Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:46

Dat toen de nieuwe proeven er waren,
(dat je niet meer over de a-c lijn binne hoeft te komen)
mijn voorleester maar telkens bleef lezen: a-k-e-h-c binnen komen in arbeidsdraf.
Ze snapte niet waarom ik al van hand ging veranderen :+
Dus heb ik een deel van de proef uit me hoofd gedaan en toen ik langs haar reed gezegd waar we waren }:0

michellatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:58

Haha ik lig echt op de grond als ik dit topic lees :D

Prosperlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:37

Parcour vergeten :o _O-

En ik ben een x mijn wedstrijdjasje vergeten mee te nemen:P

Chantaliiejj

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:46

Het verkeerde proefje voor gelezen en een keer de verkeerde kant op gegaan links in plaats van rechts maar kan gebeuren

Rommy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 17:44

weet iemand waar dat filmpje is van dat meisje wat nadat haar paard bokt haar beugels verliest tijdends haar springwedstrijd, en dan toch doorrijd??

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 17:54

Rommy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 17:56

haha nee, het is een wat ouder meisje, met een zwart paard

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:01

Ik was mijn laarzen een keer vergeten, mijn pa nog snel terug naar huis geracet :+
En ik heb serieus gehoord dat iemand een keer zijn paard was vergeten, alles hadden ze bij, hoofdstel, zadel, trailer enz. maar de trailer was leeg :')
Laatst bijgewerkt door CChanell op 14-07-12 18:01, in het totaal 2 keer bewerkt

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:01

aah k...dan weet ik niet..dacht dat je die bedoelde

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:09

Vorig jaar toen ik in de galop moest aanspringen zag mijn pony het parcours en sprong netjes aan in galop maar ging recht op een hindernis af, tot hij opeens een oranje draadje zag en we KEIhard op de rem moest :(:) :')
Toen zat ik te huilen, haha, ik was zó boos, die pony was echt niet normaal, maar nu kan ik wel lachen :P

En met mijn nieuwe pony, tja, die houd niet écht van roze/paarse hindernissen :')
Dus als ik parcours ga lopen en zie een roze, is mijn gedachte gelijk dat ik niet ga rondkomen want hij gaat er écht niet over, al 3x meegemaakt -O-

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:16

ik was de dag voor een wedstrijd van een paard van 1.80 gevallen, plat op me rug. rug+nek gekneusd aan alle kanten, maar ik zo brutaal om tóch per sé die wedstrijd te willen rijden. mijn spieren in rug en zo waren door die val best wel gespannen begrijp je, staat er op dat protocol-ding:"rug- en nekspieren meer ontspannen". :P haha

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 11:02

Mijn 3e b wedstrijd 2e proef: ik was nog ff mijn 1ste proef aan het overdenken ik vond em wel goed gaan dus ik ging voor me zelf nog ff alle onderdelen langs, dus mijn voorlezer begint met lezen maar ondertussen denk ik nog na toen las ze m f gebroken lijn 5 meter, wil ik ( wat dus in proef 1 moest ) van hand veranderen in middendraf :+ hahaha op het laatste moment nog omgezet de hele proef gedacht dat ik het verprutst had dus al lopend aan het eind gegroet staat er bij de gebroken lijn : niet versnellen hè ;p en bij het groeten : toch voortaan ff stilstaan 1e prijs en 196 punten :+ haha

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:50

xTralala schreef:
Iris82 schreef:
X halthouden en enkele seconden stilstaan voor het achterwaards gaan en dan je voorlezer groeten. :oo

Die ken ik _O-

Ik ook _O-

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:17

CasanovaLY schreef:
Ik was mijn laarzen een keer vergeten, mijn pa nog snel terug naar huis geracet :+
En ik heb serieus gehoord dat iemand een keer zijn paard was vergeten, alles hadden ze bij, hoofdstel, zadel, trailer enz. maar de trailer was leeg :')

