Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beccatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:57

Clauwtje schreef:
Ik maak er ook geen gebruik van, scheelt dat er bij mij ook weinig te 'hupsen' valt :)

Haha, heb ik ook (nog) geen last van! ;)

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 09:59

HalloDan schreef:
Linsey1 schreef:
Met mijn Btje heb ik laatst toch een (goedkope) sportbh geprobeerd. Vond m vrij groot uitvallen, ook in de breedte, dus misschien toch een wat kleinere halen.

Zat opzich wel fijn en denk dat ik het wel vaker zal gaan dragen, maar het zweette enorm :') , zal wel aan de kwaliteit liggen.

Stond overigens een intressant artikel in de bit over sport-bh's, zeker de moeite om te lezen :j . De modellen die erin staan vond ik wel wat prijzig, zeker als je het alleen eens uit wil proberen.

Tsja maar uitproberen met een goedkoop ding heeft dus geen zin hé? Die kwaliteit is echt niet te vergelijken hoor! Je doet met zo'n 'dure' trouwens echt veeeel langer hoor, echt jaren. Oké de kleur is niet meer JE van HET maar de steun nog steeds ongeevenaard. Bij die goedkope dingen (ja ook Hema) is de stevigheid er zo uit en dat biedt dan echt geen steun meer als het zo rekbaar is aan alle kanten. Dus tsja, wat is dan duur??
Let er dus op dat je een sportBH koopt waar de bandjes NIET elastisch van zijn, dat biedt onvoldoende steun.

Snap ik :) ! Maar om het uit te proberen of het uberhaupt wat is, ga ik geen bh van 50/60 euro aanschaffen.

Van wat voor materiaal raden jullie het aan? Aangezien het zweet mij bij alle kanten eruitkwam :') En hoe vallen de maten van de duurdere merken?

Destino

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 11:28

Ik heb er wel 1, maar ik gebruik hem bijna nooit :=
Heb ook niet het gevoel dat het heel erg nodig is, voel nooit iets overdreven bewegen :') .
(al zou het qua cup wel nodig kunnen zijn := )

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:14

Ik heb er vandaag een gekocht, bij de livera. Ik heb ook een niet zo dure, dat waren namelijk de enige die wel in omvang 70 te krijgen waren. De rest was allemaal vanaf 75 :=

Veroontje_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:29

Ik zie hier bij de advertenties van Google de Ahh bra, die zie je nu steeds op tv. Iemand daar ervaringen mee? T lijken een beetje prutsdingen... :=

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:32

Veroontje_P schreef:
Ik zie hier bij de advertenties van Google de Ahh bra, die zie je nu steeds op tv. Iemand daar ervaringen mee? T lijken een beetje prutsdingen... :=

Ja is leuk dat ie naadloos is maar daarmee rek je dat ding heel erg uit omdat ie over je schouders heen moet. Opzich wel grappig dat het product als 'exclusief' wordt gepromoot terwijl ik ze al op de markt te koop zag liggen :+

Veroontje_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:37

Citaat:
Ja is leuk dat ie naadloos is maar daarmee rek je dat ding heel erg uit omdat ie over je schouders heen moet. Opzich wel grappig dat het product als 'exclusief' wordt gepromoot terwijl ik ze al op de markt te koop zag liggen :+

Ja dat dacht ik dus ook al...
Dat uitrekken had ik nog niet over nagedacht maar klinkt heel logisch, ga ze mooi niet proberen! :evaw:

Mnonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:58

Ik heb een kleine B en ik droeg ze eerst ook nooit, toen ik begon met hardlopen heb ik ze wel gekocht. Zit echt stukken beter! Dacht eerst dat het niet nodig was omdat ze toch niet zo groot zijn:7 , maar ik merk het verschil duidelijk met een gewone bh. Ik rij niet meer zonder sport bh. En laatst heb ik de voorgevormde sportbh's bij Perrysport gevonden *\o/* , nooit meer koud :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:59

Ik heb er nooit over nagedacht dat het aan het hupsen is allemaal. Toen ik dit topic las dacht ik bij mezelf, ach, dat valt wel mee. Het valt meestal wel mee omdat ik een vest draag en dan zijn ze niet te zien.Echter met het warme weer draag ik gewone topjes en toen ging ik er eens op letten. Mijn hemel, wat een gehobbel. Ik ga maar even een SportBH kopen :P

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:39

Ik ben vanmiddag naar de hunkemoller geweest...
Ze hadden degene die ik eerst daar gekocht heb, niet meer. Maar wel eentje die er enorm op leek.
Nou, ik heb verschillende omvangen en cupmaten geprobeerd, maar hij bleef volgens haar niet mooi zitten.

Dat betekend dus dat ik al 2 jaar met een verkeerde sportbh rijdt, want die andere is vrijwel gelijk! Dat vond ik even niet zo leuk.....Ben dus toendertijd verkeerd voorgelicht, den ik.
Nu heeft ze me de Fila shock absorber aangeraden, ze zegt dat dat model beter gaat zitten bij mij. Maar die hadden ze zelf niet.
Wie weet waar die ongeveer te koop is en hoe duur die ongeveer is?

