Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben benieuwd of zij ze nog allemaal hebben!
[/
Hadden jullie dit probleem ook, of heb je je Dubarry's gewoon in dezelfde maat als al je andere schoenen?? Wardie schreef:Ik zit nu helemaal in twijfel, want de 41 had ik het idee dat mijn grote teen te weinig ruimte heeft en de 42 is ruim een cm groter en ook wat breder. Weet iemand of ze erg uitlopen? Anders is de 42 straks te groot en moet ik ze op Marktplaats zetten!Hadden jullie dit probleem ook, of heb je je Dubarry's gewoon in dezelfde maat als al je andere schoenen??
Barco schreef:https://webwinkel.anwb.nl/published/laa ... 119164.jpg
Ik heb deze gekocht. Helaas zijn mijn kuiten door vocht (laatste maand zwangerschap......) te dik, maar ik ga er van uit dat ik ze aan kan.
Wardie schreef:Thanks Zorro, ik ga eens kijken!! 41,5 bestaat idd niet, maar 41 was toch echt te krap dus heb de 42 genomen.
Wat erg van die meid, net moeder geworden las ik, vreselijk!
Menino schreef:ik vind het trouwens echt belachelijk, bij mijn moeder laten de zolen los en bij mij ook, daarnaast is mijn voering kapot en dat is dus bijna 200 euro reperatiekosten![]()
![]()