[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 12:04

Je kan er ook een ritje naar Rotterdam voor wagen. Bij Couture Hippique zelf heb ik dat jasje namelijk wel in een niet-glimmend stofje gezien. En daar kan je hem ook laten aanpassen door bijv. ook elleboog stukjes toe te voegen, en kunnen ze hem aanpassen op jouw maat wanneer dat nodig is.
Bij de ruitersportzaken waar ze verkocht worden kunnen ze niet op maat worden gemaakt (dacht ik). Bij ze zelf in Rotterdam kan dit wel, en kan je met al je ideeën terecht. En kan je ook een standaard model iets laten veranderen (dus niet geheel maatwerk, maar gewoon wat aanpassingen en eigen ideeën in kwijt).
Daarbij is het voordeel van Couture Hippique dat de mouwen mooi lang zijn. Tot nu toe heb ikzelf nog geen jasje gevonden welke mij qua mouwlengte goed paste, behalve die jasjes (en de jasjes die geheel op maat worden gemaakt).

Tsplendid

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 14:15

Eerder maakte Couture Hippique altijd wel jasjes op maat :j Neem aan dat ze dat nog wel doen!

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:09

Tsplendid schreef:
Eerder maakte Couture Hippique altijd wel jasjes op maat :j Neem aan dat ze dat nog wel doen!

Doen ze inderdaad ook nog :j Maar volgens mij alleen vanuit hun eigen pand in Rotterdam.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:13

Klopt, ze maken op maat maar alleen in Rotterdam.
Ik ga er ook heen binnenkort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:49

Ik wil ook een nieuw jasje. Maar wat...

Het moet iig blauw of bruin zijn.

Rijd nu in:
Blauw cap/jasje
Bruin tuig/laarzen
Wit broek/handschoenen/dekje/plastron

Of
Blauw cap/jasje
Bruin tuig/laarzen/handschoenen
Creme broek/dekje/plastron
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-07-13 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 15:52

Bedankt allemaal!

Lastig is dat he vonneke...

Laarvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 17:55

Cardy: ik zou eens kijken bij Jeamo toch nog. Ik heb ook een donker blauw jasje laten maken bij Jeamo. Fijne service en precies hoeik het in gedachten had.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:03

Allesandro Albanese.. klassieker model, alles is mogelijk qua wensen bij empire stableswear

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:06

Waar zit dat?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:08

Let wel. . Op de site van alessandro Albanese staan alleen de techno stof jasjes.. Dat zijn geen maatjasjes..

showroom zit in Garderen.
Laatst bijgewerkt door Passionato op 18-07-13 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:09

Das mij te ver

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 09:40

Oke dames even jullie hulp nodig.. :')
Ik heb natuurlijk alles afgestemd op mijn eigen paard en heb alles bruin... Alleen nu moet ik vanmiddag een ander paard even voor rijden voor verkoop filmpje... Het is een zwarte parel en als het gewoon in trainings outfit mocht dan was het best simpel... Alleen nee, included wit dekje en witte rijbroek en alles.

Goed, HELP! Witte rijbroek heb ik nog van de pony's, ietwat strak maar hij past nog.. :+ Ik HAD zwarte laarzen, of althans die heb ik nog steeds maar laat het zo zijn dat de rits kapot is en de schoenmaker deze helaas niet vandaag nog gemaakt kan krijgen (heb vanochtend direct al gebeld..) Dus ik moet mijn bruine laarzen aan doen.. Nu is het tuig etc ook gewoon zwart en waarschijnlijk doe ik gewoon een bruine cap op. Alleen nu het volgende, wat voor shirt? Ik heb geen shirt in precies dezelfde kleur als de laarzen, wel een donkerbruin shirt die een tikkeltje donkerder is maar qua kleur dan nog niet echt mooi overheen komt. Nu zat ik te denken om gewoon een zwart t-shirt aan te doen, dus alles zwart/wit behalve dan de laarzen die zijn bruin (http://img7.imageshack.us/img7/3413/67247803.png). En wat vinden jullie, handschoentjes een must (rijd er normaal overigens nooit mee)? Heb zowel witte als zwarte...

Wat denken jullie? Kan dat gewoon? Moet ik er maar even heel goed opletten dat ik mijn benen mooi stil houd, die trekken dan wel de aandacht natuurlijk. :=

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:14

_Marinke_ schreef:
Oke dames even jullie hulp nodig.. :')
Ik heb natuurlijk alles afgestemd op mijn eigen paard en heb alles bruin... Alleen nu moet ik vanmiddag een ander paard even voor rijden voor verkoop filmpje... Het is een zwarte parel en als het gewoon in trainings outfit mocht dan was het best simpel... Alleen nee, included wit dekje en witte rijbroek en alles.

