Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renske_M schreef:Hihi, voor mij ook geeeen string!!
Maar met sommige boxers/hipsters krijg ik ook last van m'n kont.. die hebben blijkbaar ongemakkelijke naden ofzo
Riezz schreef:ow met dit topic doe ik zeker mee..
ik rij altijd met string..
HELLL NOOOOOO.. strings zijn voor de dames dus nie voor mij..
ik weet niet of de andere heren dit topic ook volgen, .. hehehe, maar ik rij dus in een strakke boxer hahahaha
liefst een zonder al te veel dikke naden..
dandir schreef:Paar jaar geleden ; dressuurwedstrijd. Vriendin raadt me aan string te dragen onder die witte rijbroek ; geen aftekening te zien zegt ze...Ik luister naar der, en voelde me na de proef zowat in twee gezaagd ! n o o i t m e e r !!!
Joenalie1 schreef:dandir schreef:Paar jaar geleden ; dressuurwedstrijd. Vriendin raadt me aan string te dragen onder die witte rijbroek ; geen aftekening te zien zegt ze...Ik luister naar der, en voelde me na de proef zowat in twee gezaagd ! n o o i t m e e r !!!
Ik met een buitenrit.........naafloop voelde de douche niet als fijn maar eerder als een prikkelende ervaring
dit kan met een boxer ook hoor! Ging buitenrijden zonder zadel op een smalle pony, als je dan maar lang genoeg draaft en gallopeert heb je 2 mooie schaafwonden aan je billen
en onder de douche is dat inderdaad erg prikkend...
toen maakte het echt niet uit dat ik met boxer reed!