Ik heb mijne denk ik nu 1.5 jaar en gebruik ze dagelijks maar de binnenkant slijt ook enorm ten opzichte van de rest van de laars. Zonde want mijne waren inderdaad ook rond de €800

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
minouesmee schreef:Nog meer mensen waarvan het leer aan de binnenkant van de kuit heel dun is geworden?
Ik heb ze nu iets langer dan 1 jaar, maar ze voelen zo ontzettend dun dat ik bang ben dat ik er binnenkort door heen ga. Hoop het niet, laarzen hebben mij €755 gekost.
minouesmee schreef:Nog meer mensen waarvan het leer aan de binnenkant van de kuit heel dun is geworden?
Ik heb ze nu iets langer dan 1 jaar, maar ze voelen zo ontzettend dun dat ik bang ben dat ik er binnenkort door heen ga. Hoop het niet, laarzen hebben mij €755 gekost.
x_Milou schreef:Hier helaas ook problemen met de binnenkant van m'n laarzen.. Heb de (nieuwe) Novolato café kleur en die is toch wel een stuk minder stevig dan m'n blauwe laarzen, die verder t zelfde zijn. Heb m'n laarzen nu een half jaar en heb ze daarvan denk ik 3 maanden intensief gebruikt (5-7 paarden per dag, maar wel bijna elke dag de binnenkant behandeld met crème van de Niro omdat het anders helemaal kaal werd). Heb nu een paar andere trainingslaarzen bijgekocht zodat ik deze een klein beetje fatsoenlijk kan houden, dit ging wel erg snel. M'n blauwe laarzen heb ik 5 jaar (wel alleen op wedstrijd gedragen) en je kunt zien dat de binnenkant wat donkerder is geworden, maar je voelt helemaal geen verschil. Bij m'n nieuwe kun je wel duidelijk voelen dat het leer aan de binnenkant dunner is geworden. Ben ook niet spetterend enthousiast dusZijn echt prachtige laarzen en ze zitten erg fijn, maar ik had wel graag geweten dat dit leer wat minder stevig is
lianne__ schreef:x_Milou schreef:Hier helaas ook problemen met de binnenkant van m'n laarzen.. Heb de (nieuwe) Novolato café kleur en die is toch wel een stuk minder stevig dan m'n blauwe laarzen, die verder t zelfde zijn. Heb m'n laarzen nu een half jaar en heb ze daarvan denk ik 3 maanden intensief gebruikt (5-7 paarden per dag, maar wel bijna elke dag de binnenkant behandeld met crème van de Niro omdat het anders helemaal kaal werd). Heb nu een paar andere trainingslaarzen bijgekocht zodat ik deze een klein beetje fatsoenlijk kan houden, dit ging wel erg snel. M'n blauwe laarzen heb ik 5 jaar (wel alleen op wedstrijd gedragen) en je kunt zien dat de binnenkant wat donkerder is geworden, maar je voelt helemaal geen verschil. Bij m'n nieuwe kun je wel duidelijk voelen dat het leer aan de binnenkant dunner is geworden. Ben ook niet spetterend enthousiast dusZijn echt prachtige laarzen en ze zitten erg fijn, maar ik had wel graag geweten dat dit leer wat minder stevig is
Ik wilde ook voor dat leer gaan, maar mij werd dat afgeraden om de reden die jij noemt.
Ze zijn wel erg mooi.
XUlyssesX schreef:Is hier ook een springer/crosser die Deniro's heeft met brushed leer?
Ik heb nu de standaard laarzen voor het springen met veter echter heb ik wel zin in een nieuwe aankoop![]()
Is brushed niet te stug voor het springen?
Laura_ schreef:Mijne zaten direct bij 1e keer lekker! Ze zitten zo lekker dat ik zelfs met buitenrit mn laarzen aantrek. Toen ik nog mn petries had deed ik net buitenrit lekker mn chaps aan hihi
Sannnn schreef:Twee weken geleden waren de mijne klaar, helaas paste ze alleen niet bij de kuit. Kreeg ze niet dicht.Nu hebben ze vorige week op de spanner gestaan en gaat er 1 net dicht en de ander nog niet. Nog een weekje wachten hopelijk gaan ze dan wel dicht.
![]()
Hoe is jullie ervaring met het inzakken van de laarzen bij de knieholte?