[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xGitano

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:33

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:37

Dan nog wel hopen op een mooie kleur roze!

celine_xx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:42

Eindelijk mijn nieuwe sets voor dressuur en springen compleet! En er heel blij mee :D

Springen :
Afbeelding

Dressuur :
Afbeelding

Ook heb ik nog steeds deze sets voor dressuur en springen (bij beide nu de br zenith met diamantjes en zwarte lak met diamantjes laarzen):

Springen :
Afbeelding

Dressuur :
Afbeelding

PS: sorry voor de zo veel foto's, maar ik merk dat ik het zelf ook altijd leuker vind als er foto's bij staan. En bij die laatste is mijn gezicht heeeel raar en ook niet echt de mooiste foto van het geheel, maar hier zie je de set wel het best. Als ik ooit nog een jasje wil kopen dan wil ik graag een lichtbeige, lichtbeige met ruitje, lichtgrijs, oudroze of zo'n felle kleur blauw of rood ofzo, dat lijkt me ook erg mooi. Maar voor nu vind ik 2 complete sets meeer dan genoeg :)

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:32

Hi Allemaal,

Mag ik met jullie meekletsen over wedstrijd outfits?

Ik heb een grijs (+beige en blauwe krijstreep) jasje je jeamo met koperen knopen en zwart met beige accenten.
Afbeelding
daarbij de bruin/ beige GPA van pikeur van cognac laarzen. gespen en stijgbeugels zijn koper.Op deze foto zijn ze wat beter zichtbaar:
Afbeelding

Daarnaast heb ik zonet een blauw jasje van spooks besteld. Gisteren op het CHIO aangehad en helemaal verkocht! Ik denk dat mijn huidige laarzen en cap er wel bij zullen staan. Wat denken jullie?
http://www.ej.nl/products/10000337/4020 ... POOKS+SHOW

Maar toch wil ik heeeeeeeel graag de samshield shadow matte blue. Nu vroeg ik mij alleen af of de details chroom of goudkleurig zijn. Weet iemand van jullie dat?
http://www.kooleruitersport.nl/p-samshi ... blue-3331'

:wave:

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:49

Ik persoonlijk vind grijs, beige en cognac teveel kleuren bij elkaar.

Jasje van spooks is mooi! En die cap is ook heel mooi!! :D
En je paard vind ik ook een beauty. Haha

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:51

Die GPA!!! Waar heb je die vandaan?

En over de samshield. Als jij goudkleurig aan je hoofdstel enzo hebt denkt ik dat goud er het mooist bij staat.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:59

Don_Zhivago schreef:
Ik persoonlijk vind grijs, beige en cognac teveel kleuren bij elkaar.

Jasje van spooks is mooi! En die cap is ook heel mooi!! :D
En je paard vind ik ook een beauty. Haha

Klopt het zijn ook veel kleuren. Ik heb het niet bij elkaar gekocht, eerst jasje en later pas cap en laarzen. Wilde perse die cognac laarzen en op hoop van zegen dat het een beetje bij elkaar zou staan haha. Het streepje en accenten op de zakken zijn dezelfde kleur als de cap. Als je dichtbij kijkt klopt het plaatje net wat beter! ga nu ook wel sparen voor zwarte (lak)laarzen, al ben ik bang dat dat zo tijdelijk is. Maar het ziet er op concours altijd zo chique uit.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:00

Amigo_ schreef:
Die GPA!!! Waar heb je die vandaan?

En over de samshield. Als jij goudkleurig aan je hoofdstel enzo hebt denkt ik dat goud er het mooist bij staat.

die GPA wordt niet meer zo gemaakt, ik heb hem ook tweedehands moeten kopen!

ik wil de samshield alleen als het gouden inzet heeft of op zn minst aan te passen is naar een gouden. maar volgens mij is die chroom in die goedkope lijn.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:01

Die kleur GPA vind ik ook echt heel gaaf. Vriendin van me heeft um ook, echt een aparte kleur :j

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:27

Mooie sets op deze pagina! :)
Die samshield is volgens mij alleen in chroom alleen bij de duurdere versie is die helemaal naar eigen smaak samen te stellen.

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:50

leuk deze (?) topic ik volg

joep_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:06

(ik ben niet heel erg actief op BOKT dus ik weet niet of ik het nu goed doe... :o ) Maar ik het een crème met donkerblauwe set! op de foto's zie je het niet heel erg goed....

Afbeelding

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:42

Yvank_ schreef:
Ja daar zat ik ook aan te denken ja. Moet een jasje nog ergens aan voldoen bij de knhs? Kon het zo niet vinden.

Die kun je inderdaad niet vinden, "type colbert" is nu nog de enige eis.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:27

joep, leuk setje, alleen is dat dekje ook crème? zo ja van welk merk? :)

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:23

Ah kijk iemand met blauw op een zwart paard! Ziet er erg mooi uit en het lichte crème geeft het net iets meer. Mooi hoor!

