar met rijden, zie ik *^#!%#** ALWEER die knik op dezelfde plek op de balein. Gisteren terug geweest naar Drunens, conclusie was dat er nooit een balein terug gezet is bij de vorige reparatie van rits en balein
. Ze gaan nu voor de 3e keer terug naar huis. Zullen vast laarzen met heimwee zijn.