Ja dat is dus op een wedstrijd van ons gebeurd
Paard stond thuis tegen de muur buiten toen ze terug thuis kwamen

mariska1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:54

haha laatst nog :P was aan het inrijden voor mijn springwedstrijden .. Maar was veel te vroeg dus stond lekker even stil te kijken naar de anderen ... Zweep in m'n hand en daar was ik wat mee aan het heen en weer wiebelen zegmaar tot die echt keihard knapte :P al die mensen keken me aan of had ik m'n pony zo hard geslagen haha dus ik begin spontaan echt keihard te lachen :+
Dus toen heb ik maar weer zonder Zweep gereden haha

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:09

Tijdens een onderlinge wedstrijd was ik met een vriendin aan het opzadelen. Allebei een donker paard, en wat deed ik? Stap ik op de verkeerde. Hoezo blond. Dacht al toen ik erop zat: huh, stofteugels?? Was beetje zenuwachtig dus had helemaal niet in de gaten dat ik op de verkeerde stapte. Was mn eerste wedstrijdje toen haha.

Dit is ongeveer 10 jaar geleden :p

estherha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 15:11

xGoldenHero schreef:
Tijdens een onderlinge wedstrijd was ik met een vriendin aan het opzadelen. Allebei een donker paard, en wat deed ik? Stap ik op de verkeerde. Hoezo blond. Dacht al toen ik erop zat: huh, stofteugels?? Was beetje zenuwachtig dus had helemaal niet in de gaten dat ik op de verkeerde stapte. Was mn eerste wedstrijdje toen haha.

haha je 2e blunder in je tekst stofteugels ipv slofteugels. Wel een grappige woordspeling

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:22

je beugel verliezen die daardoor gedraait zit en die kreeg ik maar niet goed dus zo door gereden, was niet zo goed voor mn punten :=

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 17:31

Dat paard vergeten ken ik van kennissen van mij. Vader met zijn zoontje. Spring concours. Een uur gereden om er te komen. Willen de pony opzadelen. Geen pony in de kar. Jongetje dacht dat zijn vader de pony opgeladen had en vader dacht dat zoon lief dat gedaan had.... Ik vraag me wel nogsteeds af hoe je dat met auto rijden niet merkt eigenlijk... Maar ik heb geen E achter B dus ik zou het niet weten.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:37

estherha schreef:
xGoldenHero schreef:

haha je 2e blunder in je tekst stofteugels ipv slofteugels. Wel een grappige woordspeling

Het kan ook zijn dat het ene paard van die stoffen springteugels had en de andere gladde dressuurteugels, zonder die nopjes :P

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:57

echt grappige dingen hier haha
ik heb ook een paar blunders uitgehaald op wedstrijd.
-een hindernis 2 keer springen want die stond toevallig in de route, was hindernis 2 die ik al had gesprongen en ik moest eromheen naar 7 maar ik ging er gewoon nog een keer overheen, mijnfout :o
-een foutloze en supersnelle barage springen, pony nog helemaal enthousiast, ik kan hem niet meer stoppen, ik denk, ik stuur hem naar de rand dan stopt ie vanzelf wel, maar die pony ging zo lang rechtdoor en draaide op het laatst af waardoor ik eraf viel, ik nog helemaal blij want ja, het was toch na de finish, roept de omroeper: uitgesloten wegens niet rijden door de finish. Omdat mijn pony in de barage ook heel wendbaar en kort draait, was ze na de laatste hindernis ook plat door de bocht gegaan en dus niet door de finish gereden. ooow ik was zo kwaad, maar nu kan ik er wel om lachen
-wegens rekenfout op wedstrijd Aankomen op het moment dat je moet springen, ze waren dus op mij aan het wachten, papa snel pony klaarmaken en ik op het blaadje naar het parcours kijken, want ik kon hem niet meer lopen, snel 1 hindernis springen in losrijbaan en dan parcour in, heb ik hindernis 9 gesprongen, wist ik niet waar 10 was, ik keihard roepen, WAAR IS 10!!! was ik er al voorbij gereden, omgedraaid en alsnog gesprongen, gezien als weigering :')
-mijn cap vergeten op een wedstrijd een uur rijden van ons, dus kunnen we niet meer terug rijden, ik reed met een C pony en de klasse voor mij waren de A en B-tjes dus ik vragen of ik van iemand die al klaar was de cap mag lenen, maar de enige die dat wilde was een klein meisje en die was dus VEEL te klein, hij zat zo strak dat ik er hoofdpijn van kreeg :o
-wedstijd waar B hor sprong en L voor de echt. in het B parcours sla ik gewoon een hindernis over, jury had niet eens gezien en riep gewoon: dat was een foutloze ronde in een tijd van...(weet ik niet meer) ik had het ook niet gemerkt en zegt de ringmeester toen ik eruit kwam: je bent een hindernis vergeten hè. dus wij denken gewooon, niks zeggen, de jury heeft het toch niet gemerkt, maar natuurlijk, de andere deelnemers, waarvoor ik dus een concurent was, hadden het gezien gingen gelijk naar de jury, haha, die wisten niet dat ik toch maar hor sprong, in L parcour weigering op een hindernis die in de B een enkelsprong was en in de L een dubbel, pony schrok zich kapot dat daar inneens een hindernis stond haha

