ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roebietinker

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 08:59

Ik ben ook heel erg tevreden over de snelheid van piafferuitersport. Maar ik had een HH jasje besteld en ik maar denke dat je dezelfde krijgt als op de foto... word ie afgeleverd krijg ik ineens heel geheel ander jasje

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 09:01

ik heb die zelfde peesjes op de zefde manier besteld en wacht nu nog.. ze zouden er 5 dagen geleden al moeten zijn geweest volgens mijn mail contact

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 09:28

o0eefje0o schreef:
ik heb die zelfde peesjes op de zefde manier besteld en wacht nu nog.. ze zouden er 5 dagen geleden al moeten zijn geweest volgens mijn mail contact

En hopelijk krijg je de juiste kleur zoals je ze besteld hebt.
Ik in ieder geval niet, had bruin besteld en wat krijg ik........CAMEL. Lijkt me toch wel een totaal andere kleur.
Heb ze ook terug gestuurd en nu wacht op mijn geld. Boos!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 09:31

balen zeg ik had 2 paar zwarte besteld samen met een vriendin... men geld hebben ze al wel hoor maar ik wacht nogsteeds op mijn peesjes

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 10:19

Balen, Ik heb die peesjes eigenlijk wel nodig! Duurt echt lang......

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:21

jha corella als ik na piaf mail krijg ik steeds dezelfde stomme reactie... ( ze zijn onderweg)

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:33

Die mail zit gewoon standaard in hun mailbox. Even naam aan passen en verzenden maar. Nagelbijten / Gniffelen

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:16

jha volgens mij ook maar ik wordt er een beetje moe van... beste geen peesjes op een bepaalde datum om ze een jaar later pas te kunnen gaan gebruiken.. (was dus de eerste en de laatste keer bij hun dat ik iets besteld heb)

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:45

Is ook heel erg vervelend, heb de laatste 3 leveringen alleen maar problemen gehad.
Nu was het ook de laatste keer dat ik daar besteld heb.
Eens even kijken wanneer ik mijn geld terug kan verwachten.

roebietinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:54

Maruu weet iemand wel een goede site waar ze ook verschillende dingen hebben en waar geen gezeur en zo vanaf komt en die op tijd leveren etc.? want daar ben ik eigenlijk al een hele tijd naar op zoek!!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:57

Iedere online ruitershop heeft wel negatieve en positieve ervaringen Knipoog

roebietinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:59

ja haha dat snap ik maar ik bedoel eentje waar je een beetje van op uit kan gaan dat het goed gaat. Het kan altijd voorkomen dat ze een fout maken dat is menselijk

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:04

Ik heb er nooit problemen mee gehad, maar ik wacht nou al zo'n 2 maandan op mijn bestelling, ben vort echt kwaad!!!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 18:09

o0eefje0o en ik hebben de bestelling ein-de-lijk!!!!!!!! binnen Lachen

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:29

Ik kreeg mijn bestelling die ik 3 weken geleden had gedaan eindelijk binnen vandaag.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:35

ik ben niet heel erg tevreden, heb vorig jaar een dek en 2 sjabrakjes besteld. de sjabrakjes moesten geborduurd worden. 3 weken later kwam alles, maar ongeborduurde sjabrakjes. Weer terug gestuurd en een heel gedoe met de betaling geweest, we wilden eerst een rekening en dan zouden we betalen (best logisch toch?) en daar wilden ze niet helemaal aan.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:40

Ik heb al erg vaak veel te late leveringen gehad... een keer zelfs 3 maanden gewacht op chaps.

Ook wilde ik laatst een frontriem bestellen, dus ik een mailtje gestuurd of deze op voorraad is... want als deze er niet zou zijn wilde ik hem niet eens meer bestellen. Ik een mail terug gekregen dat hij er was... dus besteld. Go jij! Go jij!
Na ruim een week nog niets te hebben ontvangen kreeg ik een automatisch mailtje dat hij niet voorradig is. Stoom uit je oren
Dus ik hellemaal over de zeik, een boze mail gestuurd dat ik mijn bestelling wilde annuleren.... krijg ik antwoord dat hij er wèl weer is Scheve mond Na ruim nog een week kreeg ik hem eindelijk binnen. Maar ik het wel te kennen gegeven dat dit mijn laatste bestelling was bij Piaffe.
De spullen e.d. zijn echt wel van goede kwaliteit e.d. maar de levering is gewoon poedersuiker Clown

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 00:41

Ik heb een gedeelte van mijn bestelling ook nog steeds niet binnen
Ik zal ze morgen maar WEER mailen...

