Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Don_Zhivago schreef:Ik persoonlijk vind grijs, beige en cognac teveel kleuren bij elkaar.
Jasje van spooks is mooi! En die cap is ook heel mooi!!![]()
En je paard vind ik ook een beauty. Haha
Amigo_ schreef:Die GPA!!! Waar heb je die vandaan?
En over de samshield. Als jij goudkleurig aan je hoofdstel enzo hebt denkt ik dat goud er het mooist bij staat.
Clairexx schreef:Hele gave sets hierboven. Ik zit een beetje in een dilemma. ik wil graag binnekort een paar laarzen aan laten meten. Nu kan ik eigenlijk niet zo goed kiezen dus ik dacht miss kunnen julie me even helpen. Nu heb ik een bruin wedstrijd jasje en bruine laarzen en een bruine cap. Ik heb een zwarte cap voor de cross met capcover en heb nog zwarte chaps. Binnekort heb ik ook nog een blauwe cap. En heel misschien een blauw jasje. Mn laarzen worden gebruikt voor wedstrijd dressuur en springen. Miss kunnen julie me helpe welke kleur ik moet kiezen. En wel of geen lak. Ik kan gwn geen keus maken.
Sharona95 schreef:Gaaf dat blauw op een zwarte!
Ik mag volgende week op bezoek bij een vrouwtje die voor mij een jasje op maat wil gaan maken! Na lang zoeken het dicht bij huis gevonden: een vriendin van mijn tante.
Nu twijfel ik echt enorm over de kleur! Wat vinden jullie bij een vos? Lichtgrijs? Blauw?
Ik wil wel iets aparts, maar niet te..