Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XchantjuhX schreef:ruitersport schreef:Nou laat ons dan eens bewijzen dat we ook snel kunnen leveren.
Als je nu nog een keer bij ons besteld dan mail je erachteraan dat je al vaak pech hebt gehad .... dan gaan we ervoor zorgen dat we jou order met een extraatje belonen en we gaan bewijzen dat we niet alleen goed en goedkoop zijn maar... dat we ook gewoon goed, snel en netjes kunnen leveren deal ??
hahaha ok deal
Ik heb op het moment (geloof ik) niets nodig... maar ik zal binnenkort wanneer ik iets bestel voor piaffe gaan
ruitersport schreef:Wij mailen eigenlijk iedereen hoor maar, soms is het inderdaad zo dat het langs elkaar heen loopt omdat wij ook hier een winkel hebben en dan bv net de laatste verkocht word als we die nodig hebben voor verzending.
De verbeter punten liggen bij ons wel in meer comminucatie naar de klant toe als iets niet leverbaar is of niet voorradig.
Nextdomino schreef:De peesjes hoef ik inmiddels niet meer, heb andere gekocht.
Wat ik natuurlijk wel enorm betreur, maar mijn geld retourboeken, dan ben ik helemaal tevreden.
MISTRAL94 schreef:Nextdomino schreef:De peesjes hoef ik inmiddels niet meer, heb andere gekocht.
Wat ik natuurlijk wel enorm betreur, maar mijn geld retourboeken, dan ben ik helemaal tevreden.
Dit vind ik nou niet bepaald iets wat je via een forum moet regelen
djuno schreef:*schraapt keel..wil iets zeggen*
Zijn jullie nu klaar met dit topic? Hoeveel pagina's moeten er nog bijkomen?? Wordt enig andere ruitersportzaak ook steeds zo breed uitgemeten zoals dat wel met Piaffe gebeurd??....nee...waarom dan met hun wel?? Omdat het Bokkers zijn???
Ze maken fouten..ja...maar dat doet een Divoza (of elke andere zaak) ook...alleen daar hebben jullie via dit forum geen vat op dus daarom worden daar geen eindeloze topics aan gespendeerd.
Hou er eindelijk eens mee op....Piaffe heeft denk ik nu de boodschap wel gekregen en zullen vast beter op bepaalde dingen gaan letten.
MISTRAL94 schreef:Amen
Anoukie schreef:Ik ben en blijf tevreden over Piaffe, ook over de communicatie geen klachten. Top.
#Ymke# schreef:Even een dikke pluim voor piaffe!
Ze weten zelf wel waarom en dat mag zeker gezegd worden nu!
Alet schreef:Ik sluit me ook aan bij djuno en mistral. Het lijkt erop dat steeds meer mensen via dit topic gaan communiceren met piafferuitersport, in plaats van dat persoonlijk via mail te doen. Ht lijkt me niet dat dit topic daarvoor bedoeld is. Dat piaffe er in mee gaat kan ik me wel voorstellen, je wilt natuurlijk ook de andere kant van het verhaal laten lezen. Toch is het niet een houding die bij een bedrijf past. Mensen die twijfelen of ze iets willen bestellen bij piaffe of niet hebben inmiddels 23 pagina's aan informatie, dat lijkt me meer dan zat.
Ik zou zeggen; slotje?