Mijn middel is echt helemaal beurs en kan geen druk verdragen, dat gaat straks tanden bijten worden met het hoepelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tessyke schreef:ow hier gaat hij aardig rond, scheelt dat ik al vrij lenig ben van mezelf
Mijn middel is echt helemaal beurs en kan geen druk verdragen, dat gaat straks tanden bijten worden met het hoepelen
Mri schreef:tessyke schreef:ow hier gaat hij aardig rond, scheelt dat ik al vrij lenig ben van mezelf
mijn middel is zo blauw, beurs en pijnlijk dat ik gewoone en aantal kledingstukken NIET aan kan (ik heb vrij hoge spijkerbroeken die over mn zwembadjes vallen)
Loop dus maar in een joggingbroek...
Even een dagje hoepelrust inlassen dus maar
CharlotteMae schreef:Ik heb mijne binnen! Het lukt me al aardig om normaal te hoepen beide kanten op.
Voel wel al de beginnende blauwe plekken hihihi.
tessyke schreef:CharlotteMae schreef:Ik heb mijne binnen! Het lukt me al aardig om normaal te hoepen beide kanten op.
Voel wel al de beginnende blauwe plekken hihihi.
Vandaag gaat het pijnlijker zijn voor jou
Ik heb gisteren nog gehoepeld maar toch aardig pijn geleden.
no pain, no game
vandaag ziet alles nog blauwer maar doet het minder pijn, we gaan er dus op voorruit
Roxx schreef:Ehhhhhhh, ik heb er natuurlijk helemaal geen verstand van, maar dat kan toch niet gezond zijn met al die blauwe plekken?