[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:50

Ik wil ook wel weer een nieuw rijjasje, wie kan helpen qua kleur en model?
Nu heb ik een simpele zwarte, maar dacht zelf aan een donkerblauwe of iets in die richting.
Heb bruin haar, een donkerbruine pony, bruine laklaarzen, witte rijbroek.
Grijs is niet echt mijn favoriet, maar ik weet nooit wat mooi staat.

(Btw, moet een jasje worden voor dressuur & springen)

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:53

Echt? Dat zou wel heel gaaf zijn als hij binnenkort weer beschikbaar is. Weet je ook al wanneer of ben ik nu te ongeduldig?

xgoldengirlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:37

Lieshorses- de blauwe pikeur nenita is een super fijn jasje voor zowel springen als dressuur!

ik heb weer een nieuwe set! :)
Paard:
heel donker bruin/zwart paard met twee witte voorbeentjes en heeft een dunne bles met kopersnoetje en ook om de ogen lichtbruin
Zwart zadel en zwart hoofdstel met lak neusriem.
Wit dekje van knhs

ik:
grijze cap van CSO
Witte rijbroek met een grijs leren zitvlak
wedstrijdjasje Pikeur nenita in het blauw
ik heb nu nog de zwarte cavallo jump laarzen maar binnenkort komen mijn zwarte lipica doncaster laarzen met lak piping en lak lipje op dressuurboog & houtlook zool :D

helaas heb ik nog geen foto van de hele set

Esprit4

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:02

die grijze zitvlakken schijnt ook te mogen iig dat is wat ik van zon jury te horen kreeg

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:05

Lieshorses waarom neem je niet een mooi bruin jasje bij je laklaarzen? :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 23:57

vonneke schreef:
Vanmiddag een crème dekje in de uitverkoop gekocht!

Starte hier niet iemand in het bruin/crème, volgens mij op een bonte, die zelf een biesje op der hh dekje gemaakt heeft?

C'est moi :wave:
Ff zoeken op ebay voor Braun Kordel op duitse site. Kostte mij nog geen 5 euro en 15 min werk :j

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:53

Ik heb heel last minute mijn jasje nog omgegooid :o
Maten zijn al opgestuurd maar jasje was nog niet in productie genomen dus ik kon het nog veranderen!
Wat een geluk haha... :D Kreeg vandaag te horen dat dit jasje uit de nieuwe collectie komt en ik vind hem zoooooo gaaf! Blij dat ik het nog kon veranderen, hoewel ik wel even heb moeten denken, want het paarse jasje dat ik eerst zou krijgen was ook erg gaaf. Maar nieuwe collectie heeft toch wel wat.

Dit wordt hem :D

Afbeelding

:):)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:57

Erg mooi jasje idd!

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:05

wauuw mooi jasje :)

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:06

Ik geloof dat ik deze mooier vind dan het jasje wat je eerst zou bestellen. Staat deze ook op je site?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:16

wauw heel gaaf jasje Annash! :D

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:37

dressuur518 schreef:
Bedankt voor alle leuke reactie`s op m`n nieuwe setje, maar omdat het ombouwen van het jasje best geslaagd was (vind ik zelf) zie ik het best zitten om nog eens zo`n project te starten. Ik ben natuurlijk gek op ruitjes en zag met toch een mooie blazer voor bij komen! Echt heel leuk, ik ga het (nog) niet doen hoor( ben pas 1 keer in m`n nieuwe set gestart namelijk!), maar ik denk dat als de tijd rijp is ik deze ga ombouwen---> http://www.bonprix.nl/product/blazer-ma ... it-909216/
Wel de blauwe versie he?!

Hij is er weer!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:51

Jammer, het gaat hem toch niet worden. Hij is bijna 15 cm korter dan ik wil hebben. Daar komen mijn ronde gevulde billen niet zo mooi in uit... -O-

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:00

Gaaaf Annash!!

