Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goldie schreef:Mijne zakken heel vreemd in bij 1 laars, veters gaan wijken en daardoor drukt de laars op andere punten. Ik heb italiaans geknepen enkels, maar ze lijken toch evengoed vrij ruim zo.
En hij vouwt om bij m'n knieholtes. Misschien toch te hoog? Ik ga iig even contact opnemen
[ [url=m/zDldQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lEcYim.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn zo mooi
Ze zijn ook zo zacht en al meteen zo soepel! Ze zijn iig veeeeeel soepeler dan mijn petries toen ik die net kreeg. Vanmiddag voor de eerste keer mee rijden, nu maar hopen dat mijn voeten niet al te veel te lijden hebben
. Ik heb trouwens de tricolore, gewoon in het zwart. Heel simpel maar heeeeeel mooi al zeg ik het zelf
Ooit als ik weer eens geld teveel heb wil ik al wedstrijdlaarzen zwarte in brushed kopen voor dressuur. Voor springen doe ik ook nu gewoon deze aan, ook op wedstrijd. Later wil ik andere voor op wedstrijd. Welke raden jullie aan voor springwedstrijden? Ik spring M
dus ik kan niet meepraten over de standaard zolen. Drico schreef:Vraagje voor wie ook rijdt met de Tricolore rijlaarzen, is bij jullie de zool ook snel versleten? Profiel van mijn zool is al bijna zo goed als weg en ik loop echt eigenlijk nooit met mijn laarzen, ze zijn nu net iets ouder als een jaartje..
Ze passen!! Nu wachten tot ze nog iets in zakken en dan is t helemaal top! Ze zijn wel heel mooi!
ze zitten echt als gegoten alleen blijf ik na een tijd lopen nog steeds blaren. Nou weet ik dat het geen looplaarzen zijn maar ik ben best lui met schoenen wisselen.
gaan heel makkelijk dicht.