Haha nou het is wel super verleidelijk hoor, zie telkens al de nieuwe collectie voor die in de winkel hangt. Word er behoorlijk hebberig van Nou krijg ik ook wel heel veel..
Ik had er een stuk of 6, waarvan 1 te groot en 2 onmogelijk zaten Nu heb ik er nog 2 dagelijks aan, en die wissel ik af ik vind 2 trouwens wel wat weinig voor mezelf, ik loop er 4x per week in en durf ze nauwelijks bij de was te gooien omdat ik bang ben dat ze een keer beiden in de was zitten terwijl ik er één aan moet Ik heb ook nog een witte, ooit gekocht voor hele warme dagen. Dan is wit toch fijner dan zwart en donkerblauw.
ravado
Geplaatst: 02-06-11 15:22
Ik heb er 1 wedstrijdbroek en 3 'normale', waarvan 1 superlekker zit, maar heeel ver versleten is :p Heb alle gaten dichtgestikt, maar tevergeefs.. Ik denk dat ie inmiddels toch als overleden mag worden beschouwd En die andere 2, euhm.. tja, hoe moet je dat zeggen, ben ik.. euhm.. 'uitgegroeid' Dus.. tijd voor nieuwe!
Ik heb er maar 4.. 2 zwarte (HH), waarvan ik er maar 1 heeel af en toe draag, 1 witte (rider pro) voor wedstrijden en 1 met ruitjes (BR Tarragona), die ik altijd draag, wil graag nog 1 met ruitjes of jeans look
Ik heb er ergens één liggen. Onderin mijn kast verstopt in een hoekje, denk ik. Droeg ik toen ik begon met paardrijden, maar heb hem al snel vervangen voor een spijkerbroek. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan rijbroeken.
x_Milou
Geplaatst: 03-06-11 22:29
Ik heb pas een Robby's met leer blauw-rood besteld, hij moet alleen nog binnenkomen