[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:07

Joolien schreef:
Clairexx schreef:
Hele gave sets hierboven. Ik zit een beetje in een dilemma. ik wil graag binnekort een paar laarzen aan laten meten. Nu kan ik eigenlijk niet zo goed kiezen dus ik dacht miss kunnen julie me even helpen. Nu heb ik een bruin wedstrijd jasje en bruine laarzen en een bruine cap. Ik heb een zwarte cap voor de cross met capcover en heb nog zwarte chaps. Binnekort heb ik ook nog een blauwe cap. En heel misschien een blauw jasje. Mn laarzen worden gebruikt voor wedstrijd dressuur en springen. Miss kunnen julie me helpe welke kleur ik moet kiezen. En wel of geen lak. Ik kan gwn geen keus maken.

Ik zou het dan gwoon op zwart houden, dat kan altijd wel. Of welke kleur heeft je zadel en hoofdstel?

Dat dacht ik ook al maar ik heb een bruin springzadel en een zwart dressuurzadel

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:12

Haha dan is dat ook weer lastig :P Of anders een laars met zwart en bruine tinten?
Dit bijv(vind het op zich geen mooie laars maar gaat meer on de kleur)
Afbeelding

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:25

Sorry dat vind ik echt :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:25

Haha ja ik vind deze ook neit mooi hoor :') Ik zou dan eerder denken aan zwarte laarzen met bruine details ofzo.

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:27

Ja idd maar ik wil graag met hoge veter voor op en rits achter. Ik denk dat ik voor blauw ga. En nu de rest nog. :Y)

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:46

__Nicole schreef:
Ik wil ook graag mijn wedstrijdsetjes laten zien, want ben er nog altijd erg blij mee! :D

Dit is mijn zwart/witte setje. Het jasje is aan de voorkant iets korter.
Het jasje heeft witte elleboogstukken, een wit randje langs de kraag en strass knopen.

[ Afbeelding ]

Super gaaf model!!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:33

jsofie schreef:
__Nicole schreef:
Ik wil ook graag mijn wedstrijdsetjes laten zien, want ben er nog altijd erg blij mee! :D

Dit is mijn zwart/witte setje. Het jasje is aan de voorkant iets korter.
Het jasje heeft witte elleboogstukken, een wit randje langs de kraag en strass knopen.

[ Afbeelding ]

Super gaaf model!!

inderdaad :) Wat voor jasje is het ?

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:49

jsofie schreef:
inderdaad :) Wat voor jasje is het ?

Ik heb het jasje tweedehands goedkoop via Marktplaats gekocht.
Het is ook geen rijjasje, gewoon een dames blazer.
Helaas staat er geen merk in.

xGitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:22

__Nicole, dat jasje is echt supermooi! <3

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:25

Dankjewel! :D

joep_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:49

Pr_BillyBoy schreef:
joep, leuk setje, alleen is dat dekje ook crème? zo ja van welk merk? :)

Dankjewel! Ja, ik heb mijn rijbroek en het dekje allebij van Harry's Horse. Die kleuren echt perfect bij elkaar, en hebben niet zo'n gele ondertoon wat veel andere cremekleurige wedstrijden broeken/dekjes wel hebben. Heb er ook bandages bij van BR die kleuren er ook goed bij.

Ik ga wel even kijken of ik misschien een foto heb waar je de kleuren beter ziet..

joep_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:21

Afbeelding

Hier zie je het misschien beter!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:10

Ik kom hier ook even binnen vallen met een vraag. Op dit moment ben ik aan het kijken voor nieuwe laarzen. Huidige laarzen zijn zwart, cap is zwart en hoofdstel/zadel zijn chocolade bruin. Paard is overigens zeer donker bruin.

Nu ben ik aan het twijfelen tussen zwarte of donkerbruine laarzen. Aan de ene kant passen donkerbruine laarzen beter bij mijn zadel/hoofdstel en paard, maar aan de andere kant moet ik dan ook gelijk mijn nieuwe cap vervangen. Mijn jasje is overigens grijs met zwarte kraag.

Iemand een idee wat dan het beste is? Of kan ook een zwarte cap, bruine laarzen en dan evt een nieuw jasje kopen? := het klinkt erg gemixt in mijn oren haha.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:11

Heb je een hele dure cap dan, dat je die niet wilt vervangen? Ik zou toch voor alles bruin gaan :j

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:46

Niet super duur, net iets boven de €100. Maar voor mij is dat wel redelijk duur :=
Op dit moment helaas niet veel geld te maken, en hij is redelijk nieuw. Dus vind het ook zonde om een nieuwe cap te kopen. Maar misschien zo'n goedkope cap nog een optie. Mijn laarzen ben ik al een tijdje voor aan het sparen, dus die kan ik nu in principe kopen :P

Alles bruin vind ik overigens niet super mooi, mbt jasje/cap etc. Wil graag wat speling erin hebben, zat eventueel aan donkerblauw te denken :)

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:10

ik zat afgelopen ruiterdagen bij een jury die vond die jasjes met die elleboog stukken dat het dan net lijkt of je je armen heel raar hebt toen ik er op ging letten moet ik toegeven dat het soms een grappig gezicht is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:12

Esprit4 schreef:
ik zat afgelopen ruiterdagen bij een jury die vond die jasjes met die elleboog stukken dat het dan net lijkt of je je armen heel raar hebt toen ik er op ging letten moet ik toegeven dat het soms een grappig gezicht is

Dat vind ik ook hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:11

N0a schreef:
Niet super duur, net iets boven de €100. Maar voor mij is dat wel redelijk duur :=
Op dit moment helaas niet veel geld te maken, en hij is redelijk nieuw. Dus vind het ook zonde om een nieuwe cap te kopen. Maar misschien zo'n goedkope cap nog een optie. Mijn laarzen ben ik al een tijdje voor aan het sparen, dus die kan ik nu in principe kopen :P

Alles bruin vind ik overigens niet super mooi, mbt jasje/cap etc. Wil graag wat speling erin hebben, zat eventueel aan donkerblauw te denken :)

Ik zou cap en laarzen en tuig zelfde kleur en dan kan je met je jasje losgaan :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:42

Joep: dat past inderdaad prachtig bij elkaar. Mooie set zo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:42

Ik heb een roze jasje gevonden :)) nu verbouwen naar een mooi wedstrijdjase :)

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:09

Welke? Ik zoek nog een mooie :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:11

Een vrij luxe blazer. net zo lang als mn andere wedstrijdsjasjes en gewoon split achter. Alleen er moeten 2 extra knoopjes op :j

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:10

Hoi dames, ik val even binnen.
In de toekomst ga ik waarschijnlijk op wedstrijd met een donkerschimmel Andalusiër ruin, hij heeft al wel veel witte haren maar is nog echt donkergrijs.
Deze staat te koop, dus als hij verkocht is moet mijn jasje op een ander kleur paard ook passen (Andalusiër kleuren, degene die we nu hebben staan zijn zwart, bruin, schimmel)

Heeft een van jullie misschien suggesties?

Overigens; wat een creatieve, prachtige combinaties hebben sommige mensen in dit topic zeg.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:29

Grijs, bruin en blauw kan op alle paarden.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:38

Maar is bruin/blauw niet storend dan, als ik de rest in het zwart heb? Mijn laarzen, cap en huidig tuig zijn zwart