Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arabesk schreef:arno8 heeft voor z'n studie een onderzoek gedaan naar de onafhankelijkheid van een aantal bladen. En er was geen één blad dat aan hoor en wederhoor deed, en ze vertelden nog trots ook dat ze al jaren hun lezers hetzelfde voorschotelen om duidelijkheid te scheppen.
Ja da's écht journalistieke kwaliteit. Ergens willen mensen ook wel 'gewoon een leuk blad', maar er zijn ook mensen, zoals wij bokkers, die écht informatieve dingen willen lezen en iets diepgaandere artikelen.
bloodflower schreef:Hey Mensen om even op iets anders in te gaan, weet iemand een blad waar je echt wat wijzer wordt over paarden, maar ook advertenties staan met paarden te koop.
Van de Your Horse net 2 exemplaren op de kop getikt in GB, net als een Horse & Rider. Het zijn inderdaad vrij goede bladen, maar ik ben nog niet zeker of ik daar echt een abonnement op wil of dat af en toe een exemplaar kopen voor mij voldoende is. Rijtechnisch biedt het niet altijd zinvolle informatie (voor mij) en het is ook behoorlijk toegespitst (uiteraard) op de Britse omstandigheden en die vertalen niet altijd even goed naar Nederlandse. Citaat:Als iemand nog een blad weet wat voornamelijk western georienteerd is, maar zeker ook andere disciplines belicht, een lichte 'natural' insteek heeft, er aardig uitziet, onahankelijk is en onbevooroordeeld over verschillende rassen en sporten kan schrijven, laat me het weten, word ik abonnee...
Esther schreef:Arabesk schreef:arno8 heeft voor z'n studie een onderzoek gedaan naar de onafhankelijkheid van een aantal bladen. En er was geen één blad dat aan hoor en wederhoor deed, en ze vertelden nog trots ook dat ze al jaren hun lezers hetzelfde voorschotelen om duidelijkheid te scheppen.
Ja da's écht journalistieke kwaliteit. Ergens willen mensen ook wel 'gewoon een leuk blad', maar er zijn ook mensen, zoals wij bokkers, die écht informatieve dingen willen lezen en iets diepgaandere artikelen.
Ondertussen ben ik erg benieuwd geworden naar zijn onderzoek, je hebt het nl al vaker aangehaald, raak steeds nieuwsgieriger naar dat onderzoek.
Is dat onderzoek ergens te lezen of kun je het mailen ofzo?
beantsje schreef:Ik kan me dat wel voorstellen hoor, het sluit toch aan bij een wat lager niveau. (alhoewel, lager...meer gericht op de recreatieve ruiter)
en hoe is de Horse&Rider? Die ken ik niet!
marijk1980 schreef:Om je heel eerlijk te zeggen vind ik Amazone en Ros over het algemeen interessanter om te lezen dan Bit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Op een gegeven moment zijn veel onderwerpen een beetje uitgekauwd, heb je dezelfde onderwerpen al ergens gelezen maar is het alleen anders geschreven.

detour schreef:Hangt dat echt af van die eerste openingszin? Als mensen in een manege constant bedrijvig zijn en even minder vlug bij de nieuwe gasten zijn (maneges zijn soms chaos, contact in beweging) krijg je dan een 4 omdat toevallig die ene keer niet meteen het hulpje kwam aandraven?..
Maarja, zal wel aan mij liggen. Als de paarden het maar goed hebben, fijn te rijden zijn en de instructies te volgen en positief.
Die kantine zal me echt worst wezen. Sorry.