Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tieneke schreef:Als ze die oplossing aanneemt, krijgt TS verwijten. Als ze die niet aanneemt krijgt ze ook verwijten.
TS kan het onmogelijk goed doen.
past in de lijn van het verhaal..
Zoe_97 schreef:Tcm62 ga lekker een ander topic volzeuren... Wie weet ben jij niet eerlijk, ben jij de verkoopster misschien wel die de ts nog meer wilt sturen richting betalingen doen of spullen op eigen kosten terug te sturen? Weten wij veel wat een leugenaar jij kan zijn (zoals jij ts beschuldigd).
Jouw manier van drammen is echt niet aangenaam
Tcm62 schreef:Zoe_97 schreef:Tcm62 ga lekker een ander topic volzeuren... Wie weet ben jij niet eerlijk, ben jij de verkoopster misschien wel die de ts nog meer wilt sturen richting betalingen doen of spullen op eigen kosten terug te sturen? Weten wij veel wat een leugenaar jij kan zijn (zoals jij ts beschuldigd).
Jouw manier van drammen is echt niet aangenaam
Ja ik ben de verkoopster...
Je lijkt zelf wel 12. Nina1999 schreef:Ariannee schreef:Als ik ts was had ik het hoofdstel ook gewoon gehouden. De verkoper zei duidelijk dat de steentjes er nog opzaten maar dat blijkt maar weer. Pas terug sturen als zij de verzendkosten betaald.Ariannee schreef:komop ts stuur hem gewoon terug.
Jij verandert snel van mening zeg!
.