Nonnie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:18

Annash schreef:
Maten zijn al opgestuurd maar jasje was nog niet in productie genomen dus ik kon het nog veranderen!
Wat een geluk haha... :D Kreeg vandaag te horen dat dit jasje uit de nieuwe collectie komt en ik vind hem zoooooo gaaf! Blij dat ik het nog kon veranderen, hoewel ik wel even heb moeten denken, want het paarse jasje dat ik eerst zou krijgen was ook erg gaaf. Maar nieuwe collectie heeft toch wel wat.

[ Afbeelding ]

Wauw!!!! Waar is die te koop???? Ik zoek ook nog iets met paars, deze is echt heel mooi.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:04

Puppetje schreef:
Ik geloof dat ik deze mooier vind dan het jasje wat je eerst zou bestellen. Staat deze ook op je site?

Nee, nog niet. Is de nieuwe collectie en die moet zelfs nog gefotografeerd worden voor de catalogus!
Ze zijn al wel te bestellen, erg exclusief nog dus. Op mijn site bij Kortingsacties staat wel meer informatie en een gave introductieactie. Mocht je meer willen weten doe maar even pb, dan kunnen we het hier mooi over de aparte tenues houden. :-)

Tof dat jullie mijn nieuwe jasje ook gaaf vinden. :D Ben echt heel benieuwd hoe het wordt.
Zo blij dat ik het nog kon omzetten!! :D En dan maar snel aan met een fotoshoot binnenkort... ;-)

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:36

heeft iemand hier het rode of bruine classic spooks jasje?
met eventueel foto te paard :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:45

Hmm, ik vraag me toch af.. Starten er ook mensen echt in het beige? Dus geen creme, maar echt beige? :)

Kwam dit dekje namelijk tegen op ebay, vind hem wel heel erg gaaf en besteld dus! Dat blauw komt mooi terug door het blauwe jasje en heb alles in mijn hoofdstel en zadel ook goud(/koper) kleur. Inclusief een dikke bling bling gouden frontriem. Het zou dus helemaal passen! Alleen kan er mijn creme rijbroek absoluut niet bij omdat die veel te gelig is. := Dus eigenlijk direct een goed excuus om een nieuwe rijbroek aan te schaffen, i.p.v. het dekje terug te sturen. :+

Maar geen idee of ik dat dus mooi ga vinden, beige. :=

Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:21

Annash schreef:

[ Afbeelding ]

Deze is ook heel erg gaaf. Maar het paarse jasje dat je in eerste instantie op het oog had, blijf ik helemaal super vinden.
Die staat op mijn wensenlijstje voor als ik fanatieker wedstrijden ga rijden en genoeg heb gespaard. Hoop dat ie dan (nog) te krijgen is in mijn maat ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 14:55

Vast wel en anders is het ook zo aangepast :-)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:28

Ik laat hopelijk binnenkort laarzen op maat maken bij Lipica, model Doncaster in het zwart met oxblood croco boog en ritsflapje :D

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:34

Annash schreef:

[ Afbeelding ]

Waaauw :oo :9 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 07:52

_Marinke_ schreef:
Hmm, ik vraag me toch af.. Starten er ook mensen echt in het beige? Dus geen creme, maar echt beige? :)

Kwam dit dekje namelijk tegen op ebay, vind hem wel heel erg gaaf en besteld dus! Dat blauw komt mooi terug door het blauwe jasje en heb alles in mijn hoofdstel en zadel ook goud(/koper) kleur. Inclusief een dikke bling bling gouden frontriem. Het zou dus helemaal passen! Alleen kan er mijn creme rijbroek absoluut niet bij omdat die veel te gelig is. := Dus eigenlijk direct een goed excuus om een nieuwe rijbroek aan te schaffen, i.p.v. het dekje terug te sturen. :+

Maar geen idee of ik dat dus mooi ga vinden, beige. :=

[ Afbeelding ]

Heeeel gaaf dekje!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:41

Nieuwe cap is vandaag binnen gekomen :D

Afbeelding

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:55

wauw, mooie cap zeg!