Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dressuur518 schreef:Bedankt voor alle leuke reactie`s op m`n nieuwe setje, maar omdat het ombouwen van het jasje best geslaagd was (vind ik zelf) zie ik het best zitten om nog eens zo`n project te starten. Ik ben natuurlijk gek op ruitjes en zag met toch een mooie blazer voor bij komen! Echt heel leuk, ik ga het (nog) niet doen hoor( ben pas 1 keer in m`n nieuwe set gestart namelijk!), maar ik denk dat als de tijd rijp is ik deze ga ombouwen---> http://www.bonprix.nl/product/blazer-ma ... it-909216/
Wel de blauwe versie he?!
Annash schreef:Ik heb heel last minute mijn jasje nog omgegooid
Maten zijn al opgestuurd maar jasje was nog niet in productie genomen dus ik kon het nog veranderen!
Wat een geluk haha...Kreeg vandaag te horen dat dit jasje uit de nieuwe collectie komt en ik vind hem zoooooo gaaf! Blij dat ik het nog kon veranderen, hoewel ik wel even heb moeten denken, want het paarse jasje dat ik eerst zou krijgen was ook erg gaaf. Maar nieuwe collectie heeft toch wel wat.
Dit wordt hem
[ Afbeelding ]
Puppetje schreef:Ik geloof dat ik deze mooier vind dan het jasje wat je eerst zou bestellen. Staat deze ook op je site?
Maten zijn al opgestuurd maar jasje was nog niet in productie genomen dus ik kon het nog veranderen!
Wat een geluk haha...Kreeg vandaag te horen dat dit jasje uit de nieuwe collectie komt en ik vind hem zoooooo gaaf! Blij dat ik het nog kon veranderen, hoewel ik wel even heb moeten denken, want het paarse jasje dat ik eerst zou krijgen was ook erg gaaf. Maar nieuwe collectie heeft toch wel wat.
Dit wordt hem
[ Afbeelding ]
Dit wordt hem
[ Afbeelding ]
_Marinke_ schreef:Hmm, ik vraag me toch af.. Starten er ook mensen echt in het beige? Dus geen creme, maar echt beige?
Kwam dit dekje namelijk tegen op ebay, vind hem wel heel erg gaaf en besteld dus! Dat blauw komt mooi terug door het blauwe jasje en heb alles in mijn hoofdstel en zadel ook goud(/koper) kleur. Inclusief een dikke bling bling gouden frontriem. Het zou dus helemaal passen! Alleen kan er mijn creme rijbroek absoluut niet bij omdat die veel te gelig is.Dus eigenlijk direct een goed excuus om een nieuwe rijbroek aan te schaffen, i.p.v. het dekje terug te sturen.
Maar geen idee of ik dat dus mooi ga vinden, beige.
[ Afbeelding ]