zo dat is een heel verhaal en er zijn er nog veel meer maar ik denk dat zo wel even genoeg is haha

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:05

geniale dingen hier :')

Een keer moest ik springen op wedstrijd.
Ik liep de baan in en ging groeten voor een soort van camper, alleen er zat maar een heel klein raampje in.
Dus ik mijn naam enzo zeggen. Maar ik zag niemand, dus ik zeg tegen mijn moeder: volgensmij zit hier niemand hoor :')
Dan roept iemand naar mij: hier moet je zijn.
Zat de jury dus in de auto een paar meter verderop.. Dus ik nog een keer groeten :')
Schaamde me kapot :=

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:08

casperzazoe schreef:
je beugel verliezen die daardoor gedraait zit en die kreeg ik maar niet goed dus zo door gereden, was niet zo goed voor mn punten :=

Haha :')
Bij mijn eerste Z1 wedstrijd raakte ik tijdens de eenvoudige wissels mijn beugels ook kwijt, ben toen gewoon met 1 beugel verder gereden _/-\o_

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:34

Tjonge wat wil je horen voor bloopers. Was de clown van de ring zowel dressuur als springen. Nu rijdt ik al heel lang geen wedstrijden meer;)

Heb een keer gehad hele grote wedstrijd stik zenuwachtig na parcours lopen omdat dit pas de 2de keer was. Ga springen dat het paard nog af heeft kunnen zetten en niet alles neer gehaald heeft snap je niet zo strak vast had ik hem. Parcours mensen niet blij met mij zo ver afgebroken had ik alles van de spanning.
De middag weer springen jacht. Parcours redelijk gedaan. Ik dacht klaar naar huis paard op stal niets meer doen rest van het weekend lekker kijken daar.
Gaat de volgende ochtend vroeg mijn telefoon: Waar ben jij? Ik zo thuis? Wat doe je thuis je hebt startnummer 1 voor het parcours vandaag?? Moest ik ondanks alle brokken finale rijden/?? Had de rest van de mensen in de ring niet gezien;) Die waren nog slechter dan ik blijkbaar:)

Proef rijden en vergeten wat je moet doen in de ring?? Maar iets gereden was fout en klaar.

HOofdstel van het paard in doen..opstappen zitten en denken? Waar is mijn stuur??..had mijn paard de teugels doormidden gebeten...had niet opgelet.

HOofdstel uitdoen bij de trailer zonder nadenken..staat paard los naast trailer...gekke is..hij bleef staan wachten en deed zijn hoofd in mijn trailerkastje van vergeet je niet iets???

En zo kan ik nog veel bedenken wat ik niet juist gedaan heb..door spanning, stress en/of domheid:)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:35

Heel gênant momentje gehad in mijn laatste f-proefje (was f8b)... Reden tussen m en c, moesten tussen c en h aangalopperen. Paard (Friese Ruin) kan niet lopen en poepen tegelijk, gaat dus in de ankers. Precies op C, net voor de kantine en natuurlijk precies voor de neus van vriendjelief die op dat moment zat te kijken... Oepsie :o