mijn paard wordt verwaarloosd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: mijn paard wordt verwaarloosd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:52

Ga daar nou gewoon maar kijken, dan weet je zeker hoe het zit en hoef je niet in de zenuwen te zitten. Deze week nog Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:23

volgens mij zijn de stamboekpaieren geen eigendomspapieren.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:56

Mindim schreef:
Citaat:
ik ga daar geen ruzie maken ofzo
als het niet zo erg is dan laat ik het gewoon
is het wel erg dan moet ik toch ingrijpen
en idd misschien is er gewoon niets aan te hand

Dit stukje en je topicnaam, komen bij mij toch een beetje vreemd over.
Zeg je nu echt dat je paard verwaarloosd wordt zonder dat je bent wezen kijken? Dat vind ik wel triest hoor, sorry.
Als ik degene was bij wie jou paard nu staat en ik las jouw verhaal, had ik je niet eens meer op mijn terrein willen hebben.

Amen!!!

Niet allemaal onzin de wereld in gooien, zonder dat je echt weet of er wel iets aan de hand is! Als ik dat SMSje vertaal dat je hebt gekregen, zou het maar zo kunnen zijn dat zij juist ondanks de tegenslag (mok, bevangen) heel goed voor je paard zorgen! Een beetje (boel) inbinden en eerst eens gaan kijken, lijkt mij het beste advies. Niet eerst slaan en dan pas vragen.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:01

TS, ben je inmiddels al wezen kijken?

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:48

Even topic doorgelezen.
Ik zou dus ook eerst gaan kijken, voodat ik uberhaupt een bericht zou durven plaatsen dat het paard verwaarloost wordt.
Wat zijn dat nu voor uitspraken! Als dat werkelijk zo was, dan had de nieuwe eigenaar (want ja, dat is hij als hij de papieren heeft, voor de rest alles betaald en jullie niks op papier hebben gezet; bewijs dan maar eens dat het paard van jouw is) ook niks van de mok, schurft en hoefbevangenheid gezegd.

4 Hectare, dat is 40.000 vierkante meter! Wow! OP 12 paarden is dat dik 3300 meter per paard.
Ik heb helaas maar 2000 voor 2 paarden. Tis kwa gras te weinig, maar daarom voer ik bij.
Ik geloof niet dat ik zou hoeven bij te voeren met 3300 meter per paard. Dan zou het inderdaad uitlopen op een hoefbevangenheid.
Als het paard dus hoefbevangen is geworden, dan komt dat dus van te veel gras en niet van te weinig. Ik kan dus niet begrijpen waarom jij het te weinig land vind voor 12 paarden.
Met mok en schurft heb ik gelukkig geen ervaring, maar het lijkt me dat dat dan komt door continu in een natte wei te staan. Dat is natuurlijk niet zo geweldig. Hebben ze dan geen (inloop)stal waar ze droog kunnen staan?

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties en oneliners verwijderd.
Graag ontopic blijven Knipoog
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-10-08 07:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten verwijderd en opmerking toegevoegd.