Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Artikel 144 – Dameszadel
Aanwijzingen voor juryleden voor de beoordeling van het rijden in dameszadel:
5. De plastron/de stropdas:
Bij een dressuurhoed draagt men een plastron. Bij een bolhoed en een veiligheidshoofddeksel draagt men een overhemdblouse met een stropdas.
xxNANDOxx schreef:Ik heb een heel mooi colbertje gekocht wat ik wil veranderen naar rijjasje, was zo enthousiast (precies de kleur en stof die ik zocht) dat ik maar gelijk alle materialen heb gehaald, alleen nu zit ik met het probleem dat het colbertje voor het mooie wel een maatje groter mag zijn. Alle H&M winkels hier in de buurt al afgezocht, en via internet, maar nergens meer te vinden natuurlijk.. Wat baal ik zeg! Had al helemaal een beeld van het eindresultaat en zag me al rijden.
Dus als iemand toevallig weet dat ze er nog wel ergens zijn in een H&M, dan hoor ik het graag! (ookal is het aan de andere kant van t land, haha)
En anders maar weer opzoek naar een nieuw jasje!
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
(hier lijkt hij alleen een rare verhouding te hebben, mar in het echt valt hij super!)
Nies_ schreef:De enige regels over een plastron/stropdas in het dressuur reglement zijn deze:Citaat:Artikel 144 – Dameszadel
Bij een dressuurhoed draagt men een plastron. Bij een bolhoed en een veiligheidshoofddeksel draagt men een overhemdblouse met een stropdas.
Dus.. Da's nie veel.
celine_xx_ schreef:Citaat:Artikel 144 – Dameszadel
Dus dat zou betekenen dat iedereen met een cap of bolhoedje een stropdas moet dragen in plaats van een plastron? Dat is best raar, aangezien je dat eigenlijk nooit ziet
Nies_ schreef:Ik kan ook niets meer terugvinden over de kleur van een plastron, ben er zeker van dat dat er eerst wel in stond.
dressuur518 schreef:Bedankt voor alle leuke reactie`s op m`n nieuwe setje, maar omdat het ombouwen van het jasje best geslaagd was (vind ik zelf) zie ik het best zitten om nog eens zo`n project te starten. Ik ben natuurlijk gek op ruitjes en zag met toch een mooie blazer voor bij komen! Echt heel leuk, ik ga het (nog) niet doen hoor( ben pas 1 keer in m`n nieuwe set gestart namelijk!), maar ik denk dat als de tijd rijp is ik deze ga ombouwen---> http://www.bonprix.nl/product/blazer-ma ... it-909216/
Wel de blauwe versie he?!
roosje78 schreef:dressuur518 schreef:Bedankt voor alle leuke reactie`s op m`n nieuwe setje, maar omdat het ombouwen van het jasje best geslaagd was (vind ik zelf) zie ik het best zitten om nog eens zo`n project te starten. Ik ben natuurlijk gek op ruitjes en zag met toch een mooie blazer voor bij komen! Echt heel leuk, ik ga het (nog) niet doen hoor( ben pas 1 keer in m`n nieuwe set gestart namelijk!), maar ik denk dat als de tijd rijp is ik deze ga ombouwen---> http://www.bonprix.nl/product/blazer-ma ... it-909216/
Wel de blauwe versie he?!
Maar de blauwe is uitverkocht... Dat is echt bijna precies wat ik zocht!