Dubarry

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:03

simodi schreef:
Evelli schreef:
Hebben jullie gezien dat bokster Barco die ook aan dit topic deelnam is overleden?

Ja, vreselijk ... dan sta je letterlijk gelijk weer even met beide benen op de grond en denk je, dat je zo druk kunt zijn met je laarzen he?!

Dat waren ook mijn gedachten..
Erg triest.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 19:46

Ik had het heel niet mee gekregen van Barco... verschikkelijk voor 'er man, familie en vrienden.
Trombose die doorslaat naar je hersenen, ik had er nog nooit van gehoord.

@ simodi: ik ben blij dat ik druk kan zijn met dingen zoals mn laarzen, dat ik daar nu nog steeds helemaal verliefd op ben en 'er mee over de heide kan huppelen :)

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:30

zorro schreef:
Afbeelding

Zorro is dat wat je zei over een sok dat bont dat erbovenuit steekt? Of heb je de laars gewoon met een uitvoering met bont?

Ziet er onwijs stoer uit!

Ik heb ze vorig jaar geleden ingepikt van me moeder := Pakte ze altijd als zij ze niet aanhad, inmiddels zijn ze in mijn eigendom :o
Vind ze echt heerlijk lopen! Rij er zelfs ook me paarden mee als het echt koud is en ik me laarzen die altijd in me koude kast liggen niet aanwil..

Junior2019

Re: Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:29

Ik heb ook mijn bontsok binnen mooi hoor.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:42

Dit is inderdaad gewoon een sok met een randje bont bovenaan Danielle! Ik vind ze ook heel stoer, ben er echt blij mee. Had jij dezelfde sok besteld Jessie??

Ze beginnen nu wel wat uit te haren, heb ze gister maar even met de hand gewassen, kijken of het dan stopt..

Ik loop toch zoveel op die laarzen he, heb ze echt dagelijks aan, en lang ook. Ik heb altijd zo'n last van wintertenen, en ik kan gewoon merken dat dat beter gaat nu ik altijd warme voeten heb. Anders liep ik vaak op mijn leren rijlaarzen of gewone rubberlaarzen buiten, nou dit is echt veel warmer!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:55

Waar heb je die sok vandaan Zorro? :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:02

Als je op marktplaats zoekt op bontsok, komt als het goed is een advertentie te voor schijn! Ze leveren erg snel trouwens!

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:57

Zorro ik heb dezelfde sok besteld en met de kortere laars gaat dat heel goed.Inderdaad ze verharen wel.Laat even weten als het helpt al ze ze wast

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:07

Jaa ik dacht al dat het prima kon bij de korte laars! Dat zal vast heel leuk staan bij de korte laarzen! Ik zal even laten weten hoe ze uit de was komen ja!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:10

ik heb nu echt al 100 keer naar je foto gekeken zorro en ik vind het echt geweldig mooi staan.
Vraag me af of het met de zwarte galway net zo leuk staat of dat de zwarte variant mooier is...
Wat denken jullie?

(en wat denkt mijn bankrekening wel niet... paarden, dubarry, rituals verslaving, boekentic. KACHING)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:58

Dank je Lauwtje! :D Hmm moeilijk hoor. Bruin past mooi bij het bruine, maar het is wel lichter als het bruine leer van de laars. Zwart staat mooi bij het zwarte, en dan heb je mooi om en om zwart, bruin, zwart.. Ik ga voor zwart bont denk ik!

(mijn rekening heeft hetzelfde idd.. echt jammer dat ik van die dure hobby's heb en ook nog eens een dure smaak heb..)

