Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:39

Maar de hoeveelheid elastan is echt wel van belang hoor!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:42

suuzepuus schreef:
Maar de hoeveelheid elastan is echt wel van belang hoor!!

Ja, maar dan moet HalloDan niet zeggen dat er geen elastan in mag zitten, omdat je anders geen goede bh hebt, dan moet ze praten over de hoeveelheid elastan.
Er zijn maar weinig kledingstukken te vinden waar het niet in zit. Een echte jeans misschien? Ik weet het niet zeker, want een jeans loopt ook altijd uit.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:44

Volgens mij zit er ook elastan in jeans hoor!!
Mja ik heb een mega stevige sport bh van Champion (volgens mij zei ik eerder Fila maar het is Champion) daar zit ook elastan in maar die is zo perfect in elkaar gezet. Dat ding is ook echt mega dik en ik ga van een D naar een A cup als ik m aan heb. Moet alles er in vouwen maar dan kunnen ze nergens meer heen!!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:46

Mnonn schreef:
Ik heb een kleine B en ik droeg ze eerst ook nooit, toen ik begon met hardlopen heb ik ze wel gekocht. Zit echt stukken beter! Dacht eerst dat het niet nodig was omdat ze toch niet zo groot zijn:7 , maar ik merk het verschil duidelijk met een gewone bh. Ik rij niet meer zonder sport bh. En laatst heb ik de voorgevormde sportbh's bij Perrysport gevonden *\o/* , nooit meer koud :D

precies hetzelfde verhaal, dacht nooit dat ik ze niet nodig had, totdat ik ging hardlopen!..nou, die kleine dingekes willen ook gewoon steun...ik kan echt niet meer zonder...en heb idd voorgevormde met iets wat vulling over de borst heen, dus ben niet gelijk een plankje!(is ook onmogelijk met de buik eronder! :D )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:47

suuzepuus schreef:
Mja ik heb een mega stevige sport bh van Champion (volgens mij zei ik eerder Fila maar het is Champion) daar zit ook elastan in maar die is zo perfect in elkaar gezet. Dat ding is ook echt mega dik en ik ga van een D naar een A cup als ik m aan heb. Moet alles er in vouwen maar dan kunnen ze nergens meer heen!!

Mijn shockabsorber is niet heel dik, maar wel ontzettend fijn :)
Ging destijds van een hema sportbh naar een shockabsorber, en ik ga binnenkort nog een ander merk uitproberen. Heeerlijk!
Ik geloof niet dat ik naar een A ga, daarvoor blijft het iets te groot. Ik moet ook nodig eens naar een lingeriezaak om de boel op te meten, want een D-cup is aan de krappe kant helaas en de sportbh is ook een kwestie van passen en meten. Als het zo plat zit, vind ik het wel eens vervelend zitten omdat het een knijperig gevoel geeft.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:48

Jasmijn76 schreef:
Mnonn schreef:
Ik heb een kleine B en ik droeg ze eerst ook nooit, toen ik begon met hardlopen heb ik ze wel gekocht. Zit echt stukken beter! Dacht eerst dat het niet nodig was omdat ze toch niet zo groot zijn:7 , maar ik merk het verschil duidelijk met een gewone bh. Ik rij niet meer zonder sport bh. En laatst heb ik de voorgevormde sportbh's bij Perrysport gevonden *\o/* , nooit meer koud :D

precies hetzelfde verhaal, dacht nooit dat ik ze niet nodig had, totdat ik ging hardlopen!..nou, die kleine dingekes willen ook gewoon steun...ik kan echt niet meer zonder...en heb idd voorgevormde met iets wat vulling over de borst heen, dus ben niet gelijk een plankje!(is ook onmogelijk met de buik eronder! :D )

Wat voor merken zijn die voorgevormden van jullie?

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:49

@janine: ik zou echt thuis even moeten kijken....heb ze ook bij perry vandaan..maar merk???...(shoot me)

bowlegged75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:49

ik heb niet het hele topic gelezen dus miss. zijn er meer mensen zoals mij maar ik doe altijd als ik ga rijden een sportbeha over mijn gewone beugelbeha...
dubbel zo stevig en zit er ook nog wat vorm aan zeg maar.
vroeger schaamde ik mij daarvoor,nu niet meer,zit gewoon lekker :wave:

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:50

suuzepuus schreef:

:') Van een D naar een A?? Dan zitten ze goed klem ja.
Vind mijn sportbh van Nike ook helemaal geweldig. Kan er niet meer zonder. Draag m nu zelfs regelmatig ook buiten de paarden om..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:51

bowlegged75 schreef:
ik heb niet het hele topic gelezen dus miss. zijn er meer mensen zoals mij maar ik doe altijd als ik ga rijden een sportbeha over mijn gewone beugelbeha...
dubbel zo stevig en zit er ook nog wat vorm aan zeg maar.
vroeger schaamde ik mij daarvoor,nu niet meer,zit gewoon lekker :wave:

Heb ik voorheen wel gedaan met een hele slappe wannabe sportbh, die deed ik over m'n gewone bh heen. Maar nu niet meer, dat gaat ook niet met de sportbh die ik nu heb.

