Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lightielight schreef:Ik geloof dat ik dit topic maar niet meer lees..ik erger me zo aan de opmerkingen: ik rijd zonder cap..mijn paard is braaf/ik vertrouw hem etc........
die dingen worden tegenwoordig zo gemaakt dat ze practies gewichtsloos zijn en met zoveel luchtgaten dat je niet eens kan gaan zweten.Lightielight schreef:Ik geloof dat ik dit topic maar niet meer lees..ik erger me zo aan de opmerkingen: ik rijd zonder cap..mijn paard is braaf/ik vertrouw hem etc........
Ik weet dat mijn eigen evenwicht overwegend goed, maar nooit gegarandeerd 100% is. Als je zelf een minder stabiel moment hebt, kan er ook van alles gebeuren.
.
. BillyBo schreef:En dat gelul over dat zo`n cap te warm zit in de zomerdie dingen worden tegenwoordig zo gemaakt dat ze practies gewichtsloos zijn en met zoveel luchtgaten dat je niet eens kan gaan zweten.
, geef me het merk, wat een genot om een cap te hebben waarin je zelfs bij de warme dagen geen zweethoofd krijgt!!!