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:59

twijfel den top: heb een foto van mijn laarzen gefotoshopt met die sokken en gefotoshopt zien de bruine er net wat leuker uit. Die zwarte sokken zien er echt heel diepzwart uit en m'n laarzen zijn niet zwartzwart zeg maar... Máár... ik heb wel veel zwarte kleding

Moeilijk moeilijk... (misschien m'n moeder overtuigen dat zij de bruine moet kopen, koop ik de zwarte en pik ik haar bruine 8-) )

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 20:32

Heheh als je je moeder zo ver kan krijgen _Lauwtje_ ;)

Mijn bankrekening vind dit jaar alles prima, maandelijks komt mn salaris binnen en ik gebruik het gewoon lekker :)
Maar de komend 4 jaar gaat houtjes bijten worden in Leiden op mn kamertje :')

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 23:54

eindelijk heb ik een foto van mijn laarzen :D heb ondertussen ook de sok erbij en het is zoooo lekker warm!

Afbeelding

Ben er nogsteeds zwaar trots op :D

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:04

vind zo'n sok op een laars niet mooi :o

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 16:04

Ik vind het wel leuk staan maar ik ga ze er zelf niet bij aantrekken, is wat teveel van het goede voor mijn korte beentjes :P

Leuke foto Marlou_! :)

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 16:28

Mijn moeder heeft ze van ANWB, volgens mij een stuk goedkoper van Dubarry's en heel lekker warm!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:18

[EA-TK-AP] dubarry , anky , schapenvacht bontje , br , hh

Voor de mensen die 'm nog niet hebben, ik kwam deze net tegen op bokt :)

Ik vind overigens de bontsok wel snel slijten bij de hiel. De mijne zijn al heel dun geworden.

Ohja en voor mensen die niet zo netjes met het onderhoud zijn (zoals ik) :P Ik heb vorige week m'n laarzen schoongemaakt met stubben zadelzeep en het leer behandeld met stubben hamanol. Ze zijn weer als nieuw :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 12:36

Wat een mooie Marlou! Dit zijn de galway's met zwart toch? Als ik ze zo zie krijg ik haast spijt dat ik ze niet genomen heb in die kleur, in plaats van de walnuts. Ik word steeds maar heen en weer geslindert tussen die twee kleuren. Ben super blij met mijn walnuts, maar ik vind de zwarte net zo mooi! Stel dat ik nou eens een flinke geldprijs win, ga ik de zwarte er gewoon bij kopen! ;)

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:02

ja dit is de black mahogany!

En ja die sok... die begint bij mij ook al dun te worden bij de hiel... ze zijn echt wel gaaf en fijn maar echt aso wat ze kosten in vergelijking tot de kwaliteit!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:03

Ja hè, vind ik ook. Ik dacht bij mezelf nog dat als ze echt slecht worden, dat ik gewoon het bontrandje eraf knip voor de 'leuk' en dat ik weer lekker met skisokken in me laarzen ga als het koud is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:21

_Jeann schreef:
Mijn moeder heeft ze van ANWB, volgens mij een stuk goedkoper van Dubarry's en heel lekker warm!

Yep!Vanmorgen tijdens de jachttraining klaagden de Dubarry dragers over koude voeten en de ANWB dragers niet!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:39

Mijn ANWB-ers bevallen ook nog steeds erg goed, ze zitten heerlijk warm en blijven mooi in model! Ik heb ze al een aantal maanden en draag ze elke dag intensief (zo'n 4 uur), rijd er mee paard, loop in paddocks en stallen e.d. Ik vind ze een supersucces! :D

('k Weet alleen nog niet hoe ik ze moet schoonmaken, met wat voor producten????)

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:49

Heeft er iemand de sok in de Lynx kleur? Had de Chinchilla 1,5 maand geleden besteld maar levertijd ervan is rond april, dus als de Lynx kleur in het echt ook wel mooi is bestel ik die wel.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:50

Ik heb toch met mijn anbw-laarzen ook wel koude voeten gehad hoor. Maar mijn probleem is dat ik in lekker warme laarzen snel een beetje ga zweten, en dat wordt dan na een tijdje wel koud omdat je dan natuurlijk vochtige sokken heb. Daarnaast heb ik er ook bij -10 anderhalf uur mee in de rij gestaan in de Efteling, en toen was álles koud dus niet zo'n wonder dat mijn voeten dat ook waren. ;)