Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:36

Ik heb dressagios, met rits schuin voor dus. Helemaal geen problemen met de rits!
Mijn laarzen zijn te ruim bij de enkel dus extra gekreukeld / ingezakt.
Ook niet met zand, water of bagger ertussen. Doet het altijd.
En de ritsen van deniro schijn je zelf te kunnen fixen, door ff met je nagel langs de tandjes te gaan.

Ik zit ondertussen bijna op 5 weken wachten, over de helft dus! :):)
Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig ervoor, of ik het wel mooi vind wat ik besteld heb.
Dressagio, zwart met hoge boog, rodine top met Swarovski erlangs en lakrandjes.

c_alsemgeest

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:41

Ik heb niet met rits schuinvoor, maar wel voor... bij de polo's... maar daar zit nu al sinds ik ze heb dezelfde rits in :+ al een jaartje of 4 a 5.
Zitten de laarzen dan niet net iets te krap? Als de rits het zo vaak begeeft?

Noukjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:16

Abercrombie schreef:
Geen ervaring met ritsen schuin voor. Maar 2x per jaar vervangen is wel waardeloos zeg. Dure grap.

Is het ook |(

c_alsemgeest schreef:
Ik heb niet met rits schuinvoor, maar wel voor... bij de polo's... maar daar zit nu al sinds ik ze heb dezelfde rits in :+ al een jaartje of 4 a 5.
Zitten de laarzen dan niet net iets te krap? Als de rits het zo vaak begeeft?

De laarzen zitten aan de bovenkant iets te krap, maar ze gaan altijd bij de enkels kapot. Laarzen zijn ook erg slap. Denk dat ik ze nog 1x laat maken, om de wachttijd voor de DeNiro laarzen te overbruggen :o

Moet alleen even kijken waar ik ze laat aanmeten, aangezien er hier in de buurt niet veel dealers zitten. -O-

Tomorrow schreef:
Ik heb dressagios, met rits schuin voor dus. Helemaal geen problemen met de rits!
Mijn laarzen zijn te ruim bij de enkel dus extra gekreukeld / ingezakt.
Ook niet met zand, water of bagger ertussen. Doet het altijd.
En de ritsen van deniro schijn je zelf te kunnen fixen, door ff met je nagel langs de tandjes te gaan.

Ik zit ondertussen bijna op 5 weken wachten, over de helft dus! :):)
Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig ervoor, of ik het wel mooi vind wat ik besteld heb.
Dressagio, zwart met hoge boog, rodine top met Swarovski erlangs en lakrandjes.

Moet toch wel goed komen ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:52

Ik had vroeger de anky elegance van petrie... daar had ik het ook altijd bij... maar ik gaf altijd de schuld aan de slechte pasvorm waardoor die op sommige plekken wat strakker zat... maar misschien lag het daar toen ook niet aan :+

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:12

Ik lees goede ervaringen over de Tricolore?

Petrie en Cavallo vallen voor mij af qua maten. Gaat bij mij helaas niet zo makkelijk :(

Heb maat 41, kuit 41/41,5 en hoogte 50/51. Gisteren Cavallo laarzen gepast. Kuit 41 ging niet dicht. wel goede hoogte en kuit 42 ging wel dicht maar die was te laag. grr

Eens kijken of de Tricolore wil. gaat wle tot hoogte 50 zag ik. 51 is denk ik wel iets mooier.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:01

Weet iemand of Freddy's verschillende standaardmaten heeft? Ik zat te kijken voor een adres in de buurt, maar ik zag dat ze opheffingsuitverkoop hebben.

Anders ga ik morgen naar Drunens Ruiterhuis, ik kwam vandaag en maandag helaas niet meer in m'n laarzen (5 weken geleden nog wel, maar toen zaten ze al strak).

