Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Dingetje_ schreef:Wat een mooie laarzen hebben jullie
Ik heb in juni laarzen op maat besteld bij Petrie en alles wat mis kon gaan, gaat ook mis.
Nu is het eind november en heb nog steeds geen laarzen.
Dit is de eerste en laatste keer dat ik laarzen bij Petrie heb besteld, ben best wel een beetje teleurgesteld

ben als een kind zo blij ermee!! (en ook heel leuk dat er niemand in nederland is met dezelfde olympics als ik hihi)
wonderworst_ schreef:Dankje! Ja dit zijn echt de olympics.. Dit zijn normaal gesproken de enige laarzen waar je geen extra's aan kan toevoegen maar ik heb mijn laarzen echt bij petrie zelf besteld, en voor mij hebben ze een uitzondering gemaakt en met de fabriek gebeld of ik dan toch op deze laarzen ook een lakrandje kon krijgen en gelukkig kon dat!ben als een kind zo blij ermee!! (en ook heel leuk dat er niemand in nederland is met dezelfde olympics als ik hihi)

applejoo schreef:wonderworst_ schreef:Dankje! Ja dit zijn echt de olympics.. Dit zijn normaal gesproken de enige laarzen waar je geen extra's aan kan toevoegen maar ik heb mijn laarzen echt bij petrie zelf besteld, en voor mij hebben ze een uitzondering gemaakt en met de fabriek gebeld of ik dan toch op deze laarzen ook een lakrandje kon krijgen en gelukkig kon dat!ben als een kind zo blij ermee!! (en ook heel leuk dat er niemand in nederland is met dezelfde olympics als ik hihi)
Super mooi man. Hoe zitten ze nu? Al een beetje in gelopen. Die van mij komen over 4 weken binnen.
Ben benieuwdd
ja ze zitten heerlijk, eerste keer rijden was een beetje stijfjes en kon ik niet echt been geven, maar ik was er ook echt gelijk mee gaan rijden. leuk! welke heb je besteld? zwart, bruin, of cognac?
ben als een kind zo blij ermee!! (en ook heel leuk dat er niemand in nederland is met dezelfde olympics als ik applejoo schreef:Nog een vraagje.. ik heb de bruine besteld Want toen ze mij het staaltje van het cognac lieten zien waren ze wel heel erg licht. http://www.rijlaarzen.nl/contents/media/elegance86142_000www.dutchridingboots.eu.jpgTerwijl ik nu de foto's van de cognac kleurige zie en vindt ze bij jullie op de foto veel donkerder..
Hoe kan het?? Zijn ze in het echt ook zoo licht als op mijn foto?/