ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suusjeher

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 11:12

Wat XchantjuhX al schrijft geld voor mij ook. Op zich ben ik een tevreden klant. Heb meerdere artikelen bij jullie besteld tot mijn tevredenheid, maar ik begrijp niet dat als ik bruin aangeef op mijn bestelling ik camel kleur ontvang. Tuurlijk weet ik ook wel waar mensen werken er ook fouten gemaakt kunnen worden. Maar als je met smart zit te wachten op je bestelling en dan de doos open doet en je ziet tot je verbazing een andere kleur, dan is dat toch wel een enorme teleurstelling. Worden de orders gecontroleerd door een ander voordat ze weggaan?
Misschien is dat wel een optie, want met z'n tweeen zie je meer dan 1.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:26

Normaal word alles gecontroleerd maar onze de drukte en onze nieuwe stagaire hebben voor deze slordigheid gezorgd.
Het spijt ons ook echt heel heel erg.
Maar... we maken het goed hoor !!!!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:27

XchantjuhX schreef:
ruitersport schreef:
Nou laat ons dan eens bewijzen dat we ook snel kunnen leveren.
Als je nu nog een keer bij ons besteld dan mail je erachteraan dat je al vaak pech hebt gehad .... dan gaan we ervoor zorgen dat we jou order met een extraatje belonen en we gaan bewijzen dat we niet alleen goed en goedkoop zijn maar... dat we ook gewoon goed, snel en netjes kunnen leveren deal ??

hahaha ok deal Knipoog
Ik heb op het moment (geloof ik Tong uitsteken ) niets nodig... maar ik zal binnenkort wanneer ik iets bestel voor piaffe gaan Knipoog

Ok afgesproken !!!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:28

De peesjes hoef ik inmiddels niet meer, heb andere gekocht.
Wat ik natuurlijk wel enorm betreur, maar mijn geld retourboeken, dan ben ik helemaal tevreden. Haha!

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:30

Het enige wat ik erg jammer vind aan piaffe is als iets niet op voorraad is dat je daar zelf voor moet bellen om dat te weten te komen. Mijn order stond al 2 weken open en toen ik belde kreeg ik te horen dat er nog op de leverancier gewacht werd.
Heel netjes werden me andere jodphurs aangeboden, dat vond ik wel fijn. Maar voortaan ga ik eerst bellen of iets op voorraad is voor ik iets bestel.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:29

idd ik denk dat daar heel veel mee opgelost zou kunnen worden... dat je de klant niet in onwetendheid laat, maar gewoon een mailtje stuurt of even belt wanneer je op de leverancier zit te wachten Lachen Dus dat het niet vanuit de klant zelf hoeft te komen... dat zal al zeer veel schelen, aangezien je dan weet waarom het langer duurt Haha!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:43

Wij mailen eigenlijk iedereen hoor maar, soms is het inderdaad zo dat het langs elkaar heen loopt omdat wij ook hier een winkel hebben en dan bv net de laatste verkocht word als we die nodig hebben voor verzending.
De verbeter punten liggen bij ons wel in meer comminucatie naar de klant toe als iets niet leverbaar is of niet voorradig.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:45

Ik ben en blijf tevreden over Piaffe, ook over de communicatie geen klachten. Top OK dan!.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:51

ruitersport schreef:
Wij mailen eigenlijk iedereen hoor maar, soms is het inderdaad zo dat het langs elkaar heen loopt omdat wij ook hier een winkel hebben en dan bv net de laatste verkocht word als we die nodig hebben voor verzending.
De verbeter punten liggen bij ons wel in meer comminucatie naar de klant toe als iets niet leverbaar is of niet voorradig.

Als er duidelijk is waar verbeterpunten liggen, dan is dat toch ook al een goede zaak.
Er is een intensie om er wat aan te doen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:10

Nextdomino schreef:
Wat ik natuurlijk wel enorm betreur, maar mijn geld retourboeken, dan ben ik helemaal tevreden. Haha!

