Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 05:13

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb het ook eens gevraagd, maar die vrouw zei dat het er dan heel raar uit ging zien. Je pasvorm is dan weg, ze zei dat je dan beter aan maatwerk kon beginnen.

Ja dat zou ik ook zeggen als mij dat een nieuwe laars verkoop oplevert.

_mexx_lady_

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:01

Bedacht me nu ook net dat het bij mij ging om de enkel en niet de kuit. Het deel rond de enkel zou ingenomen moeten worden, dit ging niet.
Foutje !

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:15

Hee,
sorry dat ik zo binnen kom vallen maar ik heb even jullie advies nodig haha.
Ik heb net in de winkel de Niro laarzen gepast en heb echt een hele mooie laars op het oog, de tricolore. Echter twijfel ik over de kuitmaat. De L zat volgens de verkoper en mijn gevoel te los. Kuitmaat M zat best wel strak. Mij is toen verteld dat ze nog best wel wat uitrekken en ik dus het beste voor de M kan gaan. Omdat het voor mij dure laarzen zijn wil ik wel zeker weten dat ik er een hele tijd fijn mee kan rijden.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Joanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:20

ik zou voor M gaan. Ze lopen idd best wel wat uit.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:23

Als je zelf de rits dicht kon krijgen bij de M, dan zou ik persoonlijk daar voor gaan. Het is een hele zachte laars en als die niet strak zit zakt die af. En dat zachte leer rekt wel een beetje uit.

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:31

Bedankt! Met (enige :')) moeite kreeg ik de rits zelf dicht dus dan ga ik denk ik voor de M! :D

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 00:12

Als ik jou was zou ik voor de M gaan! Na aantal keer dragen gaat het al een stuk makkelijker, in de winkel ging mijn ene laars alleen dicht met hulp van de verkoopster. Nu na 2 maanden moeten ze niet losser gaan zitten anders zijn ze te ruim!

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 10:39

adventures01 schreef:
Heeft iemand tricolore van DeNiro in het bruin? Welke leerproducten gebruiken jullie voor het leer te onderhouden? Ik vind namelijk geen matchende bruine schoensmeer en gebruik nu transparante.

Ik gebruik ook transparante :j

joannexxsaar schreef:
Hee,
sorry dat ik zo binnen kom vallen maar ik heb even jullie advies nodig haha.
Ik heb net in de winkel de Niro laarzen gepast en heb echt een hele mooie laars op het oog, de tricolore. Echter twijfel ik over de kuitmaat. De L zat volgens de verkoper en mijn gevoel te los. Kuitmaat M zat best wel strak. Mij is toen verteld dat ze nog best wel wat uitrekken en ik dus het beste voor de M kan gaan. Omdat het voor mij dure laarzen zijn wil ik wel zeker weten dat ik er een hele tijd fijn mee kan rijden.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Joanne

Absoluut voor M gaan! Ik zat zelf ook te twijfelen, kreeg M met moeite dicht. Eerste paar weken had ik spijt, kloppende benen :Y) Nu een tijd later sluiten ze heel mooi aan, krijg ik ze makkelijk dicht en had ik absoluut geen L moeten hebben.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 15:45

Hmmm grappig dat iedereen daar anders over denkt. Ik zou juist voor comfort gaan en de L nemen, tenzij deze echt veel te wijd is. Er is niks zo vervelend om op een warme dag later op de dag je laarzen niet dicht te krijgen en kloppende kuiten te hebben.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 16:03

Daar zat ik ook aan te denken. Wanneer heb je ze gepast? Als je benen op het dunst waren en je krijgt ze net aan dicht dan wordt het een hele klus om ze dicht te krijgen als je een keer wat vocht vasthoudt.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:37

Abercrombie schreef:
Ik heb Ottavianos in het bruin. Volgende keer pak ik toch weer zwart denk ik. Na enkele keren dragen vind ik ze al erg versleten ogen aan de binnenkant. Misschien moet ik mn onderbeen gewoon stil houden :+

Ik heb er nu een keer of 5 mee gereden en ik zie ook al verkleuring := En ik heb toch best een stille beenligging :o Ik ben sowieso nog in gesprek met de winkel aangezien ze ook niet fijn zitten.. Al die kleine puntjes bij elkaar maakt toch dat ik wel baal van m'n laarzen...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:54

Goldie waar zitten ze bij jou niet lekker??