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:05

Iemand hier ervaring met de Niro ottaviano? Hoe valt deze kwa maat? Ik heb nu zachte de Niro maar na 2 jaar vallen gaten in de binnenkant . Heb nu maat ma l. Deze zijn wat te groot als ik ze aan heb voor t werk. Na een dag werken (veel lopen) zitten ze goed maar wel nog met stapp sokken. Met panty sokken echt te wijd. Heb nu ottaviano gezien maar is maat ma M. Ze zijn afgeprijsd maar kunnen helaas niet retour. Valt deze laars kleiner uit?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:28

_Nicky schreef:
Weet iemand of Freddy's verschillende standaardmaten heeft? Ik zat te kijken voor een adres in de buurt, maar ik zag dat ze opheffingsuitverkoop hebben.

Anders ga ik morgen naar Drunens Ruiterhuis, ik kwam vandaag en maandag helaas niet meer in m'n laarzen (5 weken geleden nog wel, maar toen zaten ze al strak).

Volgens mij heeft hij alleen staan wat klanten besteld hebben.

Je zou hem kunnen bellen, maar ben bang dat hij niks heeft.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:31

_Nicky schreef:

Freddys bestaat niet meer. Die hebben net een opheffingsuitverkoop achter de rug.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:32

Conny_ schreef:
Iemand hier ervaring met de Niro ottaviano? Hoe valt deze kwa maat? Ik heb nu zachte de Niro maar na 2 jaar vallen gaten in de binnenkant . Heb nu maat ma l. Deze zijn wat te groot als ik ze aan heb voor t werk. Na een dag werken (veel lopen) zitten ze goed maar wel nog met stapp sokken. Met panty sokken echt te wijd. Heb nu ottaviano gezien maar is maat ma M. Ze zijn afgeprijsd maar kunnen helaas niet retour. Valt deze laars kleiner uit?

Dat durf ik niet te zeggen. Mag je ze niet passen?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:39

Abercrombie schreef:
_Nicky schreef:

Freddys bestaat niet meer. Die hebben net een opheffingsuitverkoop achter de rug.

Zijn vandaag nog open. :)

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:50

Abercrombie schreef:
Conny_ schreef:

Dat durf ik niet te zeggen. Mag je ze niet passen?

Zijn alleen online te bestellen. Zit er over te denken om naar Drunen te rijden om zelfde model te passen en dan online te bestellen Haha! Maar is ook zoiets

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 16:26

zo wat jammer dat Freddy's dicht is zeg!! ik wilde er eigenlijk gisteren nog langs gaan om te vragen waar de kreukels in mijn laarzen vandaan komen maar vrees dus dat ik net te laat ben....

over de ritsen, die van mij zijn top :) bij mijn Petries gingen ze ook snel kapot en kwam snel zand etc tussen, hier helemaal geen zand door de spoorbeschermers!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 20:45

Laura01234 schreef:
zo wat jammer dat Freddy's dicht is zeg!! ik wilde er eigenlijk gisteren nog langs gaan om te vragen waar de kreukels in mijn laarzen vandaan komen maar vrees dus dat ik net te laat ben....

over de ritsen, die van mij zijn top :) bij mijn Petries gingen ze ook snel kapot en kwam snel zand etc tussen, hier helemaal geen zand door de spoorbeschermers!

Je kan ze nog bereiken tot 1 juni.

Noukjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 20:55

Laura01234 schreef:

Welk model DeNiro's heb jij dan?

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:26

@noukjuhh, 1 pagina terug staat een foto ervan (inclusief kreukels)

@minou: ja ik heb ze gebeld mar hij zei kom maar even langs in de winkel dan kan ik het goed uitleggen, vrees dat dat dus niet meer gaat...

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 16:38

Ik ben toch naar Drunen geweest, brandy laarzen besteld met bruine croco lak details. Ben benieuwd. <3
Gelukkig konden ze mijn donkerbruine lak laarzen ook oprekken, ik kon er van de week opeens niet meer in. Ben dus weer super geholpen!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:13

Ik heb vandaag wedstrijdlaarzen besteld *\o/* mijn Ottaviano's voor training bevallen erg goed! Het wordt wederom het model Ottaviano in brushed black met een subtiele top met stardust en een swarovski rand.