Anne_26

Ik doe gewoon altijd een sportbeha over mijn gewone aan :)

Janine1990

Jasmijn76 schreef:
@janine: ik zou echt thuis even moeten kijken....heb ze ook bij perry vandaan..maar merk???...(shoot me)

Ik zal je niet shooten, maar ik ben wel erg nieuwsgierig. :D

Yvonne1313

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:15

helemaal mee eens ! maare geweldig topic, leuk die reacties hahah....
Ik stap er ook niet op zonder er 1 aan te trekken, oke het is niet charmant, maar wees eerlijk die eierdop op je hoofd zorgt ook niet voor volle zalen publiek....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:17

Een sportBH die over je hoofd moet vind ik zoiets wazigs... als je hem over je borsten kan trekken zit hij ónder je borsten toch veel te ruim, of geeft het elastiek zoveel mee dat hij toch niet meer steunt?
Een sportBH met een gewone sluiting van achteren lijkt me vele malen beter werken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:20

_Arwen_ schreef:
Een sportBH die over je hoofd moet vind ik zoiets wazigs... als je hem over je borsten kan trekken zit hij ónder je borsten toch veel te ruim, of geeft het elastiek zoveel mee dat hij toch niet meer steunt?
Een sportBH met een gewone sluiting van achteren lijkt me vele malen beter werken.

Die van mij zit achter wel een sluiting onder het kruisje, waardoor hij na aantrekken nog wat strakker zit. Maar het is niet eenvoudig dat ding over je hoofd te krijgen..

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:21

Beetje normaal kwalitatief ondergoed doet ook al wonderen hoor...
Ik gebruik geen sportBH, maar mijn borsten zijn ook niet moeilijk groot. Gewoon prima formaatje die gezellig op de beweging van mijn paard stilletjes meebewegen :Y)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:27

Volgens mij heb ik het woord Elasthan helemaal niet gebruikt. Ik heb het over stof en bandjes wat aan alle kanten mee kan rekken! Hang een flinke appel aan een elastiek en spring eens op en neer...doe nu dit zelfde maar dan met een appel aan touwtje....dat is toch een heel ander effect? :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:32

HalloDan schreef:
Volgens mij heb ik het woord Elasthan helemaal niet gebruikt. Ik heb het over stof en bandjes wat aan alle kanten mee kan rekken! Hang een flinke appel aan een elastiek en spring eens op en neer...doe nu dit zelfde maar dan met een appel aan touwtje....dat is toch een heel ander effect? :D

Je hebt gezegd dat een sportbh niet elastisch moet zijn. Daaruit kan ik opmaken wat ik wil. Je hebt het nergens gehad over bandjes en stof wat aan alle kanten mee kan rekken. Ik geef er mijn eigen invulling aan. Misschien iets duidelijker zijn in wat je bedoelt.

Overigens een appel aan een touwtje rukt harder dan een appel aan een elastisch, dat elastisch beweegt mee, het touwtje geeft rukjes :P Dus in die context vraag ik me af wat beter is...

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:19

Waaaahh leuke discussie!Wist niet dat je boos werd hoor.... :D Geloof me nou maar gewoon haha.. rek is niet goed! :D :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:30

Een klein beetje rek lijkt me fijn om dat appel-aan-touwtje-effect te verminderen en zodat je borsten steviger op hun plaats gedrukt worden. Maar niet al te veel.

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:17

Heb vandaag een Sportbeha van anita gekocht. Ik heb een F cup, dus ben benieuwd hoe het gaat te paard.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:24

Ik heb een shock absorber. Was helemaal niet duur, want hij was van de perry sport van de outlet toen er 2e artikel 1 euro was en t was t 2e artikel hihi. Je had vebt verschillende klassen en dit is de zwaarste zegmaar.
Ben er zeer tevreden over. Ik reed eerst ook eigenlijk nooit met een sport BH. Ik deed gewoon een t-shirt bh aan en dan de bandjes wat strakker, dan blijft t ook wel op zn plek, maar met sport bh zit t toch wat steviger en de bandjes zitten oo kzo dat ze niet in de weg zitten of afzakken :)

Draag m ook bij t hardlopen en skien :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 14:14

HalloDan schreef:
Waaaahh leuke discussie!Wist niet dat je boos werd hoor.... :D Geloof me nou maar gewoon haha.. rek is niet goed! :D :+

Ik ben niet boos :?

Ik heb je alleen niet begrepen, je bent niet precies genoeg geweest met uitleggen waar je dat elastiek wilt hebben.

Edit: Ben ook niet zo van het direct alles van iemand aannemen.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 14:25

Janine1990 schreef:
HalloDan schreef:

Ik ben niet boos :?

Ik heb je alleen niet begrepen, je bent niet precies genoeg geweest met uitleggen waar je dat elastiek wilt hebben.

Edit: Ben ook niet zo van het direct alles van iemand aannemen.

Neeeee dat heb in de gaten haha }> ...Maar neem nou maar van mij aan dat de betere (dus duurdere) merken zoals shockabsorber en Anita echt geen elastische bandjes hebben. Deze gaan ook echt jaren lang mee en blijven gewoon goed!
(nee ik heb er géén aandelen in hoor!! ;) )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 14:33

HalloDan schreef:
Neeeee dat heb in de gaten haha }> ...Maar neem nou maar van mij aan dat de betere (dus duurdere) merken zoals shockabsorber en [***] echt geen elastische bandjes hebben. Deze gaan ook echt jaren lang mee en blijven gewoon goed!
(nee ik heb er géén aandelen in hoor!! ;) )

Neem niet zomaar iets aan, maar weet wel uit eigen ervaring dat de duurdere merken gewoon beter zijn. Ga dan ook nooit weer terug naar een hema.