belonen tijdens proef

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pri_lady

Re: belonen tijdens proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 11:08

Volgens mij heb ik ergens een protocol liggen waar dit op staat. Dochter toen 7 op shetje die ze beloonde tijdens de proef. Haha, weet nog dat ze hééél erg beledigd was en niet van plan om dit niet meer te doen. Maakte voor punten toch niet uit, ze was altijd 1e, 2e of 3e.

Ik neem aan dat het dus toch ergens in de reglementen moet staan. Maar ieder voor zich, de een zal het wel doen omdat het op dat moment belangrijk is voor het paard, de ander laat het omdat het niet mag. Allebei prima vind ik!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 11:26

Maar dat het op een protocol staat wil niet zeggen dat het in de regelementen staat Knipoog
Heb wel meer regels verzonnen zien worden op het wedstrijdterrein Clown

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 15:03

HIhi, bij mijn jonge paard wat in oktober mee gaat op concours ga ik zeker beloningen gebruiken... Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 15:05

[quote="pri_lady"]Volgens mij heb ik ergens een protocol liggen waar dit op staat. Dochter toen 7 op shetje die ze beloonde tijdens de proef. Haha, weet nog dat ze hééél erg beledigd was en niet van plan om dit niet meer te doen. Maakte voor punten toch niet uit, ze was altijd 1e, 2e of 3e.
[quote]

Vind ik diep triest. Een jury heeft bij die kleintjes toch ook een opvoedkundige taak (als het paardrijden en paardomgang betreft tenminste).

BenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:53

Tsja.. persoonlijk als een moeilijke oefening zoals achterwaards precies 4-6 stappen is of het wijken wat het paard goed uitvoert beloon ik ook tijdens de proef met een klein klopje, probeer wel het voor de jury onzichtbaar te doen, maar goed je rijd je proef voor je paard en je eigen ervaring dus het moet kunnen vind ik. Knipoog

natasjaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:48

je mag alleen je paard/pony belonen als je buiten de ring bent.