Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CleovG schreef:Yvank_ schreef:Gaaf! Ik ga zaterdag in het roze starten
Heb je een foto van je outfit of kun je anders vertellen waar je outfit uit bestaat?
Yvank_ schreef:Nee heb ik nog niet wordt eerste keer dat ik hier mee start
Bestaat uit; paard(lees haflinger) bruin tuig met koperen beugels en gespen + creme dekje. Ik bruine hh croco cap, bruine polo laarzen met koperen sporen, roze jasje met gouden knoopjes en creme kleurige broek,plastron,handschoenen.
Dan wil ik in de toekomst nog op 1van mn creme dekjes een rozer biesje zetten.
Yvank_ schreef:CleovG schreef:
Heb je een foto van je outfit of kun je anders vertellen waar je outfit uit bestaat?
Nee heb ik nog niet wordt eerste keer dat ik hier mee start
Bestaat uit; paard(lees haflinger) bruin tuig met koperen beugels en gespen + creme dekje. Ik bruine hh croco cap, bruine polo laarzen met koperen sporen, roze jasje met gouden knoopjes en creme kleurige broek,plastron,handschoenen.
Pr_BillyBoy schreef:Sjel wat een super gave laarzen!! wat voor jasje doe je daarbij?
mijn laarzen zijn eindelijk klaar. ben nu nog opzoek naar een jasje met ivoor/creme of witte bies voor bij mijn laarzen
Pr_BillyBoy schreef:Sjel wat een super gave laarzen!! wat voor jasje doe je daarbij?
mijn laarzen zijn eindelijk klaar. ben nu nog opzoek naar een jasje met ivoor/creme of witte bies voor bij mijn laarzen
lianne__ schreef:Yvank_ schreef:
Nee heb ik nog niet wordt eerste keer dat ik hier mee start
Klinkt leuk. Heb je een rijjasje gekocht of een colbert omgebouwd tot rijjas?