Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus ik wil nog een paar wedstrijden rijden om meer het gevoel te krijgen dat het vanzelf gaat (gister had ik mijn handen vol aan mijn paard maar ondanks dat toch nog kunnen herpakken en foutloos verder kunnen rijden. Is echt iets wat ik heb moeten leren dus daar al heel tevreden over!)
spannend! Welke hengst heb je gekozen?
weer heel anders dan bezig zijn met de eners maar ook leuk toch. Jonge paarden zien groeien in het werk is het mooiste wat er is

maar goed ik ben het volledig eens met dat commentaar, dat is nu de volgende stap. Ontspanning EN aanspanning tegelijk laten zien
nu heb ik die echt niet nodig om dat kanon van mij naar voren te rijden maar juist voor de fijne afstemming aangezien hij nogal gevoelig is. Gelukkig konden we daar sporen kopen dus dat was fijn. Met al die stress in mijn lijf gaan losrijden, Nero voelde helemaal niet fijn dus ik twijfelde echt of ik wel moest starten. 5 min voor dat we de ring in moesten even mezelf bij elkaar geraapt en even focus gepakt. Toen kwam er weer een stukje fijne Nero naar boven. Proef zwaar moeten overleven, ieder onderdeel, overgang, wending was een overleving voor mijn gevoel
(eerste keer ook dat we deze proef reden). Kreeg nog wat extra ongevraagde wissels die ons punten kostte dus ging er al vanuit dat het niet goed genoeg was. Toch nog 60,2% gereden en dus ons laatste winstpunt, we mogen Lichte Tour! Gaan we natuurlijk nog lang niet doen
maar wel heel fijn dat ondanks alles het toch nog goed genoeg was
wel veel geleerd vandaag en soms is dat belangrijker dan lekker rijden