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:46

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:50

Dat is wel een heel netjes advies van Honkemoller Judith! Fila zullen ze vast bij genoeg sportwinkels hebben :j

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 08:50

die Ah bra lijkt me alleen wat als je niet zoveel cup hebt, anders gaat alles toch zakken en dat is vind ikzelf geen pan

zelf koop ik die shockabsorber CAt4 van de Perry sport, zijn wel duur maar zit als een huis en ademt goed

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:35

Bij de ene bh heb ik er wel last van ,
en bij de andere juist niet..
maar draag geen sportBH ,
maar zit er toch wel aan te denken ..
want het is idd geen gezicht :o
ik heb nu c , en ik kreeg al van mn vriendin te horen dat ik er beter toch maar 1 kon nemen ,

waar waren ze nou niet al te duur ?
livera & hunkemoller ofzo ?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:55

Goedkoop is dit geval meestal duurkoop...Als er rek in de banden en/of in de stof zit (dus elastiteit) dan heb je er zo goed als niks aan. Want dat hupst dus gewoon lekker mee! Duuuuuus geen rekbare bandjes nemen!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:58

HalloDan schreef:
Goedkoop is dit geval meestal duurkoop...Als er rek in de banden en/of in de stof zit (dus elastiteit) dan heb je er zo goed als niks aan. Want dat hupst dus gewoon lekker mee! Duuuuuus geen rekbare bandjes nemen!!

Zonder die rek krijg ik dat ding niet over m'n kop... Dus lijkt me wel verstandig als het elastisch is...

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:05

Heb zelf nog steeds geen goede gevonden voor mijn CUP A hoor, ja voor 200 euro..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:12

Begin door dit topic toch eens serieus na te denken over mijn borsten... Ik sport best veel en hou ze liever wel gewoon 'in shape'.

Maar nu lees ik hier de hele tijd over 'niet elastisch'. Maar vraag mij dan af, de meeste sportBH's hebben toch geen sluiting etc aan de achterkant? En bovendien, de banden zijn gekruisd dus hoe trek je ze dan over je hoofd? Dat gaat toch zeer doen? :=

Rixtt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:13

Wel handig anders vliegt het alle kanten op, haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:16

Winged schreef:
Begin door dit topic toch eens serieus na te denken over mijn borsten... Ik sport best veel en hou ze liever wel gewoon 'in shape'.

Maar nu lees ik hier de hele tijd over 'niet elastisch'. Maar vraag mij dan af, de meeste sportBH's hebben toch geen sluiting etc aan de achterkant? En bovendien, de banden zijn gekruisd dus hoe trek je ze dan over je hoofd? Dat gaat toch zeer doen? :=

Het is ook bullshit dat ze niet elastisch mogen zijn hoor!!

Een goede sportbh is stevig, maar elastisch. Op den duur gaat de elasticiteit er wel uit, dan is je bh gewoon af, tijd voor een nieuwe.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:59

Mijn sportbh heeft gewoon een sluiting achter en geen gekruiste banden. Dus net zo aan te trekken als een gewone beha. Alleen is de sportbh minder elastisch. Maar ik trek hem dus niet over mijn hoofd aan; dat zijn tops.

@Qilan: 200 euro :?? Is hij gestikt met gouddraad of zo? Een goede sportbh is rond de 50 euro volgens mij. Beetje afhankelijk van merk en impactlevel. Maar zeker nu met de uitverkoop zijn er goede sportbh's te vinden voor heel wat minder dan 200 euro (zou ik er overigens niet aan uitgeven!).

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:27

Nou, ondanks mijn A-cup heb ik n.a.v. dit topic dit weekend een sportbh gekocht bij de hema. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd.

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:33

patpen schreef:
Mijn sportbh heeft gewoon een sluiting achter en geen gekruiste banden. Dus net zo aan te trekken als een gewone beha. Alleen is de sportbh minder elastisch. Maar ik trek hem dus niet over mijn hoofd aan; dat zijn tops.

@Qilan: 200 euro :?? Is hij gestikt met gouddraad of zo? Een goede sportbh is rond de 50 euro volgens mij. Beetje afhankelijk van merk en impactlevel. Maar zeker nu met de uitverkoop zijn er goede sportbh's te vinden voor heel wat minder dan 200 euro (zou ik er overigens niet aan uitgeven!).

Ik kan niks vinden voor ong 50 euro voor cup A hoor, bij de heme ook niet telkens uitverkocht :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:34

Dreamday92 schreef:
Ik zou niet meer zonder me sport bh kunnen vind het ook verschrikkelijk zonder te paardrijden..

Same here! :D

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:40

Ik ga nu toch mn moeder maar weer eens vragen, al 3 weken aan het vragen of ze er nou 1 besteld al is het volgensmij niet echt nodig bij mij, maarja ik zie het zelf niet :P Dus gewoon aanschaffen.