Dus deze laars:
Afbeelding

Met deze top:
Afbeelding

En nu weer wachten!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:46

Tof!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 08:15

nou ik heb ze opgehaald en het was goed gelukt :D
Ze hebben de laars goed op kunnen rekken op de plekken waar het pijn deed door mijn breuken vorig jaar. Verder waren ze weer mooi gepoetst... en een stikseltje vervangen, en de leukste verassing kwam bij de kassa... €10,- :wow:

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:38

_Nicky schreef:
Ik ben toch naar Drunen geweest, brandy laarzen besteld met bruine croco lak details. Ben benieuwd. <3
Gelukkig konden ze mijn donkerbruine lak laarzen ook oprekken, ik kon er van de week opeens niet meer in. Ben dus weer super geholpen!

Die worden vast mooi. Lijken ze op deze? https://www.facebook.com/DeNiroBootsNL/ ... =3&theater
Tsplendid schreef:
Ik heb vandaag wedstrijdlaarzen besteld *\o/* mijn Ottaviano's voor training bevallen erg goed! Het wordt wederom het model Ottaviano in brushed black met een subtiele top met stardust en een swarovski rand.

Dus deze laars:
[ [url=m/cohHAK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met deze top:
[ [url=m/wIn3gB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nu weer wachten!

Jij had die hele lichte kleur laars toch voor het trainen? met veters tot bovenaan?

c_alsemgeest schreef:
nou ik heb ze opgehaald en het was goed gelukt :D
Ze hebben de laars goed op kunnen rekken op de plekken waar het pijn deed door mijn breuken vorig jaar. Verder waren ze weer mooi gepoetst... en een stikseltje vervangen, en de leukste verassing kwam bij de kassa... €10,- :wow:
==
Dat is goedkoop :)

Mijn laarzen komen waarschijnlijk binnen nu en twee weken naar Nederland.
In week 21 zouden mijn laarzen uit productie komen, het versturen naar Nederland duurt ongeveer 2 weken. Spannend *\o/*

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:09

Joanne1997 schreef:
Hee,
sorry dat ik zo binnen kom vallen maar ik heb even jullie advies nodig haha.
Ik heb net in de winkel de Niro laarzen gepast en heb echt een hele mooie laars op het oog, de tricolore. Echter twijfel ik over de kuitmaat. De L zat volgens de verkoper en mijn gevoel te los. Kuitmaat M zat best wel strak. Mij is toen verteld dat ze nog best wel wat uitrekken en ik dus het beste voor de M kan gaan. Omdat het voor mij dure laarzen zijn wil ik wel zeker weten dat ik er een hele tijd fijn mee kan rijden.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Joanne

Ik zou hier toch ietwat voorzichtig mee zijn. Het is natuurlijk afhankelijk van het model. Ik heb de Polo's, met harde buitenkant. Mijn linkerkuit is 33,5 cm, rechts 32,5. Tot 32,5 is het XS. Ik heb die genomen, omdat ik bang was dat rechts anders in zou zakken en links toch wel uit zou lopen.

Ik heb ze nu een maand of 8 en krijg links nog steeds slecht dicht. Want het rekt niet enorm. Dus ik rij eerst 15 minuten met de rits half open. En nu ik door de warmte opgezette benen heb, is het helemaal feest.

Is het een laars zonder verharde schacht, dan kun de kleinere maat nemen. Maar hou er rekening mee dat het een gok is.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 21:06

Mijn polo model rekte ook niet echt.
Maar op welk moment van de dag heb je ze gepast? Als het in de ochtend is, is dat niet goed. Want in de loop van de dag worden je benen altijd ietsjes dikker, in de ochtend zijn ze op zijn "dunst" zeg maar.

Je kan wel de smallere nemen en ietsjes laten oprekken?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 21:21

Ik heb de mijne toen gepast na een dag werken.
Ik loop erg veel voor mijn werk en dit zou volgens de verkoopster goed zijn

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 21:44

Ja klopt, want dan weet je meteen hoe ze vallen als je benen het meerst "opgezet" zijn... kan soms best heel wat schelen :j