Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Voor de mensen die in dit topic meelezen (of er al een hebben) die iets zoeken voor tijdens het werken met honden, PIVO heeft blijkbaar een update wat 'dog tracking' heet en zoeken daar testers voor. Mocht iemand daaraan willen meewerken of ervaringen over willen delen.
Ik wacht dat denk ik nog wel af. Op de dog community van Pivo lees ik vooral negatieve ervaringen ipv positieve ervaringen, totdat andersom wordt ga ik hem in ieder geval nog niet aanschaffen.
Ik twijfel nog steeds of ik meteen all out ga voor de Pixem, maargoed, dat is natuurlijk een grote uitgave.
EmptyWords schreef:KimD schreef:Voor de mensen die in dit topic meelezen (of er al een hebben) die iets zoeken voor tijdens het werken met honden, PIVO heeft blijkbaar een update wat 'dog tracking' heet en zoeken daar testers voor. Mocht iemand daaraan willen meewerken of ervaringen over willen delen.
Ik wacht dat denk ik nog wel af. Op de dog community van Pivo lees ik vooral negatieve ervaringen ipv positieve ervaringen, totdat andersom wordt ga ik hem in ieder geval nog niet aanschaffen.
Ik twijfel nog steeds of ik meteen all out ga voor de Pixem, maargoed, dat is natuurlijk een grote uitgave.
Ik heb me opgegeven om te testen. Mijn dag verziekt niet als ik slechte filmpjes heb, dus kom maar op
k_m schreef:Ik moet zeggen dat ik vandaag echt slechte video kwaliteit had. Eerste keer dat ik de camera bij C had gezet. Was mij heel vaak kwijt, en heel abrupt mee draaien ipv mooi vlot. Volgende keer terug op X proberen te zetten.
Nu heeft mijn paard wel dezelfde kleur als de bodem, en ik dacht ‘ik neem een goed fel groen dekje dan volgt hij wel’, maar nu ging dat dekje ook weer op in de achtergrond van de weide
ziezoziezo22 schreef:Eindelijk een goed volgende pivo met mijn Samsung Galaxy a40.
Alle instellingen de laatste tijd geprobeerd maar niks werkte.
Nu na de update nog steeds drama met de selfie camera maar met de achter camera volgde hij goed
30 minuten film 0 keer kwijt geraakt