Ik zit nu toch al wel bijna 2 maanden te wachten.... Slapen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 00:43

Gut is dit topic nog steeds niet uitgekauwd?

Ik lees eigenlijk niks nieuws meer Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 07:59

het zou leuk zijn wèl te lezen dat alle bestellingen ongeveer volgens afspraak verlopen... dat zou een leuk nieuwtje zijn Clown

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:03

Ga gerust door hoor dames wij lezen heeel graag mee... !

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:05

Ik heb ook bijna 3 maanden op mijn bestelling kunnen wachten, spullen waren wel goed maar 3 maanden ga ik niet meer wachten als ik iets bestel, het was nB een aanbieding die ik wilde hebben!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:32

Ik heb er nog niks besteld. Weleens een poging gedaan, maar ik vond het mailcontact al erg vaag verlopen.

Ik had wat vraagjes over een deken die in de aanbieding was en ze wisten niet eens welke deken ik bedoelde. Kreeg het ze ook niet echt uitgelegd terwijl ik toch duidelijk de pagina omschreef.

Toen ben ik maar verder gaan zoeken.

dollemina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:54

ruitersport schreef:
Ga gerust door hoor dames wij lezen heeel graag mee... !

Sorry hoor,
Er kan natuurlijk altijd iets uitverkocht zijn maar als jullie adverteren dan mag je als klant wel aannemen dat de winkel het op voorraad heeft liggen.
En aangezien jullie een standaardmail hebben met daarin dat het onderweg is mag je toch verwachten dat het onderweg is.
Maar als dan nog het pakketje niet aankomt dan klopt jullie verhaal niet meer.
Ik heb 1 keer iets besteld bij jullie en dat is gelukkig goed gegaan. Maar ik lees dagelijks dat het fout gaat en zal dus echt niets meer durven te bestellen bij jullie.
Ik heb in het begin van dit topic het nog voor jullie ogenomen omdat ik ond dat het niet zo netjes was om zo negatief te praten over een onlinewinkel maar aangezien dit topic maar blijft doorgaan geeft me dat wel te denken.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 12:59

Gelukkig voor ons gaan er per week honderden bestellingen wel goed de deur uit alleen is het altijd erg jammer dat de mensen dat niet melden.
Overigens is het ook wel goed hoor dit soort topics het houd ons scherp en we leren erg van onze fouten !
Het is gelukkig wel zo dat er meer goed dan fout gaat.
Wij zijn een van de grootste verzend winkels op paarden gebied en dan is het natuurlijk ook zo dat er dan het meeste van allemaal fout kan gaan.
Maar.....wij doen gelukkig heel veel goed en hebben dan ook heel veel tevreden klanten.
Wij zijn overigens altijd bereid om alles op te lossen echter zie ik alleen heel veel dingen via bokt voorbij komen maar... wij bijten niet hoor en zijn echt heel erg aardig je kunt ons bellen of kom langs wij lossen het met je op en meestal in het voordeel van de klant.
Het is soms heel vervelend ( ook voor ons ) dat leveranciers iets niet kunnen leveren wij willen ook niets liever dan alleen maar lovende woorden hier over ons maar, ook wij zijn afhankelijk van anderen ( de leveranciers van de diverse merken ).
Wij zijn nog iedere dag blij om te gaan werken en trots op onze PIAFFE RUITERSPORT en dat er wel eens iets fout gaat .... wij zijn de laatsten die dat ontkennen maar, iedereen is welkom bij ons in de zaak kom eens langs we drinken koffie en lossen het op .... mocht het te ver weg zijn bel ons en ook dan lossen we het op maar, probeer ook voor ons wat begrip op te brengen wij doen het niet om te pesten hoor dat we niet kunnen leveren .... maar, wij proberen altijd alleen hele goeie spullen te leveren en dat is soms echt heel moeilijk.