Ik moet ook zeggen dat ze een stuk minder comfortabel zitten dan mijn oude paar (die ik helaas niet meer pas sinds zwangerschap)
Ik heb het idee dat het leer anders is dan jaren geleden. Ik heb die oude weg gegeven aan een stalgenoot want ik heb niet de illusie dat ik ze ooit nog pas. Maar het voelt wel rot dat mn favoriete laarzen niet meer zo perfect zitten als de vorige.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:03

Ik heb de zwarte ottavianos, maar ze worden ook wel een beetje doffig/verkleuring aan de binnenkant. Uk heb wel wiebelbeentjes. Ik heb ze sinds oktober ongevee en rij er niet dagelijks mee. 3x per week ongeveer. Ook best zonde,maar probeer ze regelmatig met de zwarte color cream van Petrie te doen

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:19

Wat balen dat de nieuwere ottaviano's minder bevallen zeg

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 13:57

Dit zijn mijn 1e paar, dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik vind ze verder echt heerlijk zitten!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:01

Heeft iemand DeNiro rijlaarzen laten uit wijden met een machine? Ik heb dit laten doen toen ik ze kocht, aangezien mijn knie vaker vocht vasthoudt en ze dan niet goed passen. Echter toen ik ze ging ophalen viel het mij op dat het stukje leer boven aan de laars, waar het logo op zit, niet meer recht op de laars zit maar met een bobbel. Toen der tijd zeiden ze dat dit recht zou trekken maar dit heeft het dus niet gedaan. Iemand die hier nog meer ervaring mee heeft en weet of er iets aan gedaan kan worden?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:03

adventures01 schreef:
Heeft iemand DeNiro rijlaarzen laten uit wijden met een machine? Ik heb dit laten doen toen ik ze kocht, aangezien mijn knie vaker vocht vasthoudt en ze dan niet goed passen. Echter toen ik ze ging ophalen viel het mij op dat het stukje leer boven aan de laars, waar het logo op zit, niet meer recht op de laars zit maar met een bobbel. Toen der tijd zeiden ze dat dit recht zou trekken maar dit heeft het dus niet gedaan. Iemand die hier nog meer ervaring mee heeft en weet of er iets aan gedaan kan worden?

Ik heb precies hetzelfde ;) ook laten oprekken bij Drunens ruiterhuis toevallig?

Mijne zijn ook opgerekt in de machine en kwam ook een rare bobbel van, volgens verkoper zou dit na paar weken wel wegtrekken maar is nooit weggetrokken.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:12

Steffiiy wat toevallig! Nee bij ruitersport Viehoff. Ik denk dat het alleen opvalt als je er op let maar het is wel zonde van de laars.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:17

Foto?

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:23

Ik zal vanavond een foto plaatsen.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:58

Goldie schreef:
Abercrombie schreef:
Ik heb Ottavianos in het bruin. Volgende keer pak ik toch weer zwart denk ik. Na enkele keren dragen vind ik ze al erg versleten ogen aan de binnenkant. Misschien moet ik mn onderbeen gewoon stil houden :+

Ik heb er nu een keer of 5 mee gereden en ik zie ook al verkleuring := En ik heb toch best een stille beenligging :o Ik ben sowieso nog in gesprek met de winkel aangezien ze ook niet fijn zitten.. Al die kleine puntjes bij elkaar maakt toch dat ik wel baal van m'n laarzen...

Ik heb cognac polo's en aan de binnenkant zwaaaaaaar versleten idd. Heb ze een jaar, 5x pw rijden ongeveer. Maar buitenkant is nog super. Heb voorheen alleen zwarte laarzen gehad (Petrie en Cavallo) dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar buitenkant is nog prachtig en ben er ook niet netjes mee. := Verder rijden ze nog als slofjes, dolblij mee! Zwart wordt minder sneller lelijk aan de binnenkant denk ik ja.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 07:33

Door de verhalen over slijten aan de binnenkant bij bruin twijfel ik nu toch wel.. Of zullen andere merken dat ook sneller hebben bij bruin? Aan de andere kant, wie zit de binnenkant van je laarzen nou als je rijdt :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 10:01

Ik heb al jaren bruin tuig en dus ook laarzen en tot nu toe heb ik geen merk gehad wat bruin bleef aan de binnenkant. Alles slijt wel..
Gebruik ze ook wel intensief en niemand ziet het inderdaad

Edit: heb mondoni gehad als extra laars en die waren van zichzelf al zwart aan de binnenkant, dat was best goed verzonnen

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 10:10

Capriootje schreef:
Ik heb al jaren bruin tuig en dus ook laarzen en tot nu toe heb ik geen merk gehad wat bruin bleef aan de binnenkant. Alles slijt wel..
Gebruik ze ook wel intensief en niemand ziet het inderdaad

Edit: heb mondoni gehad als extra laars en die waren van zichzelf al zwart aan de binnenkant, dat was best goed verzonnen

Ah oke, dat wist ik dan weer niet. Goed om te weten, kan ik daar rekening bij houden met m'n keuze! Heeft Deniro dat helemaal niet als mogelijkheid om de binnenkant zwart te maken? Heb dat idd wel eens gezien, dat is dan best handig.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 10:57

Geen idee. Zal vast wel kunnen als je maatwerk kiest?