Capriootje schreef:Datjaa schreef:Jup, maar dan geen luxe paardje, maar een gewoon lipje
Ja en Steffie wil persé het paardje
Dat heb jij goed gezien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2005 schreef:Mooie laarzen weer allemaal! Iemand ervaring met een verharde buiten schacht, binnenkant wel zacht. Heb je echt voldoende contact met je paard? Vind het bij Petrie altijd tegenvallen.
vibabu schreef:_mexx_lady_ schreef:Jeeuujjj zaterdag telefoontje dat mijn laarzen er al zijn!
Helaas woensdag pas tijd om ze op te halen
Wanneer heb jij ze besteld?
Lappie_Lap schreef:Hier zonet ook De Niro's besteld: Ottoviano in volledig brushed black, zonder sidestrip/jachtkap met accentplaatje bovenin.
Zonder de 21% BTW korting had ik ze voor z'n langzalzeleven niet besteld OMG
Grootste domper is dat ik geen standaard maat paste qua kuit, dus sowieso al 200 euro voor maatwerkIk had m'n zinnen gezet op brushed, maar dat eerst gelaten. Tijdens het aanmeten toch weer bijgedraaid, tis deels verjaarskado is het argument
![]()
Nog steeds eigenlijk twijfel om toch hoge boog te doen, maar verkoopster rade het af. Omdat ik vertelt had dat ik vrij kort zit: dan steekt de boog naar voren ipv omhoog. Accentueert dus eigenlijk het korter zitten. Ik vind het alleen wel heel mooiHeb nog nooit echt mooi hoog passende laarzen gehad.
minouesmee schreef:Nog meer mensen waarvan het leer aan de binnenkant van de kuit heel dun is geworden?
Ik heb ze nu iets langer dan 1 jaar, maar ze voelen zo ontzettend dun dat ik bang ben dat ik er binnenkort door heen ga. Hoop het niet, laarzen hebben mij €755 gekost.