Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Ik had volgend weekend op de planning staan. Serie is ondertussen al heel wat verbeterd maar ben van de week gaan oefenen in een 20x60 baan en kwam er toch achter dat de hele proef aan elkaar rijden nog niet zo vlekkeloos loopt zoals ik het wil hebben dus toch maar afgemeld. Ik ga de komende tijd wat vaker daar de proef rijden en zo iedere keer wat meer bijschaven zodat we over een tijdje met voldoende vertrouwen weer voor het echt kunnen
martinev schreef:Ohhh jongens, ik ben zo blij, en trots!! We reden vandaag onze eerste punt in de Inter1![]()
Dit had ik toch nooit kunnen dromen toen ik haar tien jaar geleden geboren zag worden (en ik fanatiek spring- en eventingruiter was
) zo onwijs gaaf dit!!
Lithya schreef:xmarliez schreef:Ik had volgend weekend op de planning staan. Serie is ondertussen al heel wat verbeterd maar ben van de week gaan oefenen in een 20x60 baan en kwam er toch achter dat de hele proef aan elkaar rijden nog niet zo vlekkeloos loopt zoals ik het wil hebben dus toch maar afgemeld. Ik ga de komende tijd wat vaker daar de proef rijden en zo iedere keer wat meer bijschaven zodat we over een tijdje met voldoende vertrouwen weer voor het echt kunnen
Rijdt je anders in een kleinere baan?
xmarliez schreef:Ja heb thuis gewoon 20x40 wat helemaal prima is maar soms is het wel fijn de proef door de kunnen rijden in die 60 baan zodat ik echt goed kan voelen hoe dat het daadwerkelijk gaat. Gelukkig mag ik gebruik maken van een rijbaan ongeveer 10 minuten hier vandaan dus dat is fijn!
Lithya schreef:De beste wensen voor iedereen. Hopelijk kunnen jullie alle mooie progressie en resultaten doorzetten en wordt 2025 een top jaar!
martinev schreef:[ik heb thuis ook alleen 20x40 en mis de grote bak ook regelmatig. Ik heb geïnformeerd wat het kost om de bak te laten verlengen, maar dat kost me nu toch echt teveel, naast het feit dat ik het eigenlijk zonde vind dat ik er dan een stuk weiland voor op moet offeren.
vibabu schreef:Een hoofd trainen is best lastig zeg ik uit ervaring.
Een tijdje terug werd ik getipt op een sportpsycholoog en daar heb ik nu een masterclass van gevolgd, vervolgens weinig mee gedaan en vorige week een real life soort van masterclass gevolgd. Super interessant en ik hoop nu vol te kunnen houden om de rust en ruimte in mijn hoofd te hebben en beter gefocust kan blijven.
Zijn er meer die tegen dit probleem aanlopen? dat je alle vogeltjes ziet vliegen in de bak (letterlijk en figuurlijk) en daardoor gehaast gaat rijden?