Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar ik geloof eigenlijk niet dat ik aan jou verantwoording af hoef te leggen hoe ik mijn paard betaal, en ik geloof al helemaal niet dat dat iets met dit topic te maken heeft.Tcm62 schreef:Och hemel......ik ga het nu toch wel erg humoristisch vinden...
Och meidje, zij moeten ook een paar uur afwassen...
Heb medelijden gekregen met verkoopster nu..l
)
Tcm62 schreef:Ik houd mij aan de feiten, en dat us niet gewenst..TS wil geen advies, maar bijval in oneerlijk gedrag onder het mom principe...die plaat draaien jullie graag...want bokt houdt van jaknikkers...
Ik ga in leesmodus, maar denk dat als TS een douw van paps gaat krijgen, wij daar niets over gaan horen...
Als principe oneerlijk gedrag ook inhoudt, dan heb ik nu wel mij twijfels over hoe eerlijk alles in beginsel al was...
Toen ik 15 was zou ik aardig het zweet hier van hebben gekregen, en toch echt gezwicht voor de druk en die paar euro portokosten voor enveloppe hebben betaald...
Maar TS blijft stoicijns....stalen zenuwen voor een 15 jarige...
En al die mailtjes en telefoontjes? Yeah...je hebt zo een grote fanclub nu, dat je alles kan vertellen....
Geloof van alles geen snier meer...vraag mij zelfs af of het verhaal rondom dat vermeende gekochte hoofdstel wel klopt..
Op bokt kan je alles verwachten, zijn je velen voorgegaan..
Idd heb je veel aandacht gekregen
Wat wil je nou?

Ariannee schreef:Als ik ts was had ik het hoofdstel ook gewoon gehouden. De verkoper zei duidelijk dat de steentjes er nog opzaten maar dat blijkt maar weer. Pas terug sturen als zij de verzendkosten betaald.
Ariannee schreef:komop ts stuur hem gewoon terug.