Ervaring maya delorez rijbroeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 10:30

Mijn bestelling is onderweg *\%/*
De compression in beige die kan ik namelijk met wedstrijden aan maar ook met normaal rijden. En de nieuwe grijze kleur van de compression.
Kon het ook niet laten om nog een riem erbij te bestellen, heb de zwart zilvere gekozen. Is de vierde riem die ik aan mijn collectie toevoeg, maar ze zijn zo fijn :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:43

Keizerinnnn schreef:
De compression in beige die kan ik namelijk met wedstrijden aan maar ook met normaal rijden. En de nieuwe grijze kleur van de compression.
Kon het ook niet laten om nog een riem erbij te bestellen, heb de zwart zilvere gekozen. Is de vierde riem die ik aan mijn collectie toevoeg, maar ze zijn zo fijn :')

Hoe zit jij met de maten van de riemen? Ik had laatst een maat 85 besteld, maar die was bijna 15 cm korter dan mijn normale maar 85 riemen :+ maar ik weet niet of dat een foutje was, of dat het normaal is dat je hem veel groter moet bestellen?

Verder ben ik vergeten zondag avond mijn bestelling er even door te gooien dus ik heb de sale gemist :Y)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 13:36

Black Friday komt er ook weer aan in november. :Y)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 13:53

Hier een crèmekleurige besteld, de Adrienne performance. Heel benieuwd hoe die uitpakt, past hopelijk goed bij mn wedstrijdoutfit!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 14:09

prugelpiet schreef:
Hoe zit jij met de maten van de riemen? Ik had laatst een maat 85 besteld, maar die was bijna 15 cm korter dan mijn normale maar 85 riemen :+ maar ik weet niet of dat een foutje was, of dat het normaal is dat je hem veel groter moet bestellen?

Verder ben ik vergeten zondag avond mijn bestelling er even door te gooien dus ik heb de sale gemist :Y)

Ja die riemen zijn wel lastig. Heb een 90 die is krap die past bij hoge broeken wel, heupbroeken niet. Toen een 100 besteld en die is wat aan de lange kant heb die op strakste gaatje. Kreeg toen een 95 en die is perfect voor zowel hoge als lage broeken.
Heb een broekmaat 30/31, best brede heupen ook. Kwam er niet uit met de maat vanuit het opmeten dus bij mij waren het gokjes en doordat ik die van een stalgenoot kreeg wist ik dat dat voor mij perfecte maat was.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 14:10

Keizerinnnn schreef:
prugelpiet schreef:

Ja die riemen zijn wel lastig. Ik begon met een 90 want er stond neem 10cm langer dan eigen riem en had zelf 85, maar dacht oh doe wel een 90, maar die is krap die heb ik op loste gaatje en bij heupbroeken drukt die wel wat meer. Toen een 100 besteld en die is dan weer aan de lange kant heb die op strakste gaatje. Kreeg toen een 95 van een stalgenoot en die is perfect voor zowel hoge als lage broeken.
Heb een broekmaat 30/31, best brede heupen ook. Dus uiteindelijk klopte het advies van 10 cm langer dan eigen maat wel.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 15:26

maessie schreef:
Hier een crèmekleurige besteld, de Adrienne performance. Heel benieuwd hoe die uitpakt, past hopelijk goed bij mn wedstrijdoutfit!

Ik vind hem echt ideaal. Vooral ook omdat dit type stof veel makkelijker schoon wordt dan veel andere rijbroek materiaal. Gebruik hem dus ook wel eens voor dagelijks gebruik. Bijvoorbeeld als ik lichte kleuren wil dragen vanwege de hitte.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 17:39

Ik heb mijn beige ook gewoon hele dagen op stal aan :j

Komt elke keer netjes schoon uit de was.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 17:42

pol013 schreef:
maessie schreef:

Ik vind hem echt ideaal. Vooral ook omdat dit type stof veel makkelijker schoon wordt dan veel andere rijbroek materiaal. Gebruik hem dus ook wel eens voor dagelijks gebruik. Bijvoorbeeld als ik lichte kleuren wil dragen vanwege de hitte.

Ooh heb je toevallig een foto? Ben heel benieuwd hoe de kleur in t echt uitvalt. Iets met 50 tinten crème -O-
Ik heb de kaki al, vind dat echt zo'n fijne broek idd! Ideaal stofje :j

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 17:48

Mocht er nog iemand toevallig de zwarte compression zonder siliconen willen voor de sale prijs, dan kan dat! Ik had 2 maten besteld en de XS gaat terug, tenzij iemand hem hier wil. Ik heb hem niet eens gepast :)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 18:41

Heb hier foto met lengteverschil tussen de riemen.
Langste is 100
Midden 95
Kortste 90
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:31

Hoelang zou t duren voor ze verzenden normaal gesproken? Heb zondagavond pas besteld natuurlijk, dus zal van de kortingsbult wel 1 van de laatsten zijn gok ik zo..