Dit vind ik nou niet bepaald iets wat je via een forum moet regelen Bloos

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:48

Heb zojuist een fleecedeken voor me shet + witte bandages bestelt, ben benieuwt wanneer ik het binnenkrijg als ik morgen het geld overmaak Lachen

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:55

Heb vorige week donderdag een onderdeken besteld en dezelfde dag het geld overgemaakt. Zaterdag had ik hem al binnen, zeer tevreden klant dus Haha!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 21:14

MISTRAL94 schreef:
Nextdomino schreef:

Dit vind ik nou niet bepaald iets wat je via een forum moet regelen Bloos

Nee dat is het ook niet. Knipoog

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:53

*schraapt keel..wil iets zeggen*

Zijn jullie nu klaar met dit topic? Hoeveel pagina's moeten er nog bijkomen?? Wordt enig andere ruitersportzaak ook steeds zo breed uitgemeten zoals dat wel met Piaffe gebeurd??....nee...waarom dan met hun wel?? Omdat het Bokkers zijn???
Ze maken fouten..ja...maar dat doet een Divoza (of elke andere zaak) ook...alleen daar hebben jullie via dit forum geen vat op dus daarom worden daar geen eindeloze topics aan gespendeerd.
Hou er eindelijk eens mee op....Piaffe heeft denk ik nu de boodschap wel gekregen en zullen vast beter op bepaalde dingen gaan letten.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:54

Amen Afgod

Sushii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:04

Ook ik ben tevreden op 1 dingetje na, mijn dubbele betaling is na meerdere telefoontjes nog steeds niet teruggeboekt.
Hoop dus dat dit nog opgelost wordt, dan ben ik ook tevreden klant.!!!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:42

Snel vraagje, zijn de strijklappen van Harry er al Knipoog

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:45

djuno schreef:
*schraapt keel..wil iets zeggen*

Zijn jullie nu klaar met dit topic? Hoeveel pagina's moeten er nog bijkomen?? Wordt enig andere ruitersportzaak ook steeds zo breed uitgemeten zoals dat wel met Piaffe gebeurd??....nee...waarom dan met hun wel?? Omdat het Bokkers zijn???
Ze maken fouten..ja...maar dat doet een Divoza (of elke andere zaak) ook...alleen daar hebben jullie via dit forum geen vat op dus daarom worden daar geen eindeloze topics aan gespendeerd.
Hou er eindelijk eens mee op....Piaffe heeft denk ik nu de boodschap wel gekregen en zullen vast beter op bepaalde dingen gaan letten.

MISTRAL94 schreef:
Amen Afgod

He Mistral, we hebben eindelijk bijval!!! Haha! OK dan!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:08

Even een dikke pluim voor piaffe!

Ze weten zelf wel waarom en dat mag zeker gezegd worden nu!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:19

En dat mag zeker even gemeld worden.
OK dan!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:40

Ik sluit me ook aan bij djuno en mistral. Het lijkt erop dat steeds meer mensen via dit topic gaan communiceren met piafferuitersport, in plaats van dat persoonlijk via mail te doen. Ht lijkt me niet dat dit topic daarvoor bedoeld is. Dat piaffe er in mee gaat kan ik me wel voorstellen, je wilt natuurlijk ook de andere kant van het verhaal laten lezen. Toch is het niet een houding die bij een bedrijf past. Mensen die twijfelen of ze iets willen bestellen bij piaffe of niet hebben inmiddels 23 pagina's aan informatie, dat lijkt me meer dan zat.
Ik zou zeggen; slotje?

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:53

Anoukie schreef:
Ik ben en blijf tevreden over Piaffe, ook over de communicatie geen klachten. Top OK dan!.

DANK JE ANOUKIE .. DANK JE.. !!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:54

#Ymke# schreef:
Even een dikke pluim voor piaffe!

Ze weten zelf wel waarom en dat mag zeker gezegd worden nu!

Ymke harstikke bedankt... maar jij ook hoor !!

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:55

Alet schreef:
Ik sluit me ook aan bij djuno en mistral. Het lijkt erop dat steeds meer mensen via dit topic gaan communiceren met piafferuitersport, in plaats van dat persoonlijk via mail te doen. Ht lijkt me niet dat dit topic daarvoor bedoeld is. Dat piaffe er in mee gaat kan ik me wel voorstellen, je wilt natuurlijk ook de andere kant van het verhaal laten lezen. Toch is het niet een houding die bij een bedrijf past. Mensen die twijfelen of ze iets willen bestellen bij piaffe of niet hebben inmiddels 23 pagina's aan informatie, dat lijkt me meer dan zat.
Ik zou zeggen; slotje?

Ik als piaffe zou een slotje ook zeeeeer op prijs stellen...

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 15:58

mn vriend heeft er gister nog een dekensingel opgehaald,ik ben er wel tevreden over...ben ook weleens thuis geweest bij 1 van die meiden,ben alleen haar naam even kwijt hahaha vergeef me....nee moet zeggen dat via de post bij mij ook weleens het een en ander mis is gegaan maarja kuinre ligt hier dichtbij dus ik stap/mijn vriend in dit geval in de auto en haalw at ik halen moet