Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar voor de rest draag ik ze eigenlijk niet,

maaikemuis schreef:Ik kan dus niet MET handschoenen rijden. Dan heb ik het idee dat ik enorme proppen in mijn handen heb, en krijg ik kramp. Erg fijn op het moment dat je in de dressuurring moet verschijnen met je witte handschoenen, of als het heel koud, of heel warm is.
Mjay schreef:ik heb gewoon veel eerder plekjes en blaren van de teugels zonder handschoenen ik vind t bovendien ook gewoon lekkerder rijden meergrip ofzo denk ik

) en voor meer grip. Ik vind niet dat het al dan niet dragen van handschoenen iets zegt over de hardheid van je hand.. Mjay schreef:ik heb gewoon veel eerder plekjes en blaren van de teugels zonder handschoenen ik vind t bovendien ook gewoon lekkerder rijden meergrip ofzo denk ik
en rijd dus met handschoenen, altijd.
Die zitten soepel en zo voel je je teugels beter, viind ik dan! Als ik zonder handschoenen rijd heb ik zeker blaren! SuperPaardje schreef:Ik rijd ook altijd met handschoenen! Het liefste die van RoeckleDie zitten soepel en zo voel je je teugels beter, viind ik dan! Als ik zonder handschoenen rijd heb ik zeker blaren!