Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

KimAlFoto

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:18

Ik ben sinds vrijdag ook eigenaar van een paar nieuwe deniros! Had al een paar zwarte met lak accenten, nu deze met blauw, machtend bij m'n shamshield cap met de zelfde kleur blauw! Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:36

adventures01 schreef:
Heeft iemand tricolore van DeNiro in het bruin? Welke leerproducten gebruiken jullie voor het leer te onderhouden? Ik vind namelijk geen matchende bruine schoensmeer en gebruik nu transparante.

Moi. Ik gebruik de poetsset van DeNiro gewoon.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:04

KimAlFoto schreef:
Ik ben sinds vrijdag ook eigenaar van een paar nieuwe deniros! Had al een paar zwarte met lak accenten, nu deze met blauw, machtend bij m'n shamshield cap met de zelfde kleur blauw! [ [url=m/jtBfTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIYpPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xThzVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Subtiel hoor, heb je een foto met je cap erbij?

KimAlFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:21

lianne__ schreef:
KimAlFoto schreef:
Ik ben sinds vrijdag ook eigenaar van een paar nieuwe deniros! Had al een paar zwarte met lak accenten, nu deze met blauw, machtend bij m'n shamshield cap met de zelfde kleur blauw! [ [url=m/jtBfTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIYpPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xThzVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Subtiel hoor, heb je een foto met je cap erbij?

Hopelijk kan je het zien op deze foto! Zal vandaag eens een van de cap alleen maken.

Afbeelding

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:04

Nou ik heb die Salentino's in Navy quick leer. Zou ze zeker niet nog een keer kopen. De zool slijt enorm hard en ik heb ze echt heel weinig aangehad. Ook lijken ze uit te lopen rond de enkel/kuit. En ze zakken wel heel snel in. Mijn ottoviano's heb ik al 7 jaar en die zagen er nog top uit, deze nu miss 20x aangehd en je ziet ze al minder worden. Voor dat kleine prijsverschil met de ottovianos had ik er wel meer van verwacht.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 09:19

Ik heb Ottavianos in het bruin. Volgende keer pak ik toch weer zwart denk ik. Na enkele keren dragen vind ik ze al erg versleten ogen aan de binnenkant. Misschien moet ik mn onderbeen gewoon stil houden :+

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 10:24

Heb je de standaard zool zsazsa? Ik heb die andere zool er onder laten zetten en ben ik heel blij mee. Heb ze nog niet heel vaak aan gehad maar wandel er wel veel mee. Behalve dat ik blaren krijg zie je niet dat er op gelopen wordt.... denk dat het dan echt aan die gewone zool ligt.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:54

Scum schreef:
adventures01 schreef:
Heeft iemand tricolore van DeNiro in het bruin? Welke leerproducten gebruiken jullie voor het leer te onderhouden? Ik vind namelijk geen matchende bruine schoensmeer en gebruik nu transparante.

Moi. Ik gebruik de poetsset van DeNiro gewoon.

Ah oke. Die heb ik niet in de winkel gezien. Waar heb je die gehaald?

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 13:11

vibabu schreef:
Heb je de standaard zool zsazsa? Ik heb die andere zool er onder laten zetten en ben ik heel blij mee. Heb ze nog niet heel vaak aan gehad maar wandel er wel veel mee. Behalve dat ik blaren krijg zie je niet dat er op gelopen wordt.... denk dat het dan echt aan die gewone zool ligt.

Ja denk ik wel. Wist niet dat zo slecht was anders had ik wel een andere besteld.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:19

Ik heb ook de salentino's en de dame uit de winkel raadde me ook aan om er een andere zool onder te zetten.
Heb dit ook gedaan toen

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:53

Ik kom ook even binnenvallen :o
Ik ben me aan het oriënteren op nieuwe rijlaarzen, de opties die ik momenteel heb zijn Petrie aanmeten, Derby aanmeten en deniro, deze dan waarschijnlijk niet aanmeten.
Ik zou dan gaan voor de Tricolore of Tricolore Salentino geloof ik. Maar ik lees over alles natuurlijk een beetje wisselende verhalen :')

Ik twijfel vooral tussen deniro en petrie. Wie zou ik misschien een PB mogen sturen om heel wat vragen over deniro te stellen? :D
Als die persoon eventueel ook ervaring heeft met Petrie zou helemaal top zijn. Hoop dat iemand mij kan helpen!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:08

Kom maar door hoor :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:09

Ik heb Petries gehad, en nu DeNiro's. Je mag me gerust een PB sturen.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:57

Ik heb ook beide gehad :j

Zie dat er al bokkers zijn, maar mocht je nog wat willen weten mag je gerust een pb sturen :D

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:27

Wat een mooie laarzen komen er allemaal voorbij zeg <3
Laatst bijgewerkt door C_arola op 04-05-17 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Deel bericht verwijderd in verband met commercieel

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:35

Wat jammer zeg! Die blauwe vind ik echt heel tof maar ik heb echt kuitmaat L nodig :x

Die polo zijn precies mijn maten zoals ik nu heb alleen ben ik een echte springruiter en heb ik er niks aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:01

Nou daar zit toch wel verschil in hoor.... Van de tricolore heb ik xxs , de ottvanio pas ik xs en de dressagio italiaans die valt helemaal smal daarvan heb ik S. Ze zijn met meetlint erom dan allemaal even groot.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:17

Da's ook apart dan. Ze hebben zover ik het kan vinden 1 maattabel voor alle boots. Dus dan zou het altijd hetzelfde moeten zijn. Nu hebben die Tricolores wel elastiek, en misschien de dressagio bijvoorbeeld niet. Dus dan zit er minder rek in. Wellicht dat dat de oorzaak is?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:23

Ik heb van de tricolor een voetmaat groter dan de dressagio omdat bij de tricolore de rits achter zit. Dan wordt meteen de kuitmaat ook iets groter.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:06

_Zsazsa_ schreef:
Ja maatwerk dan maar..enig idee wat voor prijs ik nog zou kunnen vragen? Heb er 380,- voor betaald en zijn nog in Nieuwstaat. Aan de zool zie je wel klein beetje dat ze aan geweest zijn.

Bij Ruyters voor Ruiters kunnen ze die dingen smaller maken. Dat is goedkoper dan maatwerk.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:47

Allemaal dunne kuitjea hier. Kom ik met mn kuitmaat L en dan heb ik nog geen eens echt dikke kuiten

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:49

Laura_ schreef:
Allemaal dunne kuitjea hier. Kom ik met mn kuitmaat L en dan heb ik nog geen eens echt dikke kuiten

O, ik heb ook niet zulke dunne kuitjes hoor haha. Ik denk ook L oid, 38 cm geloof ik :P

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:04

Hahah ik heb al helemaal niet echt dunne kuiten, 41 cm :+ Viel dus gelukkig nog wel in de standaard maten van de Tricolore

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:13

Ik heb het ook eens gevraagd, maar die vrouw zei dat het er dan heel raar uit ging zien. Je pasvorm is dan weg, ze zei dat je dan beter aan maatwerk kon beginnen.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:46

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb het ook eens gevraagd, maar die vrouw zei dat het er dan heel raar uit ging zien. Je pasvorm is dan weg, ze zei dat je dan beter aan maatwerk kon beginnen.

Dat hoeft niet hoor, ik heb ze terug gestuurd naar de Niro en 2 kuitmaten smaller laten maken en je ziet er niets van! Duurde 4 weken en heeft me €90,00 gekost.