Erover was ook makkelijker als je met gymschoenen rijd zonder chaps want anders gaat het klitteband steeds los enzo
Zeker erover, zit beter, ziet er mooier uit en idd glij je makkelijker de laarzen in. en als je schoenen draagt is erover mooier.
Jup Erg eigenlijk he Maar het maakt mij niks uit, soms zitten ze erover soms zitten ze eronder. Ligt eraan waar ik zin in heb.
Bij mij ligt het eraan.. Als ik al sokken aan heb als ik mijn rijbroek aantrek zitten ze eronder. Zoniet, dan trek ik ze erover heen..
beantsje schreef:onvoorstelbaar, hebben we het nu echt al 22 pagina's over SOKKEN?idd 22 pagina's over SOKKEN
het is ook een intressant onderwerp ikzelf draag ze erover. koop natuurlijk geen super hippe kleurtjes om ze vervolgens ONDER een broek aan te trekken
Ik doe mijn sokken altijd over mijn broek, lijkt me overigens veel fijner zitten, anders plakt het zo...
Haha, idd al 22 pagina's over sokken Ik heb ze altijd over mijn rijbroek heen. Waarom??Tja, omdat iedereen dat vroeger deed toen ik nog op een manege kwam. Daarom deed ik dat ook.
Erover 1.het zit fijner2.het is leuk om de kleurtjes vn de sokken te combineren met je vest ozow k heb echt hele blije sokken is alle kleuren