Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jannekespr schreef:ik koop ze bij intersport, maar perry sport en de meeste andere sportwinkels hebben ze ook wel.
wat info:
http://www.shockabsorber.nl/why.html
Je moet voor model Run gaan, als je dan toch een sportbh koopt kun je beter de stevigste nemen lijkt me. In de link staat ook waar je ze allemaal kunt kopen.
Ingeborg86 schreef:Wahaha...ik heb laatst nog met een string gereden omdat ik dat vroeger ook altijd deed en nergens last van had....Heb ik toch beide lippen kapot geschuurd![]()
Men....wat had ik een pijn....EEN WEEK!
Ik zweer bij m'n boxers van de Wibra
StefenFrens schreef:Hoe zit het dan met het bovenstuk??
Wel of niet een sport bh??
Maakt dat nu echt verschil met een gewone??
Ben van plan het toch eens te gaan prob.

WildWings schreef:jori_X schreef:En dat nog een vraagje van mij: Op concours dan?
Want ik zie wel een mensen met een boxer onder een strakke witte rijbroek.. Nou sorry maar dat vind ik geen gezicht
Nee oke, als je een witte broek moet dragen is het anders, dan zou ik ook wel voor een string gaan.. ik vind het ook nooit echt een heel charming gezicht als je iemand z'n ondergoed door de rijbroek heen kan zien![]()
studiemiep schreef:een string...totaal geen problemen mee. Moet alleen straks eens kijken hoe dat uit gaat vallen met een witte rijbroek....
MarChak schreef:studiemiep schreef:een string...totaal geen problemen mee. Moet alleen straks eens kijken hoe dat uit gaat vallen met een witte rijbroek....
Inderdaad, soms zie ik ze op concours langskomen dat ik denk van... had je nu niet eerst even thuis achterstevoren in de spiegel kunnen kijken![]()
Zelf draag ik overigens degelijke katoenen Racky onderbroeken, van de markt, zitten prima, nooit last van.