Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dollemina schreef:ruitersport schreef:Ga gerust door hoor dames wij lezen heeel graag mee... !
Sorry hoor,
Er kan natuurlijk altijd iets uitverkocht zijn maar als jullie adverteren dan mag je als klant wel aannemen dat de winkel het op voorraad heeft liggen.
En aangezien jullie een standaardmail hebben met daarin dat het onderweg is mag je toch verwachten dat het onderweg is.
Maar als dan nog het pakketje niet aankomt dan klopt jullie verhaal niet meer.
Ik heb 1 keer iets besteld bij jullie en dat is gelukkig goed gegaan. Maar ik lees dagelijks dat het fout gaat en zal dus echt niets meer durven te bestellen bij jullie.
Ik heb in het begin van dit topic het nog voor jullie ogenomen omdat ik ond dat het niet zo netjes was om zo negatief te praten over een onlinewinkel maar aangezien dit topic maar blijft doorgaan geeft me dat wel te denken.
Smeejj schreef:Ik heb gister besteld en nog steeds geen bevestigingsmail gekregen, ook leuk.. Maar ik begrijp dat dat dus niet automatisch gaat?
Levy schreef:Smeejj schreef:Ik heb gister besteld en nog steeds geen bevestigingsmail gekregen, ook leuk.. Maar ik begrijp dat dat dus niet automatisch gaat?
Jawel hoor...
Heb je je e-mail adres wel goed ingevuld?
ruitersport schreef:De laarzen moesten waarschijnlijk bij de leverancier vandaan komen en wij gaan niet accoord met bv. laarzen die niet goed zijn gestikt ofzo dus wachten wij totdat het helemaal naar onze zin is dat kan wat langer duren excuses hiervoor.
Maar ook goede ervaringen zo zie je maar we kunnen het wel.... BEDANKT !!
XchantjuhX schreef:ruitersport schreef:De laarzen moesten waarschijnlijk bij de leverancier vandaan komen en wij gaan niet accoord met bv. laarzen die niet goed zijn gestikt ofzo dus wachten wij totdat het helemaal naar onze zin is dat kan wat langer duren excuses hiervoor.
Maar ook goede ervaringen zo zie je maar we kunnen het wel.... BEDANKT !!
Kijk natuurlijk zijn jullie afhankelijk van de leveranciers... daar kunnen jullie ook helemaal niets aan doen. Dat zou ik jullie ook nooit kwalijk nemen.
Maar wanneer je van tevoren mailt of iets voorradig is, en je te horen krijgt dat het er is... mag je als klant wel verwachten dat het binnen twee weken thuisbezorgd wordt toch? En zo heb ik het nog een aantal keer meegemaakt dat ik veel te lang heb moeten wachten. Zelfs na mail contact warbij werd toe gezegd dat het dezelfde dag op gestuurd zou worden...
Ik vindt dat persoonlijk erg jammer... want qua kwaliteit van de spullen en prijzen staan jullie bij mij wel hoog aangeschreven hoorAlleen die lange leverings duur die toch (veel te) vak de kop opsteekt, weerhoudt mij om vaker wat te bestellen. En dat is echt zonde
Want ik geef graag geld uit![]()
ruitersport schreef:Nou laat ons dan eens bewijzen dat we ook snel kunnen leveren.
Als je nu nog een keer bij ons besteld dan mail je erachteraan dat je al vaak pech hebt gehad .... dan gaan we ervoor zorgen dat we jou order met een extraatje belonen en we gaan bewijzen dat we niet alleen goed en goedkoop zijn maar... dat we ook gewoon goed, snel en netjes kunnen leveren deal ??