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:34

Ik heb zaterdag besteld en het is gister verzonden bij mij. Ze zijn meestal wel redelijk vlot alleen zal het nu wel erg druk zijn door de korting.

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:18

prugelpiet schreef:
Keizerinnnn schreef:

Oh jee, ik heb ook een riem erbij besteld maar zat ook in twijfel met de maat, ik heb m in 95cm besteld. Hoop dat ie past, heb normaal broekmaat 28/29.
Bestelling is ook onderweg :) kreeg gister de mail, zal wel vrijdag of zaterdag geleverd worden denk ik. Vorige keer was het heel snel binnen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 07:40

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:28

melis_93 schreef:
Oh jee, ik heb ook een riem erbij besteld maar zat ook in twijfel met de maat, ik heb m in 95cm besteld. Hoop dat ie past, heb normaal broekmaat 28/29.
Bestelling is ook onderweg :) kreeg gister de mail, zal wel vrijdag of zaterdag geleverd worden denk ik. Vorige keer was het heel snel binnen.

Dat zal wel goed moeten zijn! Ik heb een wisselende broekmaat tussen 29/31 afhankelijk hoe die valt, maar bij mij zit hij goed heb riem vaak op middelste gaatje.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:44

Ben heel benieuwd! De mijne is inmiddels ook onderweg *\o/*

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 14:46

Pakketje vanmiddag opgehaald en blij mee :D
De compression valt voor mijn idee iets kleiner dan de performance die ik heb maar zit alsnog goed en is hoog genoeg voor onder mijn jasje, over 1,5 week uitproberen op wedstrijd :) Wel echt een heel verschil qua stofdikte.
De riem past gelukkig ook :D

Ik ben ook heel benieuwd hoe ik de Function vind ten opzichte van de Performance, die gaan we van de week ook maar even uitproberen :)Afbeelding

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:18

Ik vind het extra hoge van de function echt zalig.
Zeker met dit hete weer verkies ik hem, vanwege de dunne stof, boven de performance.

Maar de performance is wel mooier en iets dikker. Dus ben fan van beide :')

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:31

Als iemand interesse heeft in een zwarte function maat M hoor ik het graag. Heb er 2x mee gereden maar kan echt niet aan de grip wennen, voor mij echt te plakkerig.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:48

Connaisseur schreef:
Als iemand interesse heeft in een zwarte function maat M hoor ik het graag. Heb er 2x mee gereden maar kan echt niet aan de grip wennen, voor mij echt te plakkerig.

Voor mij in het begin ook, maar na even doorzetten gaat de plak er echt wel een beetje af!

Maar, eerlijk is eerlijk, ik kon er ook echt niet mee zitten in het begin in mn dressuurzadel. Ik ging alle kanten op maar toch ook niet want die broek zat compleet vast aan het zadel :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:50

Gewoon rechtstreeks wasverzachter op wrijven. Dat hielp hier goed. Ik kan ook niet goed met dat hele plakkerige. Na een tijdje slijten ze wat en dan is het prima te doen.
Ik pas helaas geen M ik wil nog wel graag een zwarte function.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:59

Ik pas ook geen M helaas.

Even off-topic, heeft iemand hier ook ervaring met rijbroeken van Maximilian Equestrian? Ik heb er 2 besteld maar ze vallen echt heel klein. Ik heb altijd een maatje kleine van rij leggings maar deze krijg ik echt met alle wil van de wereld niet over m’n billen _O-

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:32

prugelpiet schreef:
Connaisseur schreef:

Voor mij in het begin ook, maar na even doorzetten gaat de plak er echt wel een beetje af!

Maar, eerlijk is eerlijk, ik kon er ook echt niet mee zitten in het begin in mn dressuurzadel. Ik ging alle kanten op maar toch ook niet want die broek zat compleet vast aan het zadel :')

Nou dat vooral, de broek zuigt zich echt vast en zelf schuur ik dan in de broek. Wasverzachter heb ik al een keer geprobeerd maar heeft helaas niks gedaan.. enorm zonde want verder echt een fijne broek maar durf het merk nu niet meer aan

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 23:06

Heb je met full of knee grip? Het vastplakken herken ik met de kneegrip echt niet.