Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vickyP schreef:Ik ken en vertrouw mijn paard.
Een dier blijft een dier, maar hij is echt voorspelbaar.
Ik kan zo zeggen en vertellen wat hij gaat doen.
Enkel buitenritjes en springen zet ik de cap zeker op.
xxx
Peerd kan ook struikelen en tegen de grond gaan.
? Toen heb ik me ook voorgenomen: NOOIT meer zonder cap...ook niet uitstappen..Dus nu zet ik hem wel netjes weer altijd op. xBlondie schreef:Ik had een keer eventjes zonder cap gereden omdat het niet anders kon,
maar nou, ik heb mijn haar altijd los, en echt ik kon niks meer zien mijn haren waaide echt alle kanten op. xD
En nou ja, ik snap dat je je dier vertrouwt en zo, maar ik zou altijd voor de zekerheid met cap rijden.
Nóg een reden voor een cap!
Maar meestal heb ik dan een muts mee zodat ik na het rijden de muts op kan doen. veersche schreef:Ik reed vroeger altijd zonder cap, alleen in de clubles want dat was verplicht. Ik vond het echt verschrikkelijk, zo;n zwart bloedheet ding op m'n hoofd.
Na heb ik al een paar jaar zo;n nieuwer model, weet je wel met ventilatiegaten ed.
Ik ben drie jaar geleden eens met m'n hoofd vlak langs de bakrand gevallen en sindsdien draag ik dat ding altij. Dan voel ik me een stuk zekerder.
En in de winter houdt ik hem zelfs soms op als ik naar huis rijdt in de auto anders krijg ik een koud hoofdMaar meestal heb ik dan een muts mee zodat ik na het rijden de muts op kan doen.