Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmikky schreef:de rest van het gezin is allergisch, heb op het moment 1 bruikbare rijbroek (de rest zit te strak ><)
omdat ik op maandag en dinsdag rij kan ik moeilijk die rijbroek tussendoor in de was gooien, maar toen ik alleen op dinsdag ging rijde ging die broek gelijk in de was, omdat ie anders in de schuur moet liggen bij de rest van m'n paarden spullen (sorry ik ga niet midwinter in de schuur een stijfbevroren broek aantrekken, heb ik gedaan toen ik net begon met paardrijden, maar ga dat niet nog eens herhalen)
Boktlid schreef:Kimmikky schreef:de rest van het gezin is allergisch, heb op het moment 1 bruikbare rijbroek (de rest zit te strak ><)
omdat ik op maandag en dinsdag rij kan ik moeilijk die rijbroek tussendoor in de was gooien, maar toen ik alleen op dinsdag ging rijde ging die broek gelijk in de was, omdat ie anders in de schuur moet liggen bij de rest van m'n paarden spullen (sorry ik ga niet midwinter in de schuur een stijfbevroren broek aantrekken, heb ik gedaan toen ik net begon met paardrijden, maar ga dat niet nog eens herhalen)
Bij mij liggen ze dus ook in de schuur...brrrr.
Ik was ze ong 1 keer per week en ik rij zo'n 4 dagen per week.
Vies worden ze toch wel weer dus ben er erg makkelijk in...

Stravero schreef:Mijn broeken gaan meestal 2 of 3 keer in de week in de was
Stravero schreef:Ik rijd 6x in de week en dan word het 1 á 2 x in de week uitgewassen, meerdere keren hoeft ook niet van mij hoor ....
Ik las het topic door, en toen zag ik 2 reacties van jou... hahaha 
Rytir schreef:Goh, vind het eigenlijk toch wel ernstig dat sommigen na een keer hun rijbroek al wassen. Nou ben ik geen geitenwollensokken meid maar dit gaat mij, milieutechnisch, echt tever (net als sommigen die na 1 x andere kledingstukken wassen). Ik heb 4 a 5 rijbroeken en ben 6x in de week bij mijn paard. Ik was ze na 4 of 5 keer dragen (soms rijd ik dan 2 of 3 keer) of als ze vies zijn (na een paard in de sloot probleempje trek ik mijn rijbroek de volgende dag niet vrolijk nog eens aan
). Tja, als je een paard hebt wordt je toch wel vies en een plekje meer of minder op mijn broek...