Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janine1990 schreef:dandir schreef:Sport BH, sport BH...Met cupmaat D kan je daar echt niks mee aanvangen ; of al ooit sport bh met beugels gezien ?
Is helemaal niet zo moeilijk, ik heb cup D, behoorlijk groot uitgevallen cup D zelfs... Maar ik heb een sport bh... zonder beugels... En het zit als een huis.
Vooral bij het doorzitten.
Qilan schreef:Ik kan niks vinden voor ong 50 euro voor cup A hoor, bij de heme ook niet telkens uitverkocht
dandir schreef:Sport BH, sport BH...Met cupmaat D kan je daar echt niks mee aanvangen ; of al ooit sport bh met beugels gezien ?
Heb zelf F en kan gewoon sport bh's vinden, zijn misschien niet allemaal supermooi maarja zo'n bh moet vooral functioneel zijn. Janine1990 schreef:HalloDan schreef:Goedkoop is dit geval meestal duurkoop...Als er rek in de banden en/of in de stof zit (dus elastiteit) dan heb je er zo goed als niks aan. Want dat hupst dus gewoon lekker mee! Duuuuuus geen rekbare bandjes nemen!!
Zonder die rek krijg ik dat ding niet over m'n kop... Dus lijkt me wel verstandig als het elastisch is...
Janine1990 schreef:Winged schreef:Begin door dit topic toch eens serieus na te denken over mijn borsten... Ik sport best veel en hou ze liever wel gewoon 'in shape'.
Maar nu lees ik hier de hele tijd over 'niet elastisch'. Maar vraag mij dan af, de meeste sportBH's hebben toch geen sluiting etc aan de achterkant? En bovendien, de banden zijn gekruisd dus hoe trek je ze dan over je hoofd? Dat gaat toch zeer doen?
Het is ook bullshit dat ze niet elastisch mogen zijn hoor!!
Een goede sportbh is stevig, maar elastisch. Op den duur gaat de elasticiteit er wel uit, dan is je bh gewoon af, tijd voor een nieuwe.
HalloDan schreef:Daarom ook gewoon een met een rugsluiting kopen!
HalloDan schreef:Een goed sportbh zonder elastiteit gaat jaren mee. Dat is nou net het kwaliteitsverschil! Kijk maar naar de Shockabsorbers, die zijn NIET elastisch. Dit is 7 jaar in het hogere segment mijn 'werkgebied' geweest, dus ik weet echt wel waar ik over praat hoor! Heb hier verschillende cursussen over gehad.