Kunstlederen laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annettee

Re: Kunstlederen laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:57

Heb ze eergisteren gepast, alleen was de kuitmaat te groot dus moet nou tot november wachten, dan is er een smallere kuitmaat.
Maar ze zien er wel echt mooi uit en zitten ook goed! Heb ze dus nog niet maar vind ze nou al cool Tong uitsteken Vork

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:21

chaps??? die mogen tog niet op wedstrijd

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:16

Ik vind die laarzen 10x niks..Ik heb de BR Moda besteld, maar die was na 2x nog niet leverbaar in mijn maat, kuitmaat te klein en veel te laag voor mijn benen, konden ook niet opgerekt worden volgens de vrouw in de winkel, want ze konden toch al niet zoveel hebben zei ze...Daarna van een kennisje gehoord dat zij ze ook had en na een halfjaar waren ze helemaal weg, het leer was ineens erg lelijk geworden, dof en met poetsen/wassen werd het ook niet veel beter..Ik weet toch dat ik zulke laarzen echt kapot loop, omdat ik dan altijd draag...Ik heb nu een paar trainingslaarzen van Lipica, daar zijn mijn wedstrijdlaarzen ook van, en ik wil echt niks anders meer Lachen...Liever iets meer geld kwijt, dan elke keer weer een nieuw paar nepleren laarzen:)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:45

Ik heb deze laarzen ook, (van Saxon) en ik moet echt zeggen dat ze goddelijk zitten, en ik ze iedereen aanraad die toch nette laarzen wil, maar er niet te veel geld aan uit wil geven.

Ze zijn al vrij snel aardig soepel, en ik merk echt aan mijn spieren dat ik nu eindelijk de goede beenhouding gevonden heb, en mijn benen ook netjes stil kan leggen. Ik heb heb in smalle maat, en hij sluit echt heel erg mooi.

Voor stalwerkzaamheden (lees: mesten etc) heb ik nog wel gewoon mijn rubberen laarzen. Daarvoor zijn deze kunstlederen laarzen ook niet geschikt.

De rits zal idd minder lang meegaan dan de laars zelf, maar dan kom je voor een paar tientjes weer een hele poos verder met een nieuwe rits bij de schoenmaker .. Knipoog Wat ook helpt is rubbertjes om je sporen, zodat ze de rits niet aan kunnen tasten.

En om ze dan gewoon mooi te houden, na het rijden even met een vochtig lapje erover heen .. Blijven ze mooi, en nieuw.

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 16:17

Ik krijg de saxon laarzen, heb ze al wel gepast. Zitten heerlijk!