Thanks!! Ik hou stiekem wel van een hele overdreven laars met kleur of printjes haha, maar deze kon ik niet laten staan eigenlijk. En ze zijn lekker hoog
Joanne1997
Geplaatst: 05-02-18 11:47
Gave laarzen komen hier voorbij! Dagelijks veel plezier van mijn de niro laarzen
Ik heb ze al vaker gezien, vriendin van mij loopt stage bij de importeur van die laarzen in NL. Ik vind ze heel erg lelijk, maar geloof wel dat ze erg lekker zitten! Zo zien ze er wel uit!
Wat voor paardensport rijd je ermee bobje? SAN bedoel ik dressuur of Endurance ofzo. Ik heb zulke nog nooit gezien. Lijken een beetje op raceauto schoenen Haha. Ziet er wel comfi uit!
Ik rijd er 'gewoon' dressuur mee. Volgens mij zijn er nog maar heel weinig mensen in Nederland mee en zul je ze vooral in springsport vinden. Ze zijn zeker stevig en geven meer steun dan mijn Ariat rijlaarzen (zacht en dun leer). Zijn erg comfi en lekkere pasvorm door het rekbare. Heb hier veel stillere benen mee dan mijn Ariats.
Voordeel voor mij is dat ik ze nooit hoef te poetsen vanwege het materiaal en ze zijn compleet waterdicht. Ik longeer (buiten) vaak even voor het rijden (jong paard) en dan kan ik ze na het rijden even afspuiten op de spuitplaats terwijl ik de paardenbenen ook schoon spuit. Dan zijn ze weer als nieuw.
Oh dat is ideaal ja! Ik ga mijn petries morgen weer aandoen Heb het idee dat ze steeds fijner gaan zitten gelukkig
Gentlegiant
Geplaatst: 06-02-18 17:25
Wat een onwijs gave laarzen komen er voorbij zeg!
Ik heb sinds afgelopen lente nieuwe derby’s ben er heel blij mee Heb al jaren derby maar dit zijn toch een van Mn mooiste
Zal binnenkort even een betere foto maken
Ik vind laarzen uitkiezen echt een ramp ik heb een onderbeen lengte van 58 cm waardoor veel dingen niet mooi zijn of ik niet mooi vind Een lange veter wil ik echt al jaren maar het benadrukt wel weer je lange benen uiteindelijk toch voor gekozen en ben er heel erg blij mee
paardje87
Geplaatst: 06-02-18 17:32
Jemig wat een mooie laarzen komen er tussendoor! @johanne1997 wat gaaf dat slangenleer bovenaan!
Zelf heb ik deze en ze zitten echt geweldig. Sinds eind 2017 aangeschaft vanwege mijn bruine dressuurzadel en harnachement. Ook nog zwarte rijlaarzen wanneer mijn zwarte VHZ zadel er op ligt maar die zijn gewoon standaard leer met veter, zal daar ook even een foto van zoeken, maar kon het niet laten mijn nieuwe even te laten zien
gentlegiant: steken je laarzen niet te wijd uit aan de bovenkant ( zijkant) ?
Doezenbende
Geplaatst: 04-03-18 15:42
Wat een prachtige laarzen komen er voorbij zeg, echt smullen dit topic.
Ik heb ook eindelijk perfect passende laarzen gevonden. Valt niet mee met smalle enkels maar brede kuitmaat en lange benen
Was me aan het behelpen met mn zwarte, niet leren laarzen, maat te groot moeten kopen omdat anders de rits niet dicht ging. Maar ze waren niet zo duur en ik moest eerst nog uitvinden of het rijden zou blijven gaan ivm mijn fibromyalgie. Nou dat ging dus wel en dan denk je , had ik toch maar meteen goede gekocht, maar ala. Ik rijdt maar af en toe en dan denk je, wees gewoon tevreden met wat je hebt Maar dan vind je laarzen die je en prachtig vind en super goed zitten en erg soepel zijn en dan waren ze ook nog flink afgeprijsd. Dus toch voor de bijl gegaan . Ben er enorm blij mee.