Rij jij met je sieraden om?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mette

Re: Rij jij met je sieraden om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:01

Ik heb altijd alleen mijn horloge om en dat is omdat ik altijd een tijd afspreek om opgehaald te worden Knipoog maar verder heb ik nooit een ring om, ook geen oorbellen. ik ken (nouja kennen is niet het juiste woord, ze rijdt op de manege waar ik ook rij)een meisje en zij heeft altijd mega ringen in (ongeveer zo groot als je hand zonder je vingers!)dat vind ik echt zo dom. je kan zo ergens achter blijven hangen en dat zit ook niet lekker met je cap. maar volgens mij doet dat kind dat alleen maar omdat ze populair is xD

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:18

Ik rij met oorbellen (knopjes) en soms een horloge.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:20

suus_Mette schreef:
Ik heb altijd alleen mijn horloge om en dat is omdat ik altijd een tijd afspreek om opgehaald te worden Knipoog maar verder heb ik nooit een ring om, ook geen oorbellen. ik ken (nouja kennen is niet het juiste woord, ze rijdt op de manege waar ik ook rij)een meisje en zij heeft altijd mega ringen in (ongeveer zo groot als je hand zonder je vingers!)dat vind ik echt zo dom. je kan zo ergens achter blijven hangen en dat zit ook niet lekker met je cap. maar volgens mij doet dat kind dat alleen maar omdat ze populair is xD

er bestaan ook nog mensen die grote oorbellen gewoon mooi vinden hè, niet iedereen is een meeloper..

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:23

Ja, maar om er mee te rijden Huilen van het lachen

deeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:26

Neee, maar dat is eigelijk alleen maar omdati k bang ben ze kwijt te raken.Knipoog

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:27

Ik heb helemaal niks van sieraden om, oorbellen vind ik niet fijn met een cap op en een ring en armbadjes onder mijn handschoenen vind ik niet handig, dus alles doe ik in mijn jaszak voor ik op stap.

_Eskimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:46

Ik doe altijd al mijn sierraden af! Voor de veiligheid én ik vind het niet fijn rijden!

Daniellee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:42

Alleen met horloge Knipoog

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:43

Alles af, behalve knopjes in mijn oren houd ik in

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:51

xDramaQueen schreef:
suus_Mette schreef:

er bestaan ook nog mensen die grote oorbellen gewoon mooi vinden hè, niet iedereen is een meeloper..

Nee da's waar, maar zij is juist de gene waar iedereen achteraan loopt! xD

darwindaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:00

Ik rijd altijd met me ringen om, armbanden om en ketting om. Oorbellen heb ik knopjes of geen. In de zomer doe ik wel mijn ketting (die ik altijd om heb) tijdens het rijden af.

xx_Lizet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:02

ik rij altijd wel met oorbellen maar niet met hangers of ringen.. dan zijn het knopjes.. ketting doe ik altijd af tenzij ik er een sjaaltje boven aan heb

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:05

Alleen maar een ketting en oorbellen alleen als het kleine knopjes zijn, andere dingen zitten me toch maar in de weg en soms kun je door sieraden best in gevaarlijke situaties terecht komen..

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:31

Ringen doe ik altijd af. Dit is namelijk erg gevaarlijk als je vinger (door een val oid) dik wordt.
Ketting stop ik onder mijn shirt en oorbellen gaan uit.
Haha!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:33

Nee nooit.
Vooral niet met oorbellen.
Als ik een keer ergens achter blijf haken ofzo. Vind ik eng dus doe ze altijd af.

Mariekski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:51

ik altijd met kleine oorbellen en soms een armband.. maar die doe ik meestal af omdat ik bang ben dat ik hem verlies Bloos

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:59

ik rij soms me met kleine steek oorbelletjes. op wedstrijd heb ik altijd een ketting met een klein gouden paardje aan om, dat is mijn geluksbrenger Haha!

ringen of een horloge draag ik nooit dus daar heb ik geen last van Knipoog

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:06

Ik draag uberhaupt geen sieraden. Ben allergisch voor metalen. Ik had eens een duur horloge met plastiek achtig bandje en daar ben ik mee achter mijn zadel blijven hangen. Dit heeft hij helaas niet overleefd!
Een vrouw op stal heeft zo'n beetje om elke vinger wel een gouden ring. Die doet ze voor het rijden af en legt die op de bakrand. Na het rijden stapt ze op die plek bij de bakrand af waar de ringen liggen, en elke keer gaat haar paard met zijn snuit over de bakrand en maait alle ringen eraf.... zo'n mooi gezicht.. kan ze weer alle ringen bij elkaar zoeken tussen het zand weg..

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:35

smokey17 schreef:
Ik draag uberhaupt geen sieraden. Ben allergisch voor metalen. Ik had eens een duur horloge met plastiek achtig bandje en daar ben ik mee achter mijn zadel blijven hangen. Dit heeft hij helaas niet overleefd!
Een vrouw op stal heeft zo'n beetje om elke vinger wel een gouden ring. Die doet ze voor het rijden af en legt die op de bakrand. Na het rijden stapt ze op die plek bij de bakrand af waar de ringen liggen, en elke keer gaat haar paard met zijn snuit over de bakrand en maait alle ringen eraf.... zo'n mooi gezicht.. kan ze weer alle ringen bij elkaar zoeken tussen het zand weg..

haha, dat mens is dus mooi afgekeurd als ezel Knipoog

DiezelPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:15

ik hou altijd alles om, ringen kettinkje, armbandjes

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:40

Ik rij alleen met kleine oorbellen (knopjes oid), verder niets.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:53

Nee, niet meer. Eerst liet ik mijn ringen gewoon om, maar het voelt toch niet zo fijn tijdens het rijden. Dus nu gaat alles af, vind ik ook een veiliger idee. Heb wel eens gehoord van mensen die met hun ring ergens achter blijven hangen & vervolgens hierdoor hun vinger kwijt raken :S

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:05

Nou ik reed eerst wel altijd met oorbellen van die (grote) ringen..maar dat doe ik nu niet meer omdat het gevaarlijk is en het zit voor geen meter met een cap op! Tong uitsteken
Dus als ik rijd heb ik geen sieraden om omdat het ook niet lekker zit vind ik!

kekavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:45

Ik draag bijna iedere dag sieraden, maar als ik ga paardrijden doe ik alles af. Ringen en armbandjes vind ik vreselijk in de weg zitten en oorbellen vind ik niet veilig (ben bang dat ik ermee ergens achter blijf haken)
Kettinkjes draag ik soms wel, ik heb perodes dat ik dag-en-nacht dezelfde ketting draag. Maar die hangt onder mijn kleding zodat die nergens achter blijft haken.

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:17

Ik rijd nu niet meer, maar eerder deed ik altijd wel mijn oorbellen uit.
Mijn armbandjes liet ik om, zolang er geen scherpe dingen aan zaten of dat ik er niet makkelijk achter kon blijven haken.
Ketting vond ik irritant, die zit dan de hele tijd te bewegen als je rijdt, dus die deed ik altijd af.
Mijn ring hield ik altijd om, want ik kan er niet tegen als ik die niet om heb.
Ik ga dan de hele tijd aan mn vinger voelen en dergelijke, vandaar dat ik die wel omhield.