Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Oke dames even jullie hulp nodig..
Ik heb natuurlijk alles afgestemd op mijn eigen paard en heb alles bruin... Alleen nu moet ik vanmiddag een ander paard even voor rijden voor verkoop filmpje... Het is een zwarte parel en als het gewoon in trainings outfit mocht dan was het best simpel... Alleen nee, included wit dekje en witte rijbroek en alles.
Goed, HELP! Witte rijbroek heb ik nog van de pony's, ietwat strak maar hij past nog..Ik HAD zwarte laarzen, of althans die heb ik nog steeds maar laat het zo zijn dat de rits kapot is en de schoenmaker deze helaas niet vandaag nog gemaakt kan krijgen (heb vanochtend direct al gebeld..) Dus ik moet mijn bruine laarzen aan doen.. Nu is het tuig etc ook gewoon zwart en waarschijnlijk doe ik gewoon een bruine cap op. Alleen nu het volgende, wat voor shirt? Ik heb geen shirt in precies dezelfde kleur als de laarzen, wel een donkerbruin shirt die een tikkeltje donkerder is maar qua kleur dan nog niet echt mooi overheen komt. Nu zat ik te denken om gewoon een zwart t-shirt aan te doen, dus alles zwart/wit behalve dan de laarzen die zijn bruin (http://img7.imageshack.us/img7/3413/67247803.png). En wat vinden jullie, handschoentjes een must (rijd er normaal overigens nooit mee)? Heb zowel witte als zwarte...
Wat denken jullie? Kan dat gewoon? Moet ik er maar even heel goed opletten dat ik mijn benen mooi stil houd, die trekken dan wel de aandacht natuurlijk.