Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KimAlFoto schreef:Ik ben sinds vrijdag ook eigenaar van een paar nieuwe deniros! Had al een paar zwarte met lak accenten, nu deze met blauw, machtend bij m'n shamshield cap met de zelfde kleur blauw! [ [url=m/jtBfTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIYpPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xThzVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
lianne__ schreef:KimAlFoto schreef:Ik ben sinds vrijdag ook eigenaar van een paar nieuwe deniros! Had al een paar zwarte met lak accenten, nu deze met blauw, machtend bij m'n shamshield cap met de zelfde kleur blauw! [ [url=m/jtBfTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIYpPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xThzVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Subtiel hoor, heb je een foto met je cap erbij?
Scum schreef:adventures01 schreef:Heeft iemand tricolore van DeNiro in het bruin? Welke leerproducten gebruiken jullie voor het leer te onderhouden? Ik vind namelijk geen matchende bruine schoensmeer en gebruik nu transparante.
Moi. Ik gebruik de poetsset van DeNiro gewoon.
vibabu schreef:Heb je de standaard zool zsazsa? Ik heb die andere zool er onder laten zetten en ben ik heel blij mee. Heb ze nog niet heel vaak aan gehad maar wandel er wel veel mee. Behalve dat ik blaren krijg zie je niet dat er op gelopen wordt.... denk dat het dan echt aan die gewone zool ligt.
_mexx_lady_ schreef:Ik heb het ook eens gevraagd, maar die vrouw zei dat het er dan heel raar uit ging zien. Je pasvorm is dan weg, ze zei dat je dan beter aan maatwerk kon beginnen.