Goed, HELP! Witte rijbroek heb ik nog van de pony's, ietwat strak maar hij past nog.. :+ Ik HAD zwarte laarzen, of althans die heb ik nog steeds maar laat het zo zijn dat de rits kapot is en de schoenmaker deze helaas niet vandaag nog gemaakt kan krijgen (heb vanochtend direct al gebeld..) Dus ik moet mijn bruine laarzen aan doen.. Nu is het tuig etc ook gewoon zwart en waarschijnlijk doe ik gewoon een bruine cap op. Alleen nu het volgende, wat voor shirt? Ik heb geen shirt in precies dezelfde kleur als de laarzen, wel een donkerbruin shirt die een tikkeltje donkerder is maar qua kleur dan nog niet echt mooi overheen komt. Nu zat ik te denken om gewoon een zwart t-shirt aan te doen, dus alles zwart/wit behalve dan de laarzen die zijn bruin (http://img7.imageshack.us/img7/3413/67247803.png). En wat vinden jullie, handschoentjes een must (rijd er normaal overigens nooit mee)? Heb zowel witte als zwarte...

Wat denken jullie? Kan dat gewoon? Moet ik er maar even heel goed opletten dat ik mijn benen mooi stil houd, die trekken dan wel de aandacht natuurlijk. :=

Ik zou gaan voor bruine laarzen, bruine cap, witte broek, witte handschoenen, wit dekje, shirt niet zwart maar of ook een wit shirt of juist iets van lichtblauw, neutrale kleur. Zwart maakt het denk ik weer net de overgangen te groot. Succes en veel plezier

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:46

Dat zou ik ook doen. Een neutrale kleur zoals blauw of grijs als shirtje. Succes met rijden met dit weer {:}

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:10

Ik heb eindelijk een foto van mijn set :D

Donkerblauw jasje, donkerblauwe cap met slangenleer en strass steentjes, frontriem met blauwe steentjes, wit dekje met blauwe rand en hier mijn cognac laarzen. Normaal donkerbruine maar die passen even niet meer. Kreeg veel complimentjes :)

Afbeelding

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:10

Mooi! Wat voor cap heb je? Ik ben ook nog op zoek naar een mooie donkerblauwe

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 16:46

Ik heb n mooi nieuw rijjasje, van cavallo, die in de aanbieding was bij Divoza voor 50% :D
En een wedstrijdshirt met bling-knopen, erg chique. Als ik foto`s heb plaats ik ze.
jasje zit echt super, ben er erg blij mee. Mn bruine set blijft voorlopig in de kast :P

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:44

Prachtig jasje Enna!

Heb de Anky fancy plastron binnen in de kleur navy, supermooi! En vandaag even naar het wedstrijdjasje gekeken. De kleur op de Oo teman site wijkt wat af, in het echt wat meer marinekleur. Mijn maat hing er helaas niet en het jasje met strass was nog niet binnen. Mijn moeder heeft de ATJ700 gepast en ook maar meteen meegenomen :P

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:20

wauw.. die anky plastron is heel gaaf!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:53

Die is idd heel gaaf, staat ook op mijn wishlist :j

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 19:52

Na lang gespaard te hebben, is mijn wedstrijd set zo goed als compleet.

Zo ben ik dus vandaag gestart en heb veel leuke complimenten gekregen! Zelfs van de jury :D

Afbeelding

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:54

Terecht. Vind het ook een mooie set!!

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:01

Hele mooie set Birgit__! Zijn je laarzen Lipica's?

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 23:44

En welke jas heb jij? Mooie lichte kleur!!

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:11

gave set birgit! waar is jou jasje van? erg mooi!

ik wil echt dolgraag een samshield, maar ze zijn zo duur.. nu heb ik op deze site de cap gevonden:
http://www.classicdressage.com/catalog/ ... 1&Option1= <br/>Colour: Black <br/>Size: 56 (£30.53 exc. vat) <br/>Five Front Crystals: No Crystals&Option2=&Option3=&CI_Pack=1&CI_Pack_Qty=0&CI_Price=213.863333333333

maar ik ken deze site helemaal niet, dus ik weet niet of het betrouwbaar is?