Ik wil de Field of Plain kopen maat 39 of 40 maar wat is de smalste kuitmaat die ze hebben? En zit er elastiek in? is de field ook echt zwarter als d plain?
Janine001
Geplaatst: 09-06-12 14:53
Field en Plain hebben volgens mij dezelfde kleur zwart. Nee, er zit niet echt elastiek in. De smalste kuitmaat die ze hebben is S.
Ik vind ze ook heel mooi. Heb vanmiddag de 40M gepast maar deze waren mij te wijd en te hoog. Jammer Het is wel een hele mooie roodbruin
Squawk
Geplaatst: 14-06-12 09:13
Jij bent goed Chrissie!
Vind de cognac wel echt heel gaaf mja als die in mini-maatjes te krijgen is, heb ik pech met mn 42..of de neus eraf knippen roodbruin vind ik ook wel mooi maar denk de cognac net iets mooier..
Divoza Zoetermeer had paar weken geleden nog wel meerdere maten in cognac, ook grote maten.. Misschien even direct naar zoetermeer bellen om te vragen?
Ik ga morgenmiddag nog naar de Divoza. Ga met mijn instructrise naar Guus Meeuwis maar ze moest ook nog een nieuwe rijbroek hebben dus is een mooie combi, eerst naar Divoza en dan naar Guus. Ik ga ook even kijken naar de nieuwe kleur van de Bath. Ik heb de ouder versie al maar op die foto vond ik de nieuwe ook wel erg mooi. Evt. even passen en dan over een paar dagen online bestellen met de kortingscode van 25%
Revanches
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-12 22:52
Dus als je nu op internet de Baths besteld, dan krijg je als het goed is die roodbruine ipv de cognac?Want ze staan nog als cognac afgebeeld... En ik heb tijdje geleden de baths wel geprobeerd, maar toen zat er heel veel kleurverschil tussen rechtervoet en linkervoet, dat ik ze daarom heb laten staan. En de kleur zat een beetje tussen cognac en roodbruin in.