lonnie schreef:nou heb ze gisteren opgehaald, zitten als gegoten. wel nog suuuuperstrak maar dat is zo over. Ik wilde deze net wat hoger dan mijn cognackleurige, omdat die te ver in waren gezakt. Zegt dat meisje aan de kassa: "ja, het kost wel wat meer een cm hoger, maar het is wel mooier" dus ik: Pardon? Bleek dat die centimeter extra net buiten de standaardmaten viel, was dus maatwerk geworden en kost 50 euro extra. Alleen dat hadden ze me bij de aanschaf niet verteld! Dus ik was redelijk over de zeik, maar omdat ik er meer koop en uiteindelijk best lang heb moeten wachten, heb ik die 50 euro korting gehad. wel netjes dus. Zitten mooie donkerbruine riempjes bij.
Heb gelijk een donkerbruine cap gekocht en een donkerbruin pikeurjasje besteld en dan is het bruin helemaal compleet!
wat? dat meen je niet. Schandalig dat als het buiten de maat werk valt nog eens 50 euro extra is?? alsof ze nog niet duur genoeg zijn?
Ik wil ze in Den haag gaan kopen, eens kijken of ze uberhaubt mijn maten hebben, want ik heb alles behalve een standaard maat?