Zag Edward op undercover en die had zwarte jas en hoed op, dan vond ik die grijzige jas die hij eerder droeg mooier staan bij zwart.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:05

ik start ook in het blauw op een zwart paard (fries) :)

heb een Blauw Animo jasje, met creme kleurige bies in de split, een blauwe Charles owen Ayr8, en Lipica laarzen, donkerblauw met creme boog :)
een wit dekje met blauwe rand is nog onderweg :)

Afbeelding

Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:12

Leuke setjes komen er allemaal voorbij
die grijze heel erg leuk, hoe en waar heb jij het laten onderleggen?

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:34

Gaaf dat blauw op een zwarte!
Ik mag volgende week op bezoek bij een vrouwtje die voor mij een jasje op maat wil gaan maken! Na lang zoeken het dicht bij huis gevonden: een vriendin van mijn tante.

Nu twijfel ik echt enorm over de kleur! Wat vinden jullie bij een vos? Lichtgrijs? Blauw?
Ik wil wel iets aparts, maar niet te..

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:43

Ik wil ook graag mijn wedstrijdsetjes laten zien, want ben er nog altijd erg blij mee! :D

Dit is mijn zwart/witte setje. Het jasje is aan de voorkant iets korter.
Het jasje heeft witte elleboogstukken, een wit randje langs de kraag en strass knopen.

Afbeelding

Deze set hieronder heb ik in de zomer aan, een beige jasje.
Dit jasje heeft zwarte elleboogstukken, een zwart kraagje, een zwart randje langs de zakjes en zwarte strass knopen.
Ik wil hier graag nog een dekje bij met een beige randje, maar nog niet kunnen vinden.

Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:46

Leuke setjes hoor! Heeft schockemohle niet zo'n dekje toevallig? die hebben best veel kleuren randen ook bruintinten.

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:49

Hele gave sets hierboven. Ik zit een beetje in een dilemma. ik wil graag binnekort een paar laarzen aan laten meten. Nu kan ik eigenlijk niet zo goed kiezen dus ik dacht miss kunnen julie me even helpen. Nu heb ik een bruin wedstrijd jasje en bruine laarzen en een bruine cap. Ik heb een zwarte cap voor de cross met capcover en heb nog zwarte chaps. Binnekort heb ik ook nog een blauwe cap. En heel misschien een blauw jasje. Mn laarzen worden gebruikt voor wedstrijd dressuur en springen. Miss kunnen julie me helpe welke kleur ik moet kiezen. En wel of geen lak. Ik kan gwn geen keus maken.

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:58

Queelens schreef:
Leuke setjes hoor! Heeft schockemohle niet zo'n dekje toevallig? die hebben best veel kleuren randen ook bruintinten.

Dankjewel! :D

Ik ga even zoeken naar een Schockemohle dekje, dankje!

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:59

Ik zie hier hele gave wedstrijdtenue's voorbij komen <3
Tijdje geleden heb ik het Harry's Horse Rijjas Softshell St.Tropez aangeschaft voor de dressuur en het springen. Deze heb ik nu in het zwart en vind het een fijn, mooi en leuk jasje :j Zag dat ze nu ook met meerdere kleuren komen, altijd leuk om uit te breiden naar een andere kleur maar eerst eens wat wedstrijdjes starten en kijken of we het leuk blijven vinden. :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:20

Clairexx schreef:
Hele gave sets hierboven. Ik zit een beetje in een dilemma. ik wil graag binnekort een paar laarzen aan laten meten. Nu kan ik eigenlijk niet zo goed kiezen dus ik dacht miss kunnen julie me even helpen. Nu heb ik een bruin wedstrijd jasje en bruine laarzen en een bruine cap. Ik heb een zwarte cap voor de cross met capcover en heb nog zwarte chaps. Binnekort heb ik ook nog een blauwe cap. En heel misschien een blauw jasje. Mn laarzen worden gebruikt voor wedstrijd dressuur en springen. Miss kunnen julie me helpe welke kleur ik moet kiezen. En wel of geen lak. Ik kan gwn geen keus maken.

Ik zou het dan gwoon op zwart houden, dat kan altijd wel. Of welke kleur heeft je zadel en hoofdstel?

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:47

Sharona95 schreef:
Gaaf dat blauw op een zwarte!
Ik mag volgende week op bezoek bij een vrouwtje die voor mij een jasje op maat wil gaan maken! Na lang zoeken het dicht bij huis gevonden: een vriendin van mijn tante.

Nu twijfel ik echt enorm over de kleur! Wat vinden jullie bij een vos? Lichtgrijs? Blauw?
Ik wil wel iets aparts, maar niet te..

Mag ik vragen bij wie je je jasje gaat laten maken? Ik wil ook een jasje laten aanmeten, en aangezien jij niet heel ver bij mij weg woont. Mag ook in pb.

Ik zou de kleur een beetje afstemmen op wat je al hebt (of wat je nog van plan bent om te kopen). Blauw vind ik altijd mooi bij een vos maar dan moet dat wel ergens terug komen, bijvoorbeeld in de cap of laarzen.