Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suuzepuus schreef:Maar de hoeveelheid elastan is echt wel van belang hoor!!
Mnonn schreef:Ik heb een kleine B en ik droeg ze eerst ook nooit, toen ik begon met hardlopen heb ik ze wel gekocht. Zit echt stukken beter! Dacht eerst dat het niet nodig was omdat ze toch niet zo groot zijn:7 , maar ik merk het verschil duidelijk met een gewone bh. Ik rij niet meer zonder sport bh. En laatst heb ik de voorgevormde sportbh's bij Perrysport gevonden, nooit meer koud
) suuzepuus schreef:Volgens mij zit er ook elastan in jeans hoor!!
Mja ik heb een mega stevige sport bh van Champion (volgens mij zei ik eerder Fila maar het is Champion) daar zit ook elastan in maar die is zo perfect in elkaar gezet. Dat ding is ook echt mega dik en ik ga van een D naar een A cup als ik m aan heb. Moet alles er in vouwen maar dan kunnen ze nergens meer heen!!
Jasmijn76 schreef:Mnonn schreef:Ik heb een kleine B en ik droeg ze eerst ook nooit, toen ik begon met hardlopen heb ik ze wel gekocht. Zit echt stukken beter! Dacht eerst dat het niet nodig was omdat ze toch niet zo groot zijn:7 , maar ik merk het verschil duidelijk met een gewone bh. Ik rij niet meer zonder sport bh. En laatst heb ik de voorgevormde sportbh's bij Perrysport gevonden, nooit meer koud
precies hetzelfde verhaal, dacht nooit dat ik ze niet nodig had, totdat ik ging hardlopen!..nou, die kleine dingekes willen ook gewoon steun...ik kan echt niet meer zonder...en heb idd voorgevormde met iets wat vulling over de borst heen, dus ben niet gelijk een plankje!(is ook onmogelijk met de buik eronder!)
suuzepuus schreef:Volgens mij zit er ook elastan in jeans hoor!!
Mja ik heb een mega stevige sport bh van Champion (volgens mij zei ik eerder Fila maar het is Champion) daar zit ook elastan in maar die is zo perfect in elkaar gezet. Dat ding is ook echt mega dik en ik ga van een D naar een A cup als ik m aan heb. Moet alles er in vouwen maar dan kunnen ze nergens meer heen!!
Van een D naar een A?? Dan zitten ze goed klem ja.bowlegged75 schreef:ik heb niet het hele topic gelezen dus miss. zijn er meer mensen zoals mij maar ik doe altijd als ik ga rijden een sportbeha over mijn gewone beugelbeha...
dubbel zo stevig en zit er ook nog wat vorm aan zeg maar.
vroeger schaamde ik mij daarvoor,nu niet meer,zit gewoon lekker
_Arwen_ schreef:Een sportBH die over je hoofd moet vind ik zoiets wazigs... als je hem over je borsten kan trekken zit hij ónder je borsten toch veel te ruim, of geeft het elastiek zoveel mee dat hij toch niet meer steunt?
Een sportBH met een gewone sluiting van achteren lijkt me vele malen beter werken.
HalloDan schreef:Volgens mij heb ik het woord Elasthan helemaal niet gebruikt. Ik heb het over stof en bandjes wat aan alle kanten mee kan rekken! Hang een flinke appel aan een elastiek en spring eens op en neer...doe nu dit zelfde maar dan met een appel aan touwtje....dat is toch een heel ander effect?
Dus in die context vraag ik me af wat beter is... 
HalloDan schreef:Waaaahh leuke discussie!Wist niet dat je boos werd hoor....Geloof me nou maar gewoon haha.. rek is niet goed!
![]()
Janine1990 schreef:HalloDan schreef:Waaaahh leuke discussie!Wist niet dat je boos werd hoor....Geloof me nou maar gewoon haha.. rek is niet goed!
![]()
Ik ben niet boos![]()
Ik heb je alleen niet begrepen, je bent niet precies genoeg geweest met uitleggen waar je dat elastiek wilt hebben.
Edit: Ben ook niet zo van het direct alles van iemand aannemen.
...Maar neem nou maar van mij aan dat de betere (dus duurdere) merken zoals shockabsorber en Anita echt geen elastische bandjes hebben. Deze gaan ook echt jaren lang mee en blijven gewoon goed!
) HalloDan schreef:Neeeee dat heb in de gaten haha...Maar neem nou maar van mij aan dat de betere (dus duurdere) merken zoals shockabsorber en [***] echt geen elastische bandjes hebben. Deze gaan ook echt jaren lang mee en blijven gewoon goed!
(nee ik heb er géén